Γ. Θεοδότου: Το καλάθι της νοικοκυράς έχει μειωθεί κατά 7%

«Αποτυχία μας είναι ότι ήρθε ο καταναλωτής να μας προσπεράσει κι όταν η αγορά ακολουθεί τον καταναλωτή αντί να προπορεύεται αυτού», τόνισε εμφαντικά ο marketing manager των Υπεραγορών  Άλφαμεγα Γιώργος Θεοδότου, στο 11ο Συνέδρο Λιανικού Εμπορίου.

Όπως είπε, οι καταναλωτές προτιμούν πλέον φθηνότερα προϊόντα ίδιας κατηγορίας, τις προσφορές και συγκρίνουν. «Ανταμοιβή και ψηλότερες υπηρεσίες παραμένουν σημαντικά γι’ αυτούς», επεσήμανε.

Τόνισε ότι έρευνα για το καλάθι του καταναλωτή που διενήργησε η υπεραγορά για την περίοδο Νοέμβρης – Γενάρης 2013 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο φέτος, έδειξε ότι το καλάθι της νοικοκυράς έχει μειωθεί κατά 7%, ενώ έχει παρατηρηθεί πτώση κατά 6% του μέσου όρου τεμαχίου ανά καλάθι, ο κόσμος δηλαδή, αγοράζει λιγότερα προϊόντα. «Έχει μειωθεί το τι ξοδεύουν ανά αξία σε κάθε επίσκεψη, βασικές κατηγορίες προϊόντων βρίσκονται πλέον σε λιγότερα καλάθια, ενώ τα νοικοκυριά επιλέγουν φθηνότερα προϊόντα από κάθε κατηγορία», υπογράμμισε.

Και πρόσθεσε: «Οι υπεραγορές εντατικοποιούν την παρουσία τους κι οι προσφορές σε φυλλάδια συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό. Εντύπωση κάνει η αυξανόμενη διείσδυση κάποιων κατηγοριών στα φυλλάδια, ενώ θυσιάζονται κάποια προϊόντα προκειμένου να ανταγωνιστούν οι υπεραγορές τους discounters».

Συνεχίζοντας ανέφερε ότι όταν οι καταναλωτές μιλούν κανείς δεν έχει το δικαίωμα να μείνει αδρανής. «Παραμένει η προσφορά ποιότητας. Εμείς είχαμε δει τι έρχεται κι είχαμε δημιουργήσει εναλλακτικές επιλογές εισαγάγοντας τα προϊόντα όπως τα ΑΒ κι ξεκινώντας τις συζητήσεις για την εισαγωγή προϊόντων της Tesco. Οι επιλογές μας σήμερα μάς δικαιώνουν», σημείωσε.

Ολοκληρώνοντας την παρουσίασή του πρότεινε τρεις προτάσεις επιβίωσης:
•    Καλύτερη, ορθότερη επιλογή προσφορών
•    Εξορθολογισμός των κωδικολογίου
•    Μόνιμη αποκατάσταση των στρεβλώσεων.


 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών