Powered by

Coffee Island: Νέα εμφάνιση και νέα καταστήματα

Η Coffee Island επαναπροσδιορίζει την εταιρική της ταυτότητα με νέο λογότυπο, νέα επικοινωνιακή γλώσσα και το νέο αρχιτεκτονικό ύφος στα καταστήματα και τις συσκευασίες των προϊόντων της.

 Σχετική παρουσίαση έγινε στην παρουσία του CEO της εταιρείας, Κωνσταντίνου Κωνσταντινόπουλου, και του αρχιτέκτονα και καθηγητή αρχιτεκτονικής Ανδρέα Κούρκουλα, που ανέλαβε τον επανασχεδιασμό της αρχιτεκτονικής των καταστημάτων.

Το νέο λογότυπο επικεντρώθηκε στα εξής στοιχεία: Το φυτό, ο κόκκος, το ταξίδι, η σταγόνα, η φλόγα, το φλιτζάνι.

Ακολουθώντας την ίδια φιλοσοφία είναι και το νέο αρχιτεκτονικό ύφος των καταστημάτων της Coffee island. Στην Κύπρο το πρώτο κατάστημα με τη νέα εταιρική ταυτότητα και το αρχιτεκτονικό σχέδιο ξεκίνησε τη λειτουργία του τον Φεβρουάριο του 2014.

Η Coffee Island, έχει ένα δίκτυο 183 καταστημάτων σε Ελλάδα, Κύπρο, Αλβανία και Ρουμανία.

Στην Κύπρο η Coffee Island αποτελείται από 27 καταστήματα σε Λευκωσία, Λάρνακα, Λεμεσό και Πάφο, ενώ βρίσκονται υπό κατασκευή άλλα τρία καταστήματα.

Αναφερόμενος στα πλάνα επέκτασης της αλυσίδας στην Κύπρο, ο Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, CEO της Coffee Island, δήλωσε: «Στόχος μας δεν είναι η κατάκτηση ενός αριθμητικού στόχου, αλλά μια επιτυχημένη πορεία με κερδοφόρους και ικανοποιημένους συνεργάτες και με παρουσία σε σημεία που καλύπτει όλη την επικράτεια της ελεύθερης Κύπρου, βάσει στοχευόμενου στρατηγικού σχεδιασμού ανάπτυξης του δικτύου που έχουμε σχεδιάσει για το νησί».

Εξάλλου, η υπεύθυνη Επικοινωνίας Δικτύου Coffee Island Κύπρου, Έλενα Χαραλάμπους, ανέφερε: «Με σεβασμό στους φίλους του καφέ που μας εμπιστεύονται, στόχος μας είναι η επέκταση του δικτύου μας παραμένοντας πάντα προσηλωμένοι στην ποιότητα των προϊόντων και υπηρεσιών μας. Κρατώντας αναλλοίωτες αυτές τις αρχές, θέλουμε να διατηρήσουμε την εμπιστοσύνη των πελατών μας και να εξασφαλίσουμε  τις καλύτερες προοπτικές για το μέλλον».

 

Δειτε Επισης

Βάζει χέρι στα...tips με παρέμβαση στη συμβατική σχέση των επιχειρήσεων με τους εργαζόμενούς τους η Βουλή
Το επιχειρείν στον τομέα της βιομηχανίας και του εμπορίου με τη νέα γενιά στα ηνία-Η μετάβαση και οι προκλήσεις
Ξεκίνησε η κούρσα Τρ. Κύπρου και Ελληνικής για την πρωτοκαθεδρία στις ασφάλειες...Ανακατεύεται ξανά η τράπουλα
Νέα εποχή στον CIBA με τον Βασίλη Δημητριάδη στο πηδάλιο-Διαδέχεται τη Δόξια Νικία Χατζηβασιλείου
Mια νέα γευστική εμπειρία από την PUNIN GROUP: THE CROISSANT by PUNIN
Εκστρατεία «ιατρικής ενημέρωσης» από Wizz Air ενόψει της αυξημένης ταξιδιωτικής κίνησης του Πάσχα
Αυτές είναι οι δύο ασφαλιστικές που δημιουργούνται με την συγχώνευση των εταιρειών της Ελληνικής και της CNP
Επενδυτικός οργασμός... Έρχονται και διερευνούν το οικοσύστημα της Κύπρου εκπρόσωποι Plug and Play και Tenstorrent
Ειδικά πακέτα διακοπών για τις εορτές του Πάσχα από ξενοδοχεία της επαρχίας Αμμοχώστου
Με ποσοστό 2,013% ανεπιτυχής η δημόσια πρόταση…. Δεν έπιασε το 50% της Demetra η Logicom