FA: Έμφαση στη διαδικτυακή αξία του ποδοσφαιρικού brand

Η αγγλική FA (Football Association) επιδιώκει να κτίσει ένα πλαίσιο μέσα στο οποίο θα κινούνται οι ενέργειές της προκειμένου να αναδείξει περισσότερο το brand που έκτισε και να απευθυνθεί ακόμη πιο έντονα στους φιλάθλους, με απώτερο σκοπό –βεβαίως- να ενισχύσει τα κέρδη της από την εμπορική διαχέιρση του αγγλικού ποδοσφαίρου.

Στόχος της FA είναι αναπτύξει το online κομμάτι της εμπορικής διαχείρισης, δίδοντας μεγαλύτερη προβολή στους χορηγούς της.

Την ίδια ώρα στην Κύπρο, η ΚΟΠ προωθεί το δικό της πλάνο για εμπορική αξιοποίηση κυρίως μέσω των τηλεοπτικών διακαιωμάτων του πρωταθλήματος πρώτης κατηγορίας.

Σημειώνεται ότι εντός του καλοκαιριού που έρχεται οι διεργασίες μεταξύ ΚΟΠ, ομάδων και τηλεοπτικών παρόχων θα ενταθούν προκειμένου να διαφανεί εάν υπάρχει έδαφος συνεργασίας μεταξύ των τριών βασικών συντελεστών για το πλάνο της ΚΟΠ.

Δειτε Επισης

Διπλή αναγνώριση για τη Hyundai στα βραβεία Autotrader Drivers’ Choice Awards 2025
Διεθνείς διακρίσεις για το φυσικό μεταλλικό νερό ΚΥΚΚΟΣ
Παραδόθηκαν από την CTC Automotive οι νέες ηλεκτρικές λιμουζίνες κυβερνητικών αξιωματούχων
Defender Experience: Η πολυτελής περιπέτεια που ξεπερνά κάθε προσδοκία
Το νέο Lexus ES επαναπροσδιορίζει την πολυτέλεια και τη φινέτσα
Κάθοδος Xpeng στην Κύπρο με επίσημο αντιπρόσωπο την Andys Agathocleous Motors-Στην χώρα μας τα πρώτα οχήματα
Toyota Aygo X Hybrid: Ανανεωμένο και πλήρως υβριδικό
Η MotoTrend παρουσίασε τη Ferrari 12Cilindri στο ξενοδοχείο Anassa
Παγκόσμιο ντεμπούτο για το ολοκαίνουργιο Toyota RAV4
Νέο φυσικό σύμμαχο κατά της καούρας και της γαστρικής ενόχλησης παρουσιάζει η Aboca-Το Neobianacid είναι εδώ