Abercrombie & Fitch: Αλλαγή στρατηγικής

Σε διαρθρωτικές αλλαγές προχωρά ο οίκος Abercrombie & Fitch, όπως ανακοίνωσε ο CEO Mike Jeffries μετά τη συνεχή πτώση κερδών και πωλήσεων.

Με στόχο την προσέλκυση μιας νέας γενιάς εφήβων και νέων, το brand αλλάζει στρατηγική σε καταστήματα και social media. Συγκεκριμένα, τα καταστήματα αποβάλλουν το έντονο nightclub concept, με χαμηλότερη μουσική και καλύτερο φωτισμό, ενώ για πρώτη φορά το brand πειραματίζεται με τη δημιουργία βιτρινών.

Τα signature logos μειώνονται δραστικά από τα προϊόντα Abercrombie και προστίθενται μεγαλύτερα νούμερα και πιο φαρδιές γραμμές στα ρούχα.

Επίσης, το brand στρέφεται στα social media για την αντιστροφή της αρνητικής του εικόνας, μέσω της συνεργασίας με fashion bloggers και νέους χρήστες που ανεβάζουν Abercrombie προϊόντα στους Instagram λογαριασμούς τους. Τέλος, επεκτείνονται οι συνεργασίες του με άλλα brands, όπως η δημιουργία σειράς sneakers με την Keds.

Δειτε Επισης

Παγκόσμιο ντεμπούτο για το ολοκαίνουργιο Toyota RAV4
Νέο φυσικό σύμμαχο κατά της καούρας και της γαστρικής ενόχλησης παρουσιάζει η Aboca-Το Neobianacid είναι εδώ
Samsung Vision AI: Η νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars για το 2025 της Samsung
Ξεκινά την παραγωγή του ηλεκτρικού pickup D-MAX EV η Isuzu
Η Samsung παρουσιάζει την gaming οθόνη OLED 500Hz: Odyssey OLED G6
Kia EV3: «Best of the Best» στα Red Dot Awards 2025
Ανανεωμένο Toyota Corolla Cross με έκδοση GR SPORT στη γκάμα του
Jeep Invasion 4: Η απόλυτη Jeep εμπειρία επιστρέφει πιο δυναμική από ποτέ
Double the Coffee Experience: Δύο νέες γεύσεις από τον καφέ Pokka
Volkswagen: Πτώση 40% στα κέρδη του πρώτου τριμήνου λόγω δασμών και υψηλότερου κόστους παραγωγής