Powered by

Burberry: Το διαδίκτυο φέρνει ενίσχυση πωλήσεων

Η εταιρεία πολυτελών ενδυμάτων Burberry Group PLC ανακοίνωσε αύξηση στις πωλήσεις του δεύτερου μισού του έτους, λόγω της ανάπτυξης των διαδικτυακών πωλήσεων, ωστόσο ανέφερε πως οι διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών θα πλήξουν την κερδοφορία.

Τα έσοδα για τους έξι μήνες έως τις 31 Μαρτίου ενισχύθηκαν κατά 19%, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, και ανήλθαν στα 1,3 δισ. λίρες (2,2 δισ. δολ.), ανακοίνωσε η εταιρεία, τονίζοντας πως η συνεισφορά των καταστημάτων διατηρήθηκε σταθερή, ενώ ενισχύθηκαν οι διαδικτυακές πωλήσεις.

«Ενώ οι τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες παραμένουν υλικό εμπόδιο σε αυτό που χαρακτηρίζεται ως αβέβαιο μακροοικονομικό περιβάλλον, η συνεχιζόμενη δυναμική της επωνυμίας μας παρέχει μια εξαιρετική βάση για το μέλλον», δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος, Angela Ahrendts, η οποία αργότερα φέτος θα αποχωρήσει για να ενταχθεί στο δυναμικό της Apple.

Οι μετοχές της εταιρείας έκλεισαν την Τρίτη στις 1.422 πένες, οδηγώντας την αποτίμηση της εταιρείας στα 6,3 δισ. λίρες.

ΠΗΓΗ: capital.gr

Δειτε Επισης

ΗΠΑ: Αρνητικό ρεκόρ στο εμπορικό έλλειμμα-Πλήγμα για το ΑΕΠ
Ισπανία: Παραμένει ισχυρή η οικονομία αλλά το blackout επιδεινώνει τις προοπτικές
Σταθεροποίηση δικτύων σε Ισπανία, Πορτογαλία-Χωρίς διαδίκτυο και τηλέφωνο απομακρυσμένες περιοχές στη Γροιλανδία
Το Πεκίνο βελτιώνει την πολιτική επιστροφών φόρου για ξένους τουρίστες
Εντολές για αξιολογήσεις από ΕΤΕπ θα λαμβάνει πλέον ο Scope Ratings
Μεγάλοι κίνδυνοι για ύφεση της παγκόσμιας οικονομίας φέτος-Καμπανάκι από οικονομολόγους
Η IBM σχεδιάζει επενδύσεις $150 δισ. στις ΗΠΑ την επόμενη πενταετία
Φωνάζουν για τον υπερτουρισμό και παροτρύνουν τους Βρετανούς τουρίστες να «μείνουν σπίτι» οι Ισπανοί
Ανατρέπει τα δεδομένα το ράλι του ευρώ έναντι του δολαρίου
Τραμπ: Υπόσχεται νέες μειώσεις φόρων για να αντισταθμίσει το κόστος των δασμών