Κωνσταντίνου: Ο μοντέρνος Kύπριος καταναλωτής

Καινούργιες τεχνολογίες στο λιανικό εμπόριο, επιδιώκει να φέρει στη κυπριακή αγορά η εταιρεία NCR.  Ο διευθυντής marketing της εταιρείας κύριος Δημήτρης Κωνσταντίνου παρουσίασε στο InBusinessNews μερικές από τις τεχνολογίες που εφαρμόζονται με επιτυχία στο εξωτερικό. Αναφέρθηκε σε τρία παραδείγματα, στο τομέα αυτοεξυπηρέτησης, στις ηλεκτρονικές αποδείξεις και στη χρήση των έξυπνων τηλεφώνων. 


Σκιαγραφώντας το σύγχρονο καταναλωτή, ο κύριος Κωνσταντίνου τον χαρακτήρισε εγωιστή και απρόβλεπτο. «Εγωιστής με τη καλή έννοια γιατί πλέον ο καταναλωτής επιλέγει με ποιο τρόπο θα εξυπηρετηθεί». Απρόβλεπτος γιατί ο ίδιος ο καταναλωτής, μπορεί τη μια μέρα να επιλέξει ένα τρόπο  και την άλλη μέρα να επιλέξει κάποιον άλλο τρόπο να εξυπηρετηθεί, συμπλήρωσε. 
 

Είναι σημαντικό  είπε ο κύριος Κωνσταντίνου, οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο τομέα του λιανικού εμπορίου να προσαρμόζονται στις ανάγκες του καταναλωτή.


Ερωτηθείς για τις διαφορές που παρατηρεί στους καταναλωτές του εξωτερικού με τους καταναλωτές της Κύπρου ο κύριος Κωνσταντίνου ανέφερε ότι  δεν παρατηρεί ουσιαστικές διάφορες. «Ο Κύπριος καταναλωτής είναι μοντέρνος και παγκόσμιος, απλά υπάρχει κάποτε μια υστέρηση χρονική στο τι βιώνει λόγο του μικρού μεγέθους της Κύπρου».
Η εταιρεία NCR είναι η αρχαιότερη εταιρεία πληροφορικής στο κόσμο, ιδρύθηκε πριν από 130 χρόνια λανσάροντας στην αγορά τη ταμειακή μηχανή. 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών