U Travel: Το μυστικό των διαφοροποιημένων υπηρεσιών
14:18 - 22 Απριλίου 2014
Ένα χρόνο μετά τις αποφάσεις EuroGroup
«Το πρώτο δεκαπενθήμερο του Μαρτίου 2013 ήταν το καλύτερο από την ίδρυση της εταιρείας, τόσο από πλευράς κρατήσεων, όσο και από πλευράς τζίρου και κερδοφορίας. Ωστόσο, η περίοδος από τα μέσα Μαρτίου, αμέσως μετά τις αποφάσεις EuroGroup, και μέχρι το τέλος Απριλίου 2013, ήταν περίοδος αβεβαιότητας για τον τομέα του Corporate Traveling» σημειώνει ο Managing Director της U Travel, κ. Ιωάννης Γεωργόπουλος. «Ένα χρόνο μετά έχει αποδειχθεί πως το Corporate Travel Management έχει προοπτικές στην Κύπρο αφού οι επιχειρηματίες της Κύπρου αναζητούν και ερευνούν νέες αγορές τόσο εντός όσο και εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης», συνεχίζει.
Ανεπηρέαστο το 2013
Στα ίδια ακριβώς επίπεδα σε σύγκριση με το 2012 έκλεισε το 2013 για τη U Travel Corporate Travel Management, τόσο σε αριθμό κρατήσεων όσο και τζίρου. «Το 2013 ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα χρονιά. Τα γεγονότα Μαρτίου φυσικά και επηρέασαν τις εργασίες μας. Από το EuroGroup στα μέσα Μαρτίου μέχρι και τον Σεπτέμβριο η πορεία ήταν καθοδική. Από τον Οκτώβρη όμως και μέχρι και το τέλος του έτους σημειώθηκε σημαντική ανάκαμψη. Ανάκαμψη η οποία έφερε την U Travel στα ίδια επίπεδα με το 2012, και κάτι που ελάχιστες εταιρείες έχουν καταφέρει να πετύχουν», αναφέρει ο κ. Γεωργόπουλος.
Target Market: Η λέξη κλειδί
«Το μυστικό βρίσκεται στη στόχευση συγκεκριμένης κατηγορίας πελατών, κάτι που επιδικνύει και τον επαγγελματισμό της κάθε εταιρείας. Η πλήρης κατανόηση και εξυπηρέτηση των αναγκών της κατηγορίας αυτής αποτελεί και το κλειδί της επιτυχίας», υπογραμμίζει ο Managing Director της U Travel. Η εταιρεία από τη μέρα ίδρυσής της βρίσκεται σε ανοδική πορεία με τον κύκλο εργασιών να σημειώνει άνοδο της τάξεως του 106% το 2012 σε σχέση με το 2011. «Καταλυτικός παράγοντας της επιτυχίας αυτής αποτελεί η 24/7 εξυπηρέτηση που προσφέρει η εταιρεία καθώς και η εξατομικευμένη παροχή υπηρεσιών ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε πελάτη».
Δυσανάλογη η προσφορά με τη ζήτηση
Αναφερόμενος στη μπόρα που περνάει η αγορά του travelling στην Κύπρο, ο κ. Γεωργόπουλος τονίζει πως αναμφισβήτητα η έλλειψη ρευστότητας συμβάλλει αρνητικά, προσθέτοντας επίσης πως «η κατάσταση αυτή πρέπει να αντιμετωπιστεί σαν ευκαιρία, θα πρέπει δηλαδή να γίνεται καλύτερο targeting από τους ταξιδιωτικούς πράκτορες. Η ολοένα και μεγαλύτερη προσφορά μη διαφοροποιημένων υπηρεσιών σε μια μικρή χώρα όπως η Κύπρος είναι φυσικό να μην επαναφέρει τις εταιρείες σε μεγάλη κερδοφορία. Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΚΟΤ για τον Μάρτιο 2014, στην Κύπρο υπάρχουν 409 εγγεγραμμένα ταξιδιωτικά γραφεία».