Powered by

Ελλάδα: Αύξηση διαφημιστικής δαπάνης στο 13.92%

Η άνοδος της διαφημιστικής δαπάνης σε τεκμαρτό επίπεδο συνεχίστηκε και τον Μάρτιο στην Ελλάδα. Αυτό που αξίζει να τονιστεί δε, είναι το γεγονός ότι και πάλι όλοι οι δείκτες δαπάνης μέσων είναι θετικοί, ακόμα και των περιοδικών, που μέχρι πρότινος ήταν αρνητικοί. 
 
Πιο συγκεκριμένα, για το διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου 2014, η διαφημιστική δαπάνη σε όλα τα μέσα εμφανίζεται αυξημένη κατά 13,92% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2013, με την μεγαλύτερη αύξηση να αφορά στο ραδιόφωνο (+50%) και στη συνέχεια στην τηλεόραση (+17,22%). Όσον αφορά στον Μάρτιο, η εικόνα είναι περίπου ίδια, με την δαπάνη να αυξάνεται κατά 5,70% σε σχέση με τον Μάρτιο του 2013. Και πάλι τη μεγαλύτερη αύξηση δαπάνης εμφάνισε το ραδιόφωνο (56,53%), ενώ θετικό παρέμεινε το πρόσημο και για τα περιοδικά, στο 2%. 
 

Δειτε Επισης

Στρατηγική επέκταση της DEMO στη Γαλλία με την ίδρυση θυγατρικής εταιρείας
Υψηλότερες του ευρωπαϊκού μέσου όρου οι τιμές πώλησης κατοικιών στην Ελλάδα
2015-2025: Η επώδυνη δεκαετία αποκατάστασης της Ελλάδας… Από την κατάρρευση στην ανταμοιβή
Έπεσαν οι υπογραφές για την εξαγορά της Δωδώνη από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία-Τα επόμενα βήματα
Στο 7,9% μειώθηκε η ανεργία στην Ελλάδα τον Μάιο
Τι σηματοδοτεί η πρόταση εξαγοράς του ελληνικού χρηματιστηρίου από τη Euronext-Το παρασκήνιο και τα επόμενα βήματα
Οι τέσσερις κίνδυνοι για την ελληνική οικονομία και η ανησυχία για ενδεχόμενη ανάφλεξη στη Μέση Ανατολή
Οι δύο μεγάλοι φόβοι των επιχειρηματιών στην Ελλάδα-Τι δείχνει έρευνα
BofA: Προοπτικές ανόδου για τις ελληνικές τράπεζες με αιχμή τη Eurobank…Οι νέες τιμές-στόχοι
Πρωτογενές πλεόνασμα €5,34 δις και υπέρβαση στόχων στην Ελλάδα το πεντάμηνο