Γ. Θεοδότου: Το καλάθι της νοικοκυράς έχει μειωθεί κατά 7%

«Αποτυχία μας είναι ότι ήρθε ο καταναλωτής να μας προσπεράσει κι όταν η αγορά ακολουθεί τον καταναλωτή αντί να προπορεύεται αυτού», τόνισε εμφαντικά ο marketing manager των Υπεραγορών  Άλφαμεγα Γιώργος Θεοδότου, στο 11ο Συνέδρο Λιανικού Εμπορίου.

Όπως είπε, οι καταναλωτές προτιμούν πλέον φθηνότερα προϊόντα ίδιας κατηγορίας, τις προσφορές και συγκρίνουν. «Ανταμοιβή και ψηλότερες υπηρεσίες παραμένουν σημαντικά γι’ αυτούς», επεσήμανε.

Τόνισε ότι έρευνα για το καλάθι του καταναλωτή που διενήργησε η υπεραγορά για την περίοδο Νοέμβρης – Γενάρης 2013 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο φέτος, έδειξε ότι το καλάθι της νοικοκυράς έχει μειωθεί κατά 7%, ενώ έχει παρατηρηθεί πτώση κατά 6% του μέσου όρου τεμαχίου ανά καλάθι, ο κόσμος δηλαδή, αγοράζει λιγότερα προϊόντα. «Έχει μειωθεί το τι ξοδεύουν ανά αξία σε κάθε επίσκεψη, βασικές κατηγορίες προϊόντων βρίσκονται πλέον σε λιγότερα καλάθια, ενώ τα νοικοκυριά επιλέγουν φθηνότερα προϊόντα από κάθε κατηγορία», υπογράμμισε.

Και πρόσθεσε: «Οι υπεραγορές εντατικοποιούν την παρουσία τους κι οι προσφορές σε φυλλάδια συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό. Εντύπωση κάνει η αυξανόμενη διείσδυση κάποιων κατηγοριών στα φυλλάδια, ενώ θυσιάζονται κάποια προϊόντα προκειμένου να ανταγωνιστούν οι υπεραγορές τους discounters».

Συνεχίζοντας ανέφερε ότι όταν οι καταναλωτές μιλούν κανείς δεν έχει το δικαίωμα να μείνει αδρανής. «Παραμένει η προσφορά ποιότητας. Εμείς είχαμε δει τι έρχεται κι είχαμε δημιουργήσει εναλλακτικές επιλογές εισαγάγοντας τα προϊόντα όπως τα ΑΒ κι ξεκινώντας τις συζητήσεις για την εισαγωγή προϊόντων της Tesco. Οι επιλογές μας σήμερα μάς δικαιώνουν», σημείωσε.

Ολοκληρώνοντας την παρουσίασή του πρότεινε τρεις προτάσεις επιβίωσης:
•    Καλύτερη, ορθότερη επιλογή προσφορών
•    Εξορθολογισμός των κωδικολογίου
•    Μόνιμη αποκατάσταση των στρεβλώσεων.


 

Δειτε Επισης

Ικανοποίηση Κομισιόν για συμφωνία για απλουστευμένη εξωδικαστική επίλυση διαφορών για καταναλωτές
Μαρίνος Γιαλελή: Το οινοποιείο στον Κάθηκα, η σχέση με το κρασί και η νέα ετικέτα διά χειρός Νικόλα Λαδόμματου(pics)
Το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ε.Ε. το πρώτο πεντάμηνο του έτους
Στο 1,6 εκατ. τον Μάιο τα αυγά εκκόλαψης πουλερικών για κρεατοπαραγωγή
Πήραν την ανιούσα οι πωλήσεις πετρελαιοειδών το πρώτο πεντάμηνο-Σημαντική αύξηση τον Μάιο
Οι αυθεντικές γεύσεις της Ιταλίας στην Υπεραγορά ΑΛΦΑΜΕΓΑ Ακρόπολης- Το βασικό συστατικό της συνταγής της επιτυχίας
Το Fleet Forward από Toyota και Frotcom Κύπρου-Σύγχρονη ματιά στη διαχείριση στόλου και τη βιώσιμη κινητικότητα
Κωνσταντίνος Καραγιώργης: Αυτή είναι σήμερα η εικόνα με τις τιμές των καυσίμων-Απρόβλεπτο το μέλλον
Το πρόγραμμα «Δεύτερο Σπίτι» της Κωτσόβολος σε συνεργασία με ΠΣΣΕ-Ο μεγάλος κοινωνικός αντίκτυπος
Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή: Τι ισχύει στις διαδικτυακές αγορές από Κίνα, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ