Ελλάδα: Αύξηση διαφημιστικής δαπάνης στο 13.92%
11:29 - 11 Απριλίου 2014
Η άνοδος της διαφημιστικής δαπάνης σε τεκμαρτό επίπεδο συνεχίστηκε και τον Μάρτιο στην Ελλάδα. Αυτό που αξίζει να τονιστεί δε, είναι το γεγονός ότι και πάλι όλοι οι δείκτες δαπάνης μέσων είναι θετικοί, ακόμα και των περιοδικών, που μέχρι πρότινος ήταν αρνητικοί.
Πιο συγκεκριμένα, για το διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου 2014, η διαφημιστική δαπάνη σε όλα τα μέσα εμφανίζεται αυξημένη κατά 13,92% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2013, με την μεγαλύτερη αύξηση να αφορά στο ραδιόφωνο (+50%) και στη συνέχεια στην τηλεόραση (+17,22%). Όσον αφορά στον Μάρτιο, η εικόνα είναι περίπου ίδια, με την δαπάνη να αυξάνεται κατά 5,70% σε σχέση με τον Μάρτιο του 2013. Και πάλι τη μεγαλύτερη αύξηση δαπάνης εμφάνισε το ραδιόφωνο (56,53%), ενώ θετικό παρέμεινε το πρόσημο και για τα περιοδικά, στο 2%.