Powered by

FA: Έμφαση στη διαδικτυακή αξία του ποδοσφαιρικού brand

Η αγγλική FA (Football Association) επιδιώκει να κτίσει ένα πλαίσιο μέσα στο οποίο θα κινούνται οι ενέργειές της προκειμένου να αναδείξει περισσότερο το brand που έκτισε και να απευθυνθεί ακόμη πιο έντονα στους φιλάθλους, με απώτερο σκοπό –βεβαίως- να ενισχύσει τα κέρδη της από την εμπορική διαχέιρση του αγγλικού ποδοσφαίρου.

Στόχος της FA είναι αναπτύξει το online κομμάτι της εμπορικής διαχείρισης, δίδοντας μεγαλύτερη προβολή στους χορηγούς της. Την ίδια ώρα στην Κύπρο, η ΚΟΠ προωθεί το δικό της πλάνο για εμπορική αξιοποίηση κυρίως μέσω των τηλεοπτικών διακαιωμάτων του πρωταθλήματος πρώτης κατηγορίας.

Σημειώνεται ότι εντός του καλοκαιριού που έρχεται οι διεργασίες μεταξύ ΚΟΠ, ομάδων και τηλεοπτικών παρόχων θα ενταθούν προκειμένου να διαφανεί εάν υπάρχει έδαφος συνεργασίας μεταξύ των τριών βασικών συντελεστών για το πλάνο της ΚΟΠ.

Δειτε Επισης

Νέο μέτωπο στο παγκόσμιο εμπόριο...Ο Τραμπ επιβάλλει δασμό 50% στον εισαγόμενο χαλκό
Τουρκία: Αύξηση φόρων σε καταθέσεις και κεφάλαια για την ενίσχυση του προϋπολογισμού
Σημαντική πτώση 3,6% στις τιμές παραγωγού της Κίνας τον Ιούνιο
KPMG: Επιβράδυνση της παγκόσμιας ανάπτυξης στο χαμηλότερο επίπεδο από το 2009
Και επίσημα στο ευρώ από 1/1/26 η Βουλγαρία-Πού «κλείδωσε» η ισοτιμία
Τραμπ: Τέλος στις παρατάσεις-Απειλές για δασμούς 200% σε φαρμακευτικές και 50% στον χαλκό
Κρούει τον κώδωνα στην Ε.Ε. για τους εμπορικούς της εταίρους μελέτη της ΕΚΤ...Πάρε-δώσε με αυταρχικές κυβερνήσεις
Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν: Ζητούμενο η καλύτερη ισορροπία και η περισσότερη σταθερότητα στις σχέσεις της Ε.Ε. με την Κίνα
ΟΗΕ: Εντείνει την αβεβαιότητα η απόφαση της κυβέρνησης Τραμπ να παρατείνει την προθεσμία για τους δασμούς
Οι ανακοινώσεις Ντόναλντ Τραμπ για τους δασμούς...Το ύψος, σε ποιες χώρες επέβαλε και πότε θα τεθούν σε ισχύ