Γεύση βατόμουρο θα λανσάρει η Stella Artois

Μετά από δοκιμές που έγιναν μέσα στο χρόνο, οι καταναλωτές επέλεξαν τη γεύση βατόμουρου, η οποία υπερίσχυσε των κλασικών γεύσεων μήλο και αχλάδι, με γνώμονα το ότι «δεν είναι πολύ γλυκό».

Η Stella Artois βασίζεται περισσότερο στη φρουτώδη γεύση για να ωθήσει κι αυτή την κατηγορία μπύρας και να δελεάσει άτομα που δεν καταναλώνουν αλκοόλ, όπως και γυναίκες. Στο πλαίσιο αυτό θα πραγματοποιηθεί τηλεοπτική εκστρατεία βασιζόμενη θεματικά στην «υψηλή ενέργεια» και «πολυπλοκότητα», που θα κυκλοφορήσουν στο τέλος του μήνα.

Το Facebook, το YouTube και το Twitter θα ενισχύσουν τις εκστρατείες outdoor για την ώθηση της μάρκας και του νέου λογότυπού της. Το νέο design θα εμφανίζεται αρχικά στις φιάλες Raspberry με ένα πιο in-line σήμα.
Στο μεταξύ, η διαφημιστική καμπάνια ξεκίνησε το περασμένο καλοκαίρι, σε τοποθεσίες κοντά σε σούπερ μάρκετ, κάτι το οποίο ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένο.

Ο διευθυντής μάρκετινγκ της Stella Artois, Phil Pick , ανέφερε ότι σύμφωνα με τη ζήτηση ο μηλίτης γίνεται νούμερο ένα στην κατηγορία Cidre στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ κερδίζει έδαφος στην κατηγορία ηγετικών brands όπως Strongbow, Bulmers και Kopparberg.

Η επένδυση αυτή της Stella Artois είναι διαθέσιμη και σε draught σε επιλεγμένα καταστήματα premium. Σύμφωνα με τον Pick η πρόκληση για τους εμπόρους του μηλίτη είναι να βρεθεί ένας τρόπος να ξεχωρίσουν από το πλήθος των διαφόρων brands και γεύσεων. «Το Cider είναι λιγότερο εποχιακό ποτό από ό, τι πολλοί άνθρωποι νομίζουν. Υπάρχει ένας μύθος ότι ο μηλίτης είναι καλοκαιρινό ποτό και πραγματικά πιστεύω ότι η κατηγορία έχει προχωρήσει κατά πολύ. Το ποσό της επένδυσης που έχουμε δει στην αγορά κατά το περασμένο έτος είναι απόδειξη γι’ αυτή την έφεση».

Ο μηλίτης δεν αποτελεί πλέον καινοτόμα κατηγορία για τους ζυθοποιούς. Οι Strongbow, Carling Cider και Bulmers πειραματίζονται με νέες γεύσεις σε μια προσπάθεια να διατηρήσουν μια πιο δροσερή, σύγχρονη και κομψή εικόνα πάνω στις μάρκες της μπύρας.

Στην κυπριακή αγορά δεν διατίθεται προς το παρόν αλλά γίνονται προσπάθειες για να εισαχθεί.


Πηγή: www.marketingweek.co.uk
 

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις