Πτώση πωλήσεων για την Carrefour

Η Carrefour SA ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της για το πρώτο τρίμηνο επιβαρύνθηκαν από την αποδυνάμωση των νομισμάτων στις αναδυόμενες αγορές και τις χαμηλότερες τιμές της βενζίνης καθώς η εταιρεία συνεχίζει την προσπάθεια να ενισχύσει τις δραστηριότητες της.

Η δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα λιανικών πωλήσεων στον κόσμο με βάση τις πωλήσεις ανακοίνωσε ότι τα έσοδα υποχώρησαν 3,7% στα 19,8 δισ. ευρώ ($27,4 δισ.) το πρώτο τρίμηνο από ένα χρόνο νωρίτερα.

Η ισχυρή αύξηση των πωλήσεων στη Λατινική Αμερική αντισταθμίστηκε από συναλλαγματικές ζημιές 26% κυρίως λόγω του αδύναμου βραζιλιάνικου ρεάλ και αργεντίνικου πέσο.

Χωρίς να περιλαμβάνεται ο αντίκτυπος από τις συναλλαγματικές διακυμάνσεις, οι πωλήσεις αυξήθηκαν 3,7% το τρίμηνο, το ισχυρότερο μέγεθος σε διάστημα δύο ετών, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία.

 "Αυτό είναι το τέταρτο διαδοχικό τρίμηνο με οργανική ανάπτυξη", δήλωσε ο chief financial officer της εταιρείας, Jean-Pierre Sivignon μιλώντας σε δημοσιογράφους.

Οι πωλήσεις στη Γαλλία, οι οποίες αντιπροσωπεύουν πάνω από το 40% των συνολικών εσόδων της εταιρείας, σημείωσαν οργανική αύξηση 1,4% στο τρίμηνο καθώς οι πωλήσεις σε όλα τα είδη καταστημάτων ενισχύθηκαν.

Οι πωλήσεις στην Ασία ήταν ισχυρές, ωστόσο στην Ιταλία συρρικνώθηκαν και πάλι.

Ο Sivignon σημείωσε ότι οι μέσες εκτιμήσεις των αναλυτών για τα κέρδη προ τόκων και φόρων στα 3,38 δισ. ευρώ είναι "λογικές".

Μετά από δύο χρόνια στα ηνία της εταιρείας, η προσπάθεια του CEO, Georges Plassat να αναστρέψει την πτωτική πορεία των δραστηριοτήτων εν μέσω ευμετάβλητων τιμών και ανελαστικών δαπανών ενδεχομένως να αποδίδει καρπούς. Υπό την ηγεσία του η εταιρεία έχει εστιάσει στις χαμηλές τιμές για να ανακτήσει τη δημοτικότητα της μεταξύ των καταναλωτών αλλά και στον αυστηρό έλεγχο του κόστους.

ΠΗΓΗ: capital.gr
 

Δειτε Επισης

Ικανοποίηση Κομισιόν για συμφωνία για απλουστευμένη εξωδικαστική επίλυση διαφορών για καταναλωτές
Ευαγγελία Ηλιάδου: Η μεγάλη ανταπόκριση του κοινού και ο στόχος της Pafilia για το Minthis Music Festival
Έτσι κτίζονται κορυφαίες επωνυμίες…H τέχνη του brand-building και πώς επιτυγχάνεται το δέσιμο της μάρκας με το κοινό
Το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ε.Ε. το πρώτο πεντάμηνο του έτους
Στο 1,6 εκατ. τον Μάιο τα αυγά εκκόλαψης πουλερικών για κρεατοπαραγωγή
Πήραν την ανιούσα οι πωλήσεις πετρελαιοειδών το πρώτο πεντάμηνο-Σημαντική αύξηση τον Μάιο
Οι αυθεντικές γεύσεις της Ιταλίας στην Υπεραγορά ΑΛΦΑΜΕΓΑ Ακρόπολης- Το βασικό συστατικό της συνταγής της επιτυχίας
Το Fleet Forward από Toyota και Frotcom Κύπρου-Σύγχρονη ματιά στη διαχείριση στόλου και τη βιώσιμη κινητικότητα
Pafilia και LaimTee Art προχωρούν ένα βήμα παραπέρα...Κορυφαίοι μουσικοί απ' όλο τον κόσμο στο Minthis Music Festival 2025
Κωνσταντίνος Καραγιώργης: Αυτή είναι σήμερα η εικόνα με τις τιμές των καυσίμων-Απρόβλεπτο το μέλλον