Nutella: Ιστορία αγάπης 50 χρόνων
16:11 - 14 Μαΐου 2014
«Πενήντα χρόνια γεμάτα ιστορίες» είναι ο τίτλος της καμπάνιας που λάνσαρε η Nutella καλώντας τα 25 εκ. μέλη της στα κοινωνικά δίκτυα να μοιραστούν τις ιστορίες που θυμούνται για το αγαπημένο τους σοκολατένιο άλειμμα.
Οι ιστορίες των καταναλωτών μπορεί να είναι κείμενα, φωτογραφίες ή βίντεο, διεκδικώντας την ευκαιρία να κερδίσουν αποκλειστικά δώρα.
Όσοι στέλνουν την ιστορία τους λαμβάνουν μια ετικέτα με το όνομά τους για να χρησιμοποιήσουν στο βαζάκι με τη Nutella τους και μπαίνουν στη κλήρωση για να παρευρεθούν στο πάρτι γενεθλίων που θα πραγματοποιήσει η εταιρεία σε διάφορες πόλεις.
Εξάλλου, επετειακά βαζάκια ειδικής έκδοσης θα βρίσκονται στην αγορά μέχρι τον Ιούλιο.
Η καμπάνια είναι ενδεικτική της αλλαγής που επιδιώκει η Ferrero (ιδιοκτήτρια εταιρεία της Nutella) στο μάρκετινγκ του brand. Στόχος είναι πλέον η προβολή του «πόσο αγαπητό είναι το brand σε όλο τον κόσμο» παρά η καταλληλότητα του ως πρωινό, όπως έκανε μέχρι σήμερα.
Πηγή: Marketing Week