Guerilla Marketing, γιατί οι νέοι αρέσκονται στα διαφορετικά

Οι νέοι ψάχνουν τρόπους να εκφράσουν τη διαφορετικότητα τους με κάθε τρόπο. Είναι για αυτό το λόγο που ολοένα και περισσότερες έρευνες τους δείχνουν να  προτιμούν τα brands που δεν συμβιβάζονται, που είναι διαφορετικά, πρωτοποριακά και δημιουργικά. Τα brands που έχουν σαν target audience τα νεανικά κοινά, αναζητούν συνεχώς τρόπους να τα προσεγγίσουν και να δημιουργήσουν σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους με απώτερο σκοπό οι νέοι να εμπνέονται από αυτά και να κερδίσουν την προτίμηση τους.  Με τα σημερινά δεδομένα οι εταιρείες μειώνουν όλο και περισσότερο το marketing budget τους και ψάχνουν συνεχώς νέους τρόπους επικοινωνίας με χαμηλό κόστος.

Είναι εδώ ακριβώς που μπαίνει στο προσκήνιο το Guerilla marketing. Πρόκειται για ένα σχετικά  νέο χρήσιμο επικοινωνιακό εργαλείο που μπορεί να ενισχύσει το τη στρατηγική μάρκετινγκ μιας εταιρείας, και το οποίο βασίζεται πάνω στη δημιουργία πρωτοποριακών και αντισυμβατικών προωθητικών ιδεών, με χαμηλό κόστος αλλά μεγάλη διείσδυση στο συγκεκριμένο target audience στο οποίο απευθύνονται. Η λέξη Guerilla σημαίνει «αντάρτης» και ταιριάζει απόλυτα σε αυτή τη νέα πρακτική γιατί έχει σαν βάση απροσδόκητες, συμμετοχικές και αντισυμβατικές ενέργειες που έχουν ως σκοπό να γίνουν αντικείμενο  συζήτησης (buzz) και να κυκλοφορήσουν κυρίως μέσω των ηλεκτρονικών μέσων (viral) προωθώντας το  όνομα της εταιρείας και του brand και οδηγώντας την εικόνα του προς την επιθυμητή κατεύθυνση. Το Guerilla marketing μπορεί να συνδυαστεί άψογα με τα υπόλοιπα προωθητικά και διαφημιστικά εργαλεία που περιλαμβάνονται στη στρατηγική μάρκετινγκ της κάθε εταιρείας.

Στο Guerilla marketing περιλαμβάνονται πρωτοποριακές ενέργειες σε δημόσιους χώρους που συγκεντρώνουν αρκετό κόσμο όπως αεροδρόμια ή εμπορικά κέντρα, δρόμους  κλπ. Ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα συμμετοχής σε αυτές τις ενέργειες με δυνατότητα βίωσης μιας αξέχαστης εμπειρίας και μιας ευχάριστης ανάμνησης προς το brand και την εταιρεία.

Αυτές οι ενέργειες συνήθως  καταγράφονται σε βίντεο και προωθούνται με σκοπό να γίνουν viral μέσω των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης και να δημιουργήσουν τις κατάλληλες παραστάσεις  προς το νεανικό κοινό, το οποίο αρέσκεται σε αυτού του είδους ιδέες που αποδεικνύουν πως τα αγαπημένα τους brands είναι δραστήρια και πρωτοποριακά.

Το Guerilla marketing μπορεί να χρησιμοποιηθεί από brands ανεξαρτήτως μεγέθους και εμβέλειας και να επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Ένας έξυπνος, πρωτότυπος, δημιουργικός αλλά και πολλές φορές χαμηλού κόστους τρόπος προώθησης που αν κρύβει μέσα του μια μοναδική ιδέα μπορεί να αποφέρει αποτελέσματα πολύ πιο αποδοτικά από άλλες παραδοσιακές μεθόδους προώθησης και επικοινωνίας.
 

Δειτε Επισης

Άρθρο του CEO της Eurobank Φωκίωνα Καραβία: Ινδία, ένας στρατηγικός εταίρος για την Ελλάδα και την Κύπρο
Πώς η αδράνεια (inertia) προστατεύει το ηλεκτρικό σύστημα
Η αναθεώρηση των δημόσιων συμβάσεων: Επιτακτική ανάγκη για τον κατασκευαστικό κλάδο και την οικονομία
Η δασμολογική απειλή του Τράμπ: Ο χάλυβας, ο προστατευτισμός και ο βαθύτερος παγκόσμιος εμπορικός πόλεμος
Αγροφωτοβολταϊκά: Η απάντηση των γεωργών στην ξηρασία και την ενεργειακή κρίση
Επιστημονική εκπροσώπηση στο Δ.Σ. του ΟΑΥ: Προϋπόθεση για μία σύγχρονη και τεκμηριωμένη πολιτική υγείας
Το λογισμικό που «κάθεται» και γιατί η επένδυσή σας δεν αποδίδει
Προστατεύοντας το εθνικό μας προϊόν με διαφάνεια και υπευθυνότητα
Τεχνικό χρέος (Tech debt) στην εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού: Διαχείριση και πρόληψη οι σύμμαχοι της μετάβασης
Οι προοπτικές της αγοράς ακινήτων της Λευκωσίας το 2025