Abercrombie & Fitch: Αλλαγή στρατηγικής

Σε διαρθρωτικές αλλαγές προχωρά ο οίκος Abercrombie & Fitch, όπως ανακοίνωσε ο CEO Mike Jeffries μετά τη συνεχή πτώση κερδών και πωλήσεων.

Με στόχο την προσέλκυση μιας νέας γενιάς εφήβων και νέων, το brand αλλάζει στρατηγική σε καταστήματα και social media. Συγκεκριμένα, τα καταστήματα αποβάλλουν το έντονο nightclub concept, με χαμηλότερη μουσική και καλύτερο φωτισμό, ενώ για πρώτη φορά το brand πειραματίζεται με τη δημιουργία βιτρινών.

Τα signature logos μειώνονται δραστικά από τα προϊόντα Abercrombie και προστίθενται μεγαλύτερα νούμερα και πιο φαρδιές γραμμές στα ρούχα.

Επίσης, το brand στρέφεται στα social media για την αντιστροφή της αρνητικής του εικόνας, μέσω της συνεργασίας με fashion bloggers και νέους χρήστες που ανεβάζουν Abercrombie προϊόντα στους Instagram λογαριασμούς τους. Τέλος, επεκτείνονται οι συνεργασίες του με άλλα brands, όπως η δημιουργία σειράς sneakers με την Keds.

Δειτε Επισης

Tanqueray No. TEN: #1 Best Selling Gin Brand & #1 Bartenders’ Choice από το Drinks International Report 2025
Toyota Κύπρου: Ενισχύει τον στόλο της Αστυνομίας με νέα Toyota Land Cruiser-Συνέχεια της σταθερής συνεργασίας
Honda: Το νέο υβριδικό Prelude έρχεται στην Ευρώπη το 2026
CPO: Το νέο ανανεωμένο εταιρικό προφίλ του Ομίλου Εταιρειών Κώστας Παπαέλληνας
Τέλος εποχής για την Tupperware και στην Κύπρο-«Εργαστήκαμε με πάθος…»
Ψήφος εμπιστοσύνης στην κυπριακή αγορά από γνωστές μάρκες του εξωτερικού-Brands και εταιρείες που ήρθαν το 2024
Chivas Regal: Μια μοναδική βραδιά γευσιγνωσίας (video)
Όρος Μαχαιρά: Νέα σειρά αλειμμάτων Premium Blends σε τέσσερις γεύσεις
Lexus Cyprus: Περήφανος χορηγός της Ακαδημίας Masters Tennis Academy
Chivas Regal: Μια μοναδική βραδιά γευσιγνωσίας-Τίμησε τη νέα γενιά αυτοδημιούργητων επιχειρηματιών (vid&pics)