Powered by

Burberry: Το διαδίκτυο φέρνει ενίσχυση πωλήσεων

Η εταιρεία πολυτελών ενδυμάτων Burberry Group PLC ανακοίνωσε αύξηση στις πωλήσεις του δεύτερου μισού του έτους, λόγω της ανάπτυξης των διαδικτυακών πωλήσεων, ωστόσο ανέφερε πως οι διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών θα πλήξουν την κερδοφορία.

Τα έσοδα για τους έξι μήνες έως τις 31 Μαρτίου ενισχύθηκαν κατά 19%, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, και ανήλθαν στα 1,3 δισ. λίρες (2,2 δισ. δολ.), ανακοίνωσε η εταιρεία, τονίζοντας πως η συνεισφορά των καταστημάτων διατηρήθηκε σταθερή, ενώ ενισχύθηκαν οι διαδικτυακές πωλήσεις.

«Ενώ οι τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες παραμένουν υλικό εμπόδιο σε αυτό που χαρακτηρίζεται ως αβέβαιο μακροοικονομικό περιβάλλον, η συνεχιζόμενη δυναμική της επωνυμίας μας παρέχει μια εξαιρετική βάση για το μέλλον», δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος, Angela Ahrendts, η οποία αργότερα φέτος θα αποχωρήσει για να ενταχθεί στο δυναμικό της Apple.

Οι μετοχές της εταιρείας έκλεισαν την Τρίτη στις 1.422 πένες, οδηγώντας την αποτίμηση της εταιρείας στα 6,3 δισ. λίρες.

ΠΗΓΗ: capital.gr

Δειτε Επισης

Κοντά στο να ξεπεράσει ένα σημαντικό εμπόδιο και σε τροχιά ένταξης στη ζώνη του ευρώ η Βουλγαρία
Το στοίχημα των $10 δισ. στο deal Chevron–Hess και η «τρικλοποδιά» της Exxon
Προσφεύγει στη Δικαιοσύνη κατά της κυβέρνησης Τραμπ για την απαγόρευση εγγραφής ξένων φοιτητών το Χάρβαρντ
Τραμπ: Αδιέξοδες οι συζητήσεις με Ε.Ε.-Άμεσοι δασμοί 50%, σε ισχύ από 1η Ιουνίου
ΕΚΤ: Η επιβράδυνση στους μισθούς στηρίζει τις προβλέψεις για νέα μείωση στα επιτόκια
Σε νέο ιστορικό υψηλό το bitcoin-Άγγιξε τα 112.000 δολάρια
Έκθεση HSBC: Οι αμερικανικές εταιρείες πλήττονται περισσότερο από τους δασμούς Τραμπ
Ιαπωνία: Σε υψηλό 28 μηνών ο δομικός πληθωρισμός
Γαλλία: Απροσδόκητη μείωση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης τον Μάιο
Με ρυθμό διπλάσιο από τον αναμενόμενο η ανάπτυξη της Γερμανίας το πρώτο τρίμηνο