Nutella: Ιστορία αγάπης 50 χρόνων

«Πενήντα χρόνια γεμάτα ιστορίες» είναι ο τίτλος της καμπάνιας που λάνσαρε η Nutella καλώντας τα 25 εκ. μέλη της στα κοινωνικά δίκτυα να μοιραστούν τις ιστορίες που θυμούνται για το αγαπημένο τους σοκολατένιο άλειμμα.

Οι ιστορίες των καταναλωτών μπορεί να είναι κείμενα, φωτογραφίες ή βίντεο, διεκδικώντας την ευκαιρία να κερδίσουν αποκλειστικά δώρα.

Όσοι στέλνουν την ιστορία τους λαμβάνουν μια ετικέτα με το όνομά τους για να χρησιμοποιήσουν στο βαζάκι με τη Nutella τους και μπαίνουν στη κλήρωση για να παρευρεθούν στο πάρτι γενεθλίων που θα πραγματοποιήσει η εταιρεία σε διάφορες πόλεις.

Εξάλλου, επετειακά βαζάκια ειδικής έκδοσης θα βρίσκονται στην αγορά μέχρι τον Ιούλιο.

Η καμπάνια είναι ενδεικτική της αλλαγής που επιδιώκει η Ferrero (ιδιοκτήτρια εταιρεία της Nutella) στο μάρκετινγκ του brand. Στόχος είναι πλέον η προβολή του «πόσο αγαπητό είναι το brand σε όλο τον κόσμο» παρά η καταλληλότητα του ως πρωινό, όπως έκανε μέχρι σήμερα.

Πηγή: Marketing Week

Δειτε Επισης

Η Samsung παρουσιάζει την gaming οθόνη OLED 500Hz: Odyssey OLED G6
Kia EV3: «Best of the Best» στα Red Dot Awards 2025
Ανανεωμένο Toyota Corolla Cross με έκδοση GR SPORT στη γκάμα του
Jeep Invasion 4: Η απόλυτη Jeep εμπειρία επιστρέφει πιο δυναμική από ποτέ
Double the Coffee Experience: Δύο νέες γεύσεις από τον καφέ Pokka
Volkswagen: Πτώση 40% στα κέρδη του πρώτου τριμήνου λόγω δασμών και υψηλότερου κόστους παραγωγής
Το Kia EV3 αναδείχθηκε «2025 World Car of the Year»
To Hyundai INSTER «Καλύτερο Παγκόσμιο Ηλεκτρικό» του 2025
Επεκτείνει την γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της η Toyota
H Unicars οδηγεί για μια ακόμη χρονιά το Skoda Cyprus Gran Fondo