Powered by

FA: Έμφαση στη διαδικτυακή αξία του ποδοσφαιρικού brand

Η αγγλική FA (Football Association) επιδιώκει να κτίσει ένα πλαίσιο μέσα στο οποίο θα κινούνται οι ενέργειές της προκειμένου να αναδείξει περισσότερο το brand που έκτισε και να απευθυνθεί ακόμη πιο έντονα στους φιλάθλους, με απώτερο σκοπό –βεβαίως- να ενισχύσει τα κέρδη της από την εμπορική διαχέιρση του αγγλικού ποδοσφαίρου.

Στόχος της FA είναι αναπτύξει το online κομμάτι της εμπορικής διαχείρισης, δίδοντας μεγαλύτερη προβολή στους χορηγούς της. Την ίδια ώρα στην Κύπρο, η ΚΟΠ προωθεί το δικό της πλάνο για εμπορική αξιοποίηση κυρίως μέσω των τηλεοπτικών διακαιωμάτων του πρωταθλήματος πρώτης κατηγορίας.

Σημειώνεται ότι εντός του καλοκαιριού που έρχεται οι διεργασίες μεταξύ ΚΟΠ, ομάδων και τηλεοπτικών παρόχων θα ενταθούν προκειμένου να διαφανεί εάν υπάρχει έδαφος συνεργασίας μεταξύ των τριών βασικών συντελεστών για το πλάνο της ΚΟΠ.

Δειτε Επισης

Βουτιά στην ιαπωνικές εξαγωγές-Κατακόρυφη πτώση στις αποστολές προς ΗΠΑ
ΗΠΑ: Μειωμένη ζήτηση και δασμοί επιβραδύνουν τη βιομηχανική παραγωγή
Η δύσκολη εξίσωση της Fed και το μεγάλο δίλημμα Πάουελ για τα επιτόκια στις ΗΠΑ
Φον ντερ Λάιεν: Περίπλοκες οι εμπορικές διαπραγματεύσεις με τις ΗΠΑ-Στόχος η επίτευξης συμφωνίας έως τις 9 Ιουλίου
Νέες κυρώσεις στον σκιώδη στόλο της Ρωσίας από το Ηνωμένο Βασίλειο...Aπαγορεύσεις σε ακόμη 20 πλοία
Επενδύσεις €76 δις από χώρες Ε.Ε. για υποδομές περιβαλλοντικής προστασίας το 2024-Τι αφορούσαν
Handelsblatt: Η Ε.Ε. είναι διατεθειμένη να δεχτεί ενιαίο δασμό 10% από τις ΗΠΑ υπό όρους
Γερμανία: Επιστροφή στην ανάπτυξη το 2025-Τι προβλέπουν οι οικονομολόγοι
Ντε Γκίντος (ΕΚΤ): Περιορισμένος ο κίνδυνος απόκλισης από τον στόχο για τον πληθωρισμό
Oxford Economics: Οι δασμοί δεν θα περιορίσουν τις καταναλωτικές δαπάνες στην Ευρώπη