ΙN Business Grocery Retail Awards: Τα brands που ξεχώρισαν

Η τελετή απονομής των πρώτων ΙΝ Βusiness Grocery Retail Awards, που παρουσίασε η ΙΜSP και χορήγησε η ACS, πραγματοποιήθηκε στο Hilton Park Λευκωσίας στην παρουσία πρωταγωνιστών του επιχειρηματικού κόσμου, του κλάδου του λιανικού εμπορίου και εκπροσώπων της Κυβέρνησης και της Βουλής, αναδεικνύοντας πέντε προϊόντα που «έκαναν τη διαφορά» τη χρονιά που μας πέρασε.

Tα Quaker Cereal Bars, η βαφή μαλλιών Olia της Garnier, το Γιαούρτι Zita Lactose Free, η σειρά Heinz Infant Feeding και οι έτοιμοι καφέδες Starbucks Discoveries και Starbucks Doubleshot απέσπασαν βραβεία στην πρώτη μεγάλη γιορτή των brands.

Name
Το βραβείο για τα Quaker Cereal Bars παρέλαβε η διευθύντρια κατηγορίας προϊόντων της Corina Snacks Ltd, Μαριλένα Πολυκάρπου, από τον Φειδία Πηλείδη, πρόεδρο του ΚΕΒΕ

Name
Ο sales manager της MPM Group Ltd, Tάσος Πάτζιαρος, παρέλαβε το βραβείο για τη βαφή μαλλιών Olia της Garnier από τον Φώτη Χατζηκωστή, διευθυντή του τμήματος Acquiring της IMSP

Name
Το βραβείο για το Γιαούρτι Zita Lactose Free παρέλαβε ο operation director της Zήτα Βιομηχανία Γάλακτος, Χριστόφορος Μηνά, από τον Ζήνωνα Μαρκίδη, πρόεδρο του Συνδέσμου Προμηθευτών Προϊόντων Ευρείας Κατανάλωσης

Name
Το βραβείο για τη σειρά Heinz Infant Feeding παρέλαβε ο Χάρης Κουρτέλλας, εμπορικός διευθυντής της αντιπροσώπου και διανομέα τους στην Κύπρο, Kean Soft Drinks Ltd, από τον Βάσο Θεοδότου, πρόεδρο του Παγκύπριου Συνδέσμου Λιανικού Εμπορίου

Name
Ο Χρίστος Φωτιάδης, business development manager της αντιπροσώπου και διανομέα στην Κύπρο των έτοιμων καφέδων Starbucks Discoveries και Starbucks Doubleshot, Iakovos Photiades Foodstuff Suppliers Ltd (ipH) παρέλαβε το βραβείο από τον αναπληρωτή πρόεδρο του ΔΗΣΥ και πρόεδρο της κοινοβουλευτικής επιτροπής ενέργειας, εμπορίου, βιομηχανίας και τουρισμού, Λευτέρη Χριστοφόρου
 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών