Powered by

Ελλάδα: Αύξηση διαφημιστικής δαπάνης στο 13.92%

Η άνοδος της διαφημιστικής δαπάνης σε τεκμαρτό επίπεδο συνεχίστηκε και τον Μάρτιο στην Ελλάδα. Αυτό που αξίζει να τονιστεί δε, είναι το γεγονός ότι και πάλι όλοι οι δείκτες δαπάνης μέσων είναι θετικοί, ακόμα και των περιοδικών, που μέχρι πρότινος ήταν αρνητικοί. 
 
Πιο συγκεκριμένα, για το διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου 2014, η διαφημιστική δαπάνη σε όλα τα μέσα εμφανίζεται αυξημένη κατά 13,92% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2013, με την μεγαλύτερη αύξηση να αφορά στο ραδιόφωνο (+50%) και στη συνέχεια στην τηλεόραση (+17,22%). Όσον αφορά στον Μάρτιο, η εικόνα είναι περίπου ίδια, με την δαπάνη να αυξάνεται κατά 5,70% σε σχέση με τον Μάρτιο του 2013. Και πάλι τη μεγαλύτερη αύξηση δαπάνης εμφάνισε το ραδιόφωνο (56,53%), ενώ θετικό παρέμεινε το πρόσημο και για τα περιοδικά, στο 2%. 
 

Δειτε Επισης

Στις αγορές με δεκαετές ομόλογο το ελληνικό δημόσιο-Στόχος η άντληση €250 εκατ.
Πώς θα κινηθεί η ελληνική οικονομία έως το 2028
Moody’s: Αναβάθμισε σε θετικές τις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας-Επιβεβαίωσε το αξιόχρεο Ba1
Ελκυστικό το... story των ελληνικών τραπεζών-Οι θετικές προοπτικές για τον κλάδο
Από ευνοϊκότερο έδαφος ξεκινά το 2025 για την ελληνική οικονομία και τον προϋπολογισμό
DBRS: Αναβάθμισε σε θετικές από σταθερές τις προοπτικές για τις καταθέσεις Eurobank και Εθνικής
DBRS Morningstar: Η βελτίωση των τραπεζών ενισχύει την αξιολόγηση της Ελλάδας
Εξαγορά της MT ATE από την METKA-Στα €14 εκατ. το τίμημα για το 100% των μετοχών
Μπάμπης Βωβός: Η συνέχεια των σφυριών και η… μη διαδοχή στη «Μπάμπης Βωβός Διεθνής Τεχνική»
Οι εξαγγελίες Μητσοτάκη από την 88η ΔΕΘ-Σειρά μέτρων για μισθούς, συντάξεις και επιχειρηματικότητα