Burberry: Το διαδίκτυο φέρνει ενίσχυση πωλήσεων
11:13 - 16 Απριλίου 2014
Η εταιρεία πολυτελών ενδυμάτων Burberry Group PLC ανακοίνωσε αύξηση στις πωλήσεις του δεύτερου μισού του έτους, λόγω της ανάπτυξης των διαδικτυακών πωλήσεων, ωστόσο ανέφερε πως οι διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών θα πλήξουν την κερδοφορία.
Τα έσοδα για τους έξι μήνες έως τις 31 Μαρτίου ενισχύθηκαν κατά 19%, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, και ανήλθαν στα 1,3 δισ. λίρες (2,2 δισ. δολ.), ανακοίνωσε η εταιρεία, τονίζοντας πως η συνεισφορά των καταστημάτων διατηρήθηκε σταθερή, ενώ ενισχύθηκαν οι διαδικτυακές πωλήσεις.
«Ενώ οι τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες παραμένουν υλικό εμπόδιο σε αυτό που χαρακτηρίζεται ως αβέβαιο μακροοικονομικό περιβάλλον, η συνεχιζόμενη δυναμική της επωνυμίας μας παρέχει μια εξαιρετική βάση για το μέλλον», δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος, Angela Ahrendts, η οποία αργότερα φέτος θα αποχωρήσει για να ενταχθεί στο δυναμικό της Apple.
Οι μετοχές της εταιρείας έκλεισαν την Τρίτη στις 1.422 πένες, οδηγώντας την αποτίμηση της εταιρείας στα 6,3 δισ. λίρες.
ΠΗΓΗ: capital.gr