Powered by

Ελλάδα: Αύξηση διαφημιστικής δαπάνης στο 13.92%

Η άνοδος της διαφημιστικής δαπάνης σε τεκμαρτό επίπεδο συνεχίστηκε και τον Μάρτιο στην Ελλάδα. Αυτό που αξίζει να τονιστεί δε, είναι το γεγονός ότι και πάλι όλοι οι δείκτες δαπάνης μέσων είναι θετικοί, ακόμα και των περιοδικών, που μέχρι πρότινος ήταν αρνητικοί. 
 
Πιο συγκεκριμένα, για το διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου 2014, η διαφημιστική δαπάνη σε όλα τα μέσα εμφανίζεται αυξημένη κατά 13,92% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2013, με την μεγαλύτερη αύξηση να αφορά στο ραδιόφωνο (+50%) και στη συνέχεια στην τηλεόραση (+17,22%). Όσον αφορά στον Μάρτιο, η εικόνα είναι περίπου ίδια, με την δαπάνη να αυξάνεται κατά 5,70% σε σχέση με τον Μάρτιο του 2013. Και πάλι τη μεγαλύτερη αύξηση δαπάνης εμφάνισε το ραδιόφωνο (56,53%), ενώ θετικό παρέμεινε το πρόσημο και για τα περιοδικά, στο 2%. 
 

Δειτε Επισης

Νίκος Παπαθανάσης: Μια ακόμη διεθνής αντικειμενική αναγνώριση η αναβάθμιση από Standard & Poor’s
Νέα αναβάθμιση της ελληνικής οικονομίας από S&P-Σε ΒΒΒ με σταθερές προοπτικές το ελληνικό αξιόχρεο
Στις αγορές για άντληση €250 εκατ. το ελληνικό δημόσιο με δεκαετές ομόλογο
Στο 2,4% ο πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Μάρτιο-«Άλμα» 54,5% στο αέριο, «βουτιά» 23,3% στο λάδι
Στα €5,26 δις το εμπορικό έλλειμμα το πρώτο δίμηνο στην Ελλάδα-Μειώθηκε κατά 5,6%
Κ. Μητσοτάκης: Η Ελλάδα είναι υπέρ της ενιαίας αντίδρασης Ε.Ε. απέναντι στους δασμούς Τραμπ
Πόσο θα επηρεάσουν την Ελλάδα οι δασμοί του Τραμπ-Οι επιπτώσεις στις εξαγωγές, ποιοι κλάδοι επηρεάζονται
Οι ελληνικοί προορισμοί με τη μεγαλύτερη αύξηση απευθείας ξενοδοχειακών προκρατήσεων το 2025
Στο 8,6% υποχώρησε η ανεργία στην Ελλάδα τον Φεβρουάριο
«Επί ποδός» οι μεγάλοι της πληροφορικής στην Ελλάδα για νέα deals–Οι εξαγορές των μικρών