Powered by

FA: Έμφαση στη διαδικτυακή αξία του ποδοσφαιρικού brand

Η αγγλική FA (Football Association) επιδιώκει να κτίσει ένα πλαίσιο μέσα στο οποίο θα κινούνται οι ενέργειές της προκειμένου να αναδείξει περισσότερο το brand που έκτισε και να απευθυνθεί ακόμη πιο έντονα στους φιλάθλους, με απώτερο σκοπό –βεβαίως- να ενισχύσει τα κέρδη της από την εμπορική διαχέιρση του αγγλικού ποδοσφαίρου.

Στόχος της FA είναι αναπτύξει το online κομμάτι της εμπορικής διαχείρισης, δίδοντας μεγαλύτερη προβολή στους χορηγούς της. Την ίδια ώρα στην Κύπρο, η ΚΟΠ προωθεί το δικό της πλάνο για εμπορική αξιοποίηση κυρίως μέσω των τηλεοπτικών διακαιωμάτων του πρωταθλήματος πρώτης κατηγορίας.

Σημειώνεται ότι εντός του καλοκαιριού που έρχεται οι διεργασίες μεταξύ ΚΟΠ, ομάδων και τηλεοπτικών παρόχων θα ενταθούν προκειμένου να διαφανεί εάν υπάρχει έδαφος συνεργασίας μεταξύ των τριών βασικών συντελεστών για το πλάνο της ΚΟΠ.

Δειτε Επισης

Ανοδικά ξανά οι τιμές πετρελαίου και φυσικού αερίου λόγω των γεωπολιτικών αναταραχών
Ευρωζώνη: Απροσδόκητη πτώση για τον ιδιωτικό τομέα τον Νοέμβριο-«Φλερτάρει» με την ύφεση
Γερμανία: Ταχύτερη η συρρίκνωση στον ιδιωτικό τομέα-«Αγκάθι» οι υπηρεσίες
Bitcoin: Ο «βασιλιάς» των cryptos φλερτάρει με τα $100.000
Εκτίμηση αναλυτών: Γεωπολιτικά και δασμοί θα φέρουν απόλυτη ισοτιμία μεταξύ ευρώ και δολαρίου το 2025
Βιλερουά: Δεν βλέπει μεγάλο πληθωριστικό «χτύπημα» από τους δασμούς του Τραμπ
Τι σημαίνει η επιστροφή Τραμπ για τις αποδόσεις των ομολόγων και τα νομίσματα
Bitcoin: Έσπασε το φράγμα των 95.000 δολαρίων λόγω του «φαινομένου Τραμπ»
Βρετανία: Απροσδόκητη αύξηση του πληθωρισμού στο 2,3% τον Οκτώβριο
Morgan Stanley: Φρένο στην ανάπτυξη και πληθωρισμός από τους δασμούς Τραμπ