Powered by

Ελλάδα: Αύξηση διαφημιστικής δαπάνης στο 13.92%

Η άνοδος της διαφημιστικής δαπάνης σε τεκμαρτό επίπεδο συνεχίστηκε και τον Μάρτιο στην Ελλάδα. Αυτό που αξίζει να τονιστεί δε, είναι το γεγονός ότι και πάλι όλοι οι δείκτες δαπάνης μέσων είναι θετικοί, ακόμα και των περιοδικών, που μέχρι πρότινος ήταν αρνητικοί. 
 
Πιο συγκεκριμένα, για το διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου 2014, η διαφημιστική δαπάνη σε όλα τα μέσα εμφανίζεται αυξημένη κατά 13,92% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2013, με την μεγαλύτερη αύξηση να αφορά στο ραδιόφωνο (+50%) και στη συνέχεια στην τηλεόραση (+17,22%). Όσον αφορά στον Μάρτιο, η εικόνα είναι περίπου ίδια, με την δαπάνη να αυξάνεται κατά 5,70% σε σχέση με τον Μάρτιο του 2013. Και πάλι τη μεγαλύτερη αύξηση δαπάνης εμφάνισε το ραδιόφωνο (56,53%), ενώ θετικό παρέμεινε το πρόσημο και για τα περιοδικά, στο 2%. 
 

Δειτε Επισης

Fitch: Επιβεβαίωσε το ελληνικό αξιόχρεο σε ΒΒΒ- με σταθερές προοπτικές-Οι βασικοί παράγοντες της αξιολόγησης
UBS: Πού βάζει τον πήχη για την ανάπτυξη στην Ελλάδα
Amazon: Ποιοι Έλληνες βρίσκονται πίσω από το mega deal της αμερικανικής εταιρείας στην Ελλάδα
Δυναμικά στον τομέα ΑΠΕ της Ελλάδας με επένδυση σε τρία νέα αιολικά πάρκα μεγάλης κλίμακας η Amazon
Στις αγορές με επανέκδοση δεκαετούς ομολόγου το ελληνικό δημόσιο-Στόχος η άντληση €250 εκ.
Πρόωρη αποπληρωμή δανείων και το 2025 προγραμματίζει η Ελλάδα-Ποιος ο στόχος
Κομισιόν: Η Ελλάδα μηδενίζει το δημοσιονομικό έλλειμμα το 2024-2025
Mε βλέψεις στο εξωτερικό οι ελληνικές τράπεζες-Μειώνονται οι στόχοι των MREL
Πόσο κοστίζει τώρα ένα διαμέρισμα στις ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις-Στις φθηνότερες αγορές η Αθήνα
Θετικό σήμα από Κομισιόν για ελληνική οικονομία-Αβεβαιότητα από την επιβράδυνση της Ευρώπης