Nutella: Ιστορία αγάπης 50 χρόνων

«Πενήντα χρόνια γεμάτα ιστορίες» είναι ο τίτλος της καμπάνιας που λάνσαρε η Nutella καλώντας τα 25 εκ. μέλη της στα κοινωνικά δίκτυα να μοιραστούν τις ιστορίες που θυμούνται για το αγαπημένο τους σοκολατένιο άλειμμα.

Οι ιστορίες των καταναλωτών μπορεί να είναι κείμενα, φωτογραφίες ή βίντεο, διεκδικώντας την ευκαιρία να κερδίσουν αποκλειστικά δώρα.

Όσοι στέλνουν την ιστορία τους λαμβάνουν μια ετικέτα με το όνομά τους για να χρησιμοποιήσουν στο βαζάκι με τη Nutella τους και μπαίνουν στη κλήρωση για να παρευρεθούν στο πάρτι γενεθλίων που θα πραγματοποιήσει η εταιρεία σε διάφορες πόλεις.

Εξάλλου, επετειακά βαζάκια ειδικής έκδοσης θα βρίσκονται στην αγορά μέχρι τον Ιούλιο.

Η καμπάνια είναι ενδεικτική της αλλαγής που επιδιώκει η Ferrero (ιδιοκτήτρια εταιρεία της Nutella) στο μάρκετινγκ του brand. Στόχος είναι πλέον η προβολή του «πόσο αγαπητό είναι το brand σε όλο τον κόσμο» παρά η καταλληλότητα του ως πρωινό, όπως έκανε μέχρι σήμερα.

Πηγή: Marketing Week

Δειτε Επισης

Η RIFAI στην Κύπρο: Νέα εποχή με πλήρη ανακαίνιση των τριών καταστημάτων της-Μια κομβική στιγμή για το brand
Lexus RZ: Βελτιωμένη απόδοση και νέα εμπειρία πολυτέλειας
Αυθεντική εμπειρία Range Rover στην καρδιά της Λευκωσίας από τον Όμιλο Πηλακτούτα (pics)
CTC AUTOMOTIVE: Το νέο ηλεκτρικό Hyundai INSTER στα τρία κορυφαία μοντέλα των βραβείων World Car 2025
Το «Γιαννούδι» και η συμβολή της ΚΕΟ στην κυπριακή οινοποιία
Η αμιγώς ηλεκτρική εξέλιξη ενός icon...Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Toyota C-HR+
Lidl Κύπρου: Η επετειακή καμπάνια για τα 15 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην Κύπρο (video)
Το καινοτόμο συμπλήρωμα διατροφής Coligas Fast από την Aboca-Διατίθεται σε όλα τα φαρμακεία παγκύπρια
VitaPets Ltd: Γιορτάζει πέντε χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην κυπριακή αγορά
Νέα επένδυση από Frou Frou-Εκπόνησε και υλοποίησε ένα από τα σημαντικότερα project του ομίλου(pics)