Μ. Παναγίδης: Το 40% των αγορών αποτελούν προϊόν προσφορών

Σημερα ο καταναλωτής είναι πιο προσεκτικός. Πολύ πιο ενημερωμένος κι αναζητά πληροφορίες, έχει λιγότερο διαθέσιμο χρόνο κι ιδιαίτερα για ψώνια», ανέφερε ο εμπορικός διευθυντής Carrefour Κύπρου Μιχάλης Παναγίδης, στο 11ο Συνέδριο Λιανικού Εμπορίου.

Όπως είπε, ο καταναλωτής είναι σήμερα υπερχρεωμένος, άρα επιβάλλεται να είναι πιο προσεχτικός. «Έχει μειώσει το καλάθι του, αγοράζει μόνο είδη πρώτης ανάγκης, είναι λιγότερο πιστός στις μάρκες, ενημερώνεται για προσφορές, συχνά ψωνίζει μόνο απ’ αυτές», σημείωσε.

Πρόσθεσε ότι το 40% των αγορών του αποτελούν προϊόν προσφορών. Επιπλέον, επιλέγει πολλές υπεραγορές για να ψωνίσει, καθώς και προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας κι αγορές από discounters. Ανάφερε μάλιστα, ότι σήμερα οι αγορές επηρεάζονται τόσο από το ηλεκτρονικό εμπόριο όσο και από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. «Οι καταναλωτές ενημερώνονται διαδικτυακά για τις προσφορές, ενώ αγοράζουν φθηνότερα online», επεσήμανε.

Μιλώντας τις αλλαγές που έχουν επέλθει και που τις βιώνει ο καταναλωτής τόνισε ότι η Carrefour διαμορφώνεται με βάση τις αλλαγές αυτές κι επιχειρεί να σκεφτεί όπως ο καταναλωτής. «Μειώνουμε τα αρνητικά σχόλια κι αυξάνουμε τα θετικά. Σεβόμαστε τον καταναλωτή, κατανοούμε τις ανάγκες του και διαμορφώνουμε αναλόγως τη στρατηγική μας. Ακολουθούμε επιθετική πολιτική προσφορών με επώνυμα προϊόντα και στόχος μας παραμένει η αύξηση του μέσου καλαθιού, προσφέροντας εναλλακτικές προτάσεις», υπογράμμισε.
 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών