Πτώση πωλήσεων για την Carrefour

Η Carrefour SA ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της για το πρώτο τρίμηνο επιβαρύνθηκαν από την αποδυνάμωση των νομισμάτων στις αναδυόμενες αγορές και τις χαμηλότερες τιμές της βενζίνης καθώς η εταιρεία συνεχίζει την προσπάθεια να ενισχύσει τις δραστηριότητες της.

Η δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα λιανικών πωλήσεων στον κόσμο με βάση τις πωλήσεις ανακοίνωσε ότι τα έσοδα υποχώρησαν 3,7% στα 19,8 δισ. ευρώ ($27,4 δισ.) το πρώτο τρίμηνο από ένα χρόνο νωρίτερα.

Η ισχυρή αύξηση των πωλήσεων στη Λατινική Αμερική αντισταθμίστηκε από συναλλαγματικές ζημιές 26% κυρίως λόγω του αδύναμου βραζιλιάνικου ρεάλ και αργεντίνικου πέσο.

Χωρίς να περιλαμβάνεται ο αντίκτυπος από τις συναλλαγματικές διακυμάνσεις, οι πωλήσεις αυξήθηκαν 3,7% το τρίμηνο, το ισχυρότερο μέγεθος σε διάστημα δύο ετών, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία.

 "Αυτό είναι το τέταρτο διαδοχικό τρίμηνο με οργανική ανάπτυξη", δήλωσε ο chief financial officer της εταιρείας, Jean-Pierre Sivignon μιλώντας σε δημοσιογράφους.

Οι πωλήσεις στη Γαλλία, οι οποίες αντιπροσωπεύουν πάνω από το 40% των συνολικών εσόδων της εταιρείας, σημείωσαν οργανική αύξηση 1,4% στο τρίμηνο καθώς οι πωλήσεις σε όλα τα είδη καταστημάτων ενισχύθηκαν.

Οι πωλήσεις στην Ασία ήταν ισχυρές, ωστόσο στην Ιταλία συρρικνώθηκαν και πάλι.

Ο Sivignon σημείωσε ότι οι μέσες εκτιμήσεις των αναλυτών για τα κέρδη προ τόκων και φόρων στα 3,38 δισ. ευρώ είναι "λογικές".

Μετά από δύο χρόνια στα ηνία της εταιρείας, η προσπάθεια του CEO, Georges Plassat να αναστρέψει την πτωτική πορεία των δραστηριοτήτων εν μέσω ευμετάβλητων τιμών και ανελαστικών δαπανών ενδεχομένως να αποδίδει καρπούς. Υπό την ηγεσία του η εταιρεία έχει εστιάσει στις χαμηλές τιμές για να ανακτήσει τη δημοτικότητα της μεταξύ των καταναλωτών αλλά και στον αυστηρό έλεγχο του κόστους.

ΠΗΓΗ: capital.gr
 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών