Powered by

Ελλάδα: Αύξηση διαφημιστικής δαπάνης στο 13.92%

Η άνοδος της διαφημιστικής δαπάνης σε τεκμαρτό επίπεδο συνεχίστηκε και τον Μάρτιο στην Ελλάδα. Αυτό που αξίζει να τονιστεί δε, είναι το γεγονός ότι και πάλι όλοι οι δείκτες δαπάνης μέσων είναι θετικοί, ακόμα και των περιοδικών, που μέχρι πρότινος ήταν αρνητικοί. 
 
Πιο συγκεκριμένα, για το διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου 2014, η διαφημιστική δαπάνη σε όλα τα μέσα εμφανίζεται αυξημένη κατά 13,92% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2013, με την μεγαλύτερη αύξηση να αφορά στο ραδιόφωνο (+50%) και στη συνέχεια στην τηλεόραση (+17,22%). Όσον αφορά στον Μάρτιο, η εικόνα είναι περίπου ίδια, με την δαπάνη να αυξάνεται κατά 5,70% σε σχέση με τον Μάρτιο του 2013. Και πάλι τη μεγαλύτερη αύξηση δαπάνης εμφάνισε το ραδιόφωνο (56,53%), ενώ θετικό παρέμεινε το πρόσημο και για τα περιοδικά, στο 2%. 
 

Δειτε Επισης

Αναβάθμιση προοπτικών της ελληνικής οικονομίας σε θετικές από Fitch-Επιβεβαίωση αξιολόγησης στη βαθμίδα ΒΒΒ-
Ελλάδα: Πρωτογενές πλεόνασμα 5,16 δις στο 4μηνο-7% πάνω από τον στόχο τα έσοδα από φόρους
Eurostat: Οι Έλληνες εργάστηκαν τις περισσότερες ώρες εβδομαδιαίως στην Ε.Ε. το 2024 (γραφήματα)
Διπλό crash test για Ελλάδα-Στο μικροσκόπιο Fitch και Κομισιόν
Κυκλάδες: Ποιος είναι το «σιωπηλό διαμάντι» που λατρεύουν οι Βρετανοί τουρίστες
Οι πέντε απειλές για την ελληνική οικονομία από τον εμπορικό πόλεμο
Στα €18 δις το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα-Πώς ψωνίζουν οι Έλληνες
Το ιδιωτικό χρέος σε πρώτο πλάνο στις προτεραιότητες της ελληνικής κυβέρνησης-Οι σχεδιασμοί
Στο 9% η ανεργία στην Ελλάδα τον Μάρτιο-Στα 4,28 εκατ. οι απασχολούμενοι
Στην Κομισιόν η έκθεση προόδου για την ελληνική οικονομία-Στο 3,6% η αύξηση των πρωτογενών δαπανών