Powered by

FA: Έμφαση στη διαδικτυακή αξία του ποδοσφαιρικού brand

Η αγγλική FA (Football Association) επιδιώκει να κτίσει ένα πλαίσιο μέσα στο οποίο θα κινούνται οι ενέργειές της προκειμένου να αναδείξει περισσότερο το brand που έκτισε και να απευθυνθεί ακόμη πιο έντονα στους φιλάθλους, με απώτερο σκοπό –βεβαίως- να ενισχύσει τα κέρδη της από την εμπορική διαχέιρση του αγγλικού ποδοσφαίρου.

Στόχος της FA είναι αναπτύξει το online κομμάτι της εμπορικής διαχείρισης, δίδοντας μεγαλύτερη προβολή στους χορηγούς της. Την ίδια ώρα στην Κύπρο, η ΚΟΠ προωθεί το δικό της πλάνο για εμπορική αξιοποίηση κυρίως μέσω των τηλεοπτικών διακαιωμάτων του πρωταθλήματος πρώτης κατηγορίας.

Σημειώνεται ότι εντός του καλοκαιριού που έρχεται οι διεργασίες μεταξύ ΚΟΠ, ομάδων και τηλεοπτικών παρόχων θα ενταθούν προκειμένου να διαφανεί εάν υπάρχει έδαφος συνεργασίας μεταξύ των τριών βασικών συντελεστών για το πλάνο της ΚΟΠ.

Δειτε Επισης

Υποβάθμισε σε Aa1 το αξιόχρεο των ΗΠΑ ο Moody’s-Οργισμένη αντίδραση από την αμερικανική προεδρία
Εμπορικό πλεόνασμα ρεκόρ για την ευρωζώνη-Άγγιξε τα €36,8 δις τον Μάρτιο
Στο 7,4% αυξήθηκε η ανεργία στη Γαλλία το πρώτο τρίμηνο του 2025
Δασμοί 30% στην Κίνα μέχρι τα τέλη του 2025-Οι εκτιμήσεις των αναλυτών
Oxford Economics: Διαχειρίσιμες προς το παρόν οι επιπτώσεις των δασμών στον εφοδιασμό της Ευρωζώνης
Σχέδιο εμπορικής συμφωνίας Ε.Ε. και ΗΠΑ-Τι αλλάζει στην πρόταση των Βρυξελλών
Βιομηχανική παραγωγή: Ισχυρή άνοδος στην Ευρώπη τον Μάρτιο, πτώση 4,6% στην Ελλάδα
Ευρωζώνη: Αύξηση 0,3% για το ΑΕΠ και την απασχόληση το α’ τρίμηνο
Εμπορική συμφωνία με μηδενικούς δασμούς προτείνει στις ΗΠΑ η Ινδία
Ξεπέρασε τις εκτιμήσεις η ανάπτυξη στη Βρετανία-Στο +0,7% το πρώτο τρίμηνο