Yahoo: Online τηλεοπτικές παραγωγές
11:40 - 08 Απριλίου 2014
Η Yahoo θα ενισχύσει την παρουσίαση της στην αγορά live-streaming, σχεδιάζοντας την παραγωγή και διάθεση πρωτότυπου τηλεοπτική υλικού, ανέφεραν καλά πληροφορημένες πηγές στην WSJ.
Η εταιρεία είναι έτοιμη να παραγγείλει τέσσερεις διαδικτυακές σειρές, με προϋπολογισμό που θα ξεκινά από 700.000 δολάρια το επεισόδιο, σημείωσαν οι πηγές. Στο σχέδιο που εξετάζεται θα μετέχουν συγγραφείς και σκηνοθέτες με εμπειρία στην τηλεόραση.
"Ενδιαφέρονται για το ίδιο είδος προγραμμάτων που προωθούν η Amazon και η Netflix" σημείωσε μια από τις πηγές.
H CEO της Yahoo, Marissa Mayer, ελπίζει να δείξει νέο υλικό στους διαφημιστές στις 28 Απριλίου, όταν η Yahoo θα διοργανώσει την εκδήλωση "Νew Front".
Ο τηλεοπτικός χάρτης έχει αλλάξει ριζικά τα τελευταία χρόνια στις ΗΠΑ, με την εισαγωγή υπηρεσιών live streaming με πρωτότυπο υλικό. Εταιρείες όπως η Netflix και η Hulu διαθέτουν σειρές δικής τους παραγωγής, επιδιώκοντας να προσελκύσουν περισσότερους συνδρομητές.
Με την προσφορά πρωτότυπου υψηλής ποιότητας υλικού, η Yahoo φιλοδοξεί να κάνει τους χρήστες να ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στην ιστοσελίδα της, αυξάνοντας τα έσοδα από διαφημίσεις. Επιπλέον, η εταιρεία θέλει να αυξήσει τον ανταγωνισμό με το YouTube της Google και να βελτιώσει την εικόνα που έχουν για αυτήν οι διαφημιστικές εταιρείες.