Αύξηση 18% στη χρήση πιστωτικών καρτών

Αύξηση 18% καταγράφηκε το Μάρτιο στη χρήση των πιστωτικών καρτών στο εσωτερικό, σε σύγκριση με τον Μάρτιο του 2013, σύμφωνα με τη JCC, μια αύξηση που αποδίδεται ωστόσο στη χρηματοπιστωτική κρίση που επηρέασε τις συναλλαγές τον περσινό Μάρτιο.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, η αξία των συναλλαγών με πιστωτικές κάρτες το φετινό Μάρτιο ήταν €166,7 εκ.

Το πρώτο τρίμηνο του 2014 οι συναλλαγές ανήλθαν σε €560,8 εκ., παρουσιάζοντας επίσης αύξηση 6%, σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2013.

Συγκεκριμένα, η χρήση των πιστωτικών καρτών αυξήθηκε για πληρωμές σε κυβερνητικές υπηρεσίες, σε καταστήματα ειδών ένδυσης και υπόδησης, σε υπηρεσίες κοινής ωφέλειας, υπεραγορές, καταστήματα οικιακών ειδών, εστιατόρια και μπαρ.

Αντίθετα, μείωση σε ποσοστό 34% καταγράφηκε στη χρήση των πιστωτικών καρτών από τους Κύπριους στο εξωτερικό το Μάρτιο του 2014, σε σχέση με το Μάρτιο του 2013, με τις συναλλαγές να ανέρχονται σε €93,6 εκ.

Την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου 2014 οι αγορές των Κυπρίων με πλαστικό χρήμα στο εξωτερικό σημείωσαν επίσης μείωση, της τάξης του 25%, αγγίζοντας συνολικά τα €276,8 εκ.

Σε ό,τι αφορά τις αγορές τουριστών με κάρτες στην Κύπρο, ανήλθαν το Μάρτιο σε €32,4 εκ., παρουσιάζοντας ετήσια αύξηση 17%. Το ίδιο ποσοστό αύξησης καταγράφηκε και κατά το πρώτο τρίμηνο του 2014, σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2013, με τις συναλλαγές των τουριστών να αγγίζουν τα €84,5 εκ.

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών