Powered by

Coffee Island: Νέα εμφάνιση και νέα καταστήματα

Η Coffee Island επαναπροσδιορίζει την εταιρική της ταυτότητα με νέο λογότυπο, νέα επικοινωνιακή γλώσσα και το νέο αρχιτεκτονικό ύφος στα καταστήματα και τις συσκευασίες των προϊόντων της.

 Σχετική παρουσίαση έγινε στην παρουσία του CEO της εταιρείας, Κωνσταντίνου Κωνσταντινόπουλου, και του αρχιτέκτονα και καθηγητή αρχιτεκτονικής Ανδρέα Κούρκουλα, που ανέλαβε τον επανασχεδιασμό της αρχιτεκτονικής των καταστημάτων.

Το νέο λογότυπο επικεντρώθηκε στα εξής στοιχεία: Το φυτό, ο κόκκος, το ταξίδι, η σταγόνα, η φλόγα, το φλιτζάνι.

Ακολουθώντας την ίδια φιλοσοφία είναι και το νέο αρχιτεκτονικό ύφος των καταστημάτων της Coffee island. Στην Κύπρο το πρώτο κατάστημα με τη νέα εταιρική ταυτότητα και το αρχιτεκτονικό σχέδιο ξεκίνησε τη λειτουργία του τον Φεβρουάριο του 2014.

Η Coffee Island, έχει ένα δίκτυο 183 καταστημάτων σε Ελλάδα, Κύπρο, Αλβανία και Ρουμανία.

Στην Κύπρο η Coffee Island αποτελείται από 27 καταστήματα σε Λευκωσία, Λάρνακα, Λεμεσό και Πάφο, ενώ βρίσκονται υπό κατασκευή άλλα τρία καταστήματα.

Αναφερόμενος στα πλάνα επέκτασης της αλυσίδας στην Κύπρο, ο Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, CEO της Coffee Island, δήλωσε: «Στόχος μας δεν είναι η κατάκτηση ενός αριθμητικού στόχου, αλλά μια επιτυχημένη πορεία με κερδοφόρους και ικανοποιημένους συνεργάτες και με παρουσία σε σημεία που καλύπτει όλη την επικράτεια της ελεύθερης Κύπρου, βάσει στοχευόμενου στρατηγικού σχεδιασμού ανάπτυξης του δικτύου που έχουμε σχεδιάσει για το νησί».

Εξάλλου, η υπεύθυνη Επικοινωνίας Δικτύου Coffee Island Κύπρου, Έλενα Χαραλάμπους, ανέφερε: «Με σεβασμό στους φίλους του καφέ που μας εμπιστεύονται, στόχος μας είναι η επέκταση του δικτύου μας παραμένοντας πάντα προσηλωμένοι στην ποιότητα των προϊόντων και υπηρεσιών μας. Κρατώντας αναλλοίωτες αυτές τις αρχές, θέλουμε να διατηρήσουμε την εμπιστοσύνη των πελατών μας και να εξασφαλίσουμε  τις καλύτερες προοπτικές για το μέλλον».

 

Δειτε Επισης

Ανατροπή με την συλλογική σύμβαση στη ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Όχι» ΠΑΣΥΞΕ στην πρόταση Παναγιώτου
City of Dreams Mediterranean: Κατά €778,750 πλουσιότερος ο νικητής του πρωταθλήματος ρουλέτας
Bean Bar: Συνδράμει το έργο του Hope For Children στηρίζοντας τα παιδιά
PHC: Στρατηγική περαιτέρω επέκτασης στην ελληνική αγορά-Τα πλάνα για Pizza Hut με οδηγό τα Wagamama
Ενισχύει την ευρωπαϊκή της παρουσία η SKY express...Διευρύνει το δίκτυό της με απευθείας πτήσεις σε Άμστερνταμ
Με την...υπογραφή PHC επιστρέφει στην Ελλάδα η Pizza Hut-«Θα ακολουθήσουμε ένα επιθετικό πλάνο ανάπτυξης»
Στο 84,17% το ποσοστό συμμετοχής της E.V.H. Investments στο μετοχικό κεφάλαιο της Salamis Tours
Ανώτατο: Απέρριψε την αναφορά Χριστοδουλίδη για κατασκηνώσεις πολυτελείας και επισκέψιμα αγροκτήματα
Η ΕΤΑΠ Πάφου στη 2η διακρατική συνάντηση του ευρωπαϊκού προγράμματος COSME στην Κροατία
Σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο ο τουρισμός-Σε ιστορικό υψηλό οι αφίξεις το δεκάμηνο