Ο καταναλωτής είναι ο κριτής του λιανεμπορίου

Συρρίκνωση του τζίρου της τάξης των €150 εκατ. έχει επέλθει την τελευταία χρονιά, καθώς και χαμένος τζίρος €250 εκατ. τα τελευταία δύο χρόνια, τόνισε ο διευθυντής αγορών των Υπεραγορών Παπαντωνίου Θεόδωρος Νικολαϊδης, μιλώντας στο 11ο Συνέδριο Λιανικού Εμπορίου. Παράλληλα, όπως είπε, προβλέπεται περαιτέρω συρρίκνωση το 2014.

Ανέφερε ότι απόλυτος κριτής του τομέα του λιανεμπορίου είναι ο καταναλωτής, που έχει γίνει πιο προσεκτικός, πιο επιλεκτικός, διερευνητικός, απαιτητικός και καχύποπτος.

Μιλώντας για τις εμπορικές σχέσεις υπεραγορών και προμηθευτών τόνισε ότι πρέπει να γίνουν αποδοτικές και παραγωγικές, με κοινούς στόχους κι επιδιώξεις για την αντιμετώπιση των προβλημάτων, εντοπισμό των νέων τάσεων και αλλαγών στο λιανεμπόριο κι αναγνώριση των αναγκών του καταναλωτή. «Στόχος είναι η αύξηση πωλήσεων και η μείωση του κόστους», επεσήμανε, σημειώνοντας ότι βασικό στοιχείο είναι η εξυπηρέτηση του καταναλωτή.
Υπογράμμισε ότι σημαντικό παράγοντα στην ομαλή λειτουργία είναι η εφοδιαστική αλυσίδα και το category management (ορθό κωδικολόγιο) . «Οι καιροί που διανύουμε, με την απουσία πολυτέλειας και την έλλειψη ρευστότητας, δημιουργούν την απόλυτη ανάγκη αποφυγής ελλείψεων στα ράφια, κάτι που σημαίνει χαμένο τζίρο», επεσήμανε.

Τέλος, τόνισε, ότι σημαντική είναι η αξιοποίηση της τεχνολογίας που μπορεί να συμβάλει στη μείωση του κόστους, άρα όλες οι εταιρειες θα πρέπει να δουν το θέμα αυτό ως μία νέα πολιτική στη νέα τάξη πραγμάτων για το λιανεμπόριο.
 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών