Nutella: Ιστορία αγάπης 50 χρόνων

«Πενήντα χρόνια γεμάτα ιστορίες» είναι ο τίτλος της καμπάνιας που λάνσαρε η Nutella καλώντας τα 25 εκ. μέλη της στα κοινωνικά δίκτυα να μοιραστούν τις ιστορίες που θυμούνται για το αγαπημένο τους σοκολατένιο άλειμμα.

Οι ιστορίες των καταναλωτών μπορεί να είναι κείμενα, φωτογραφίες ή βίντεο, διεκδικώντας την ευκαιρία να κερδίσουν αποκλειστικά δώρα.

Όσοι στέλνουν την ιστορία τους λαμβάνουν μια ετικέτα με το όνομά τους για να χρησιμοποιήσουν στο βαζάκι με τη Nutella τους και μπαίνουν στη κλήρωση για να παρευρεθούν στο πάρτι γενεθλίων που θα πραγματοποιήσει η εταιρεία σε διάφορες πόλεις.

Εξάλλου, επετειακά βαζάκια ειδικής έκδοσης θα βρίσκονται στην αγορά μέχρι τον Ιούλιο.

Η καμπάνια είναι ενδεικτική της αλλαγής που επιδιώκει η Ferrero (ιδιοκτήτρια εταιρεία της Nutella) στο μάρκετινγκ του brand. Στόχος είναι πλέον η προβολή του «πόσο αγαπητό είναι το brand σε όλο τον κόσμο» παρά η καταλληλότητα του ως πρωινό, όπως έκανε μέχρι σήμερα.

Πηγή: Marketing Week

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις