Γ. Θεοδότου: Το καλάθι της νοικοκυράς έχει μειωθεί κατά 7%

«Αποτυχία μας είναι ότι ήρθε ο καταναλωτής να μας προσπεράσει κι όταν η αγορά ακολουθεί τον καταναλωτή αντί να προπορεύεται αυτού», τόνισε εμφαντικά ο marketing manager των Υπεραγορών  Άλφαμεγα Γιώργος Θεοδότου, στο 11ο Συνέδρο Λιανικού Εμπορίου.

Όπως είπε, οι καταναλωτές προτιμούν πλέον φθηνότερα προϊόντα ίδιας κατηγορίας, τις προσφορές και συγκρίνουν. «Ανταμοιβή και ψηλότερες υπηρεσίες παραμένουν σημαντικά γι’ αυτούς», επεσήμανε.

Τόνισε ότι έρευνα για το καλάθι του καταναλωτή που διενήργησε η υπεραγορά για την περίοδο Νοέμβρης – Γενάρης 2013 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο φέτος, έδειξε ότι το καλάθι της νοικοκυράς έχει μειωθεί κατά 7%, ενώ έχει παρατηρηθεί πτώση κατά 6% του μέσου όρου τεμαχίου ανά καλάθι, ο κόσμος δηλαδή, αγοράζει λιγότερα προϊόντα. «Έχει μειωθεί το τι ξοδεύουν ανά αξία σε κάθε επίσκεψη, βασικές κατηγορίες προϊόντων βρίσκονται πλέον σε λιγότερα καλάθια, ενώ τα νοικοκυριά επιλέγουν φθηνότερα προϊόντα από κάθε κατηγορία», υπογράμμισε.

Και πρόσθεσε: «Οι υπεραγορές εντατικοποιούν την παρουσία τους κι οι προσφορές σε φυλλάδια συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό. Εντύπωση κάνει η αυξανόμενη διείσδυση κάποιων κατηγοριών στα φυλλάδια, ενώ θυσιάζονται κάποια προϊόντα προκειμένου να ανταγωνιστούν οι υπεραγορές τους discounters».

Συνεχίζοντας ανέφερε ότι όταν οι καταναλωτές μιλούν κανείς δεν έχει το δικαίωμα να μείνει αδρανής. «Παραμένει η προσφορά ποιότητας. Εμείς είχαμε δει τι έρχεται κι είχαμε δημιουργήσει εναλλακτικές επιλογές εισαγάγοντας τα προϊόντα όπως τα ΑΒ κι ξεκινώντας τις συζητήσεις για την εισαγωγή προϊόντων της Tesco. Οι επιλογές μας σήμερα μάς δικαιώνουν», σημείωσε.

Ολοκληρώνοντας την παρουσίασή του πρότεινε τρεις προτάσεις επιβίωσης:
•    Καλύτερη, ορθότερη επιλογή προσφορών
•    Εξορθολογισμός των κωδικολογίου
•    Μόνιμη αποκατάσταση των στρεβλώσεων.


 

Δειτε Επισης

Ολοκληρωμένη στρατηγική για την Λεμεσό με δράσεις συνολικού κόστους 660 εκατ.-Οι ανακοινώσεις σε έξι πυλώνες
Στο μικροσκόπιο της ΕΠΑ ο ανταγωνισμός στη λιανική αγορά νωπού κρέατος αμνοεριφίων-Αυτεπάγγελτη έρευνα
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού GOLD: Η δυναμική και οι προκλήσεις του real estate στην Κύπρο
Η αυξημένη ζήτηση επιτάσσει επέκταση των εκπαιδευτικών υποδομών-Οι στοχευμένες λύσεις στο TechIsland Summit
Το IGC και ο πρωταγωνιστικός ρόλος της Eurobank για ενίσχυση εξωστρέφειας κυπριακών, ελληνικών και ινδικών επιχειρήσεων
Νέος διευθυντής του ΣΟΔΑΠ ο Γιάγκος Τσίβικος-Στο επίκεντρο το νοικοκύρεμα του οργανισμού και η αύξηση πωλήσεων
Ετήσια αύξηση 3,9% στις παραδόσεις αγελαδινού γάλακτος
Τράπεζα Κύπρου: Επανεκλογή Αράπογλου στην προεδρία και Grobler στην αντιπροεδρία-Η σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου
Επιχειρηματικό Συμβούλιο Ινδίας-Ελλάδας-Κύπρου: Νέα εποχή στους εμπορικούς, επενδυτικούς και οικονομικούς δεσμούς
17α IN Business Awards: Δείτε πλάνα από την εντυπωσιακή τελετή απονομής των 17ων IN Business Awards(video)