KEAN: Νέα στρατηγική για Heinz

Νέα ώθηση στην ΚΕΑΝ για τη περαιτέρω εξέλιξη δίνει η ανάληψη της αντιπροσωπείας και διανομής της Heinz.

Όπως ανέφερε η διευθύντρια μάρκετινγκ της ΚΕΑΝ, Εύη Παπαδοπούλου την ερχόμενη εβδομάδα αναμένονται στην Κύπρο εκπρόσωποι της Heinz Company για να συζητηθεί η γενικότερη στρατηγική που θα ακολουθηθεί ως αναφορά την προώθηση όλων των προϊόντων Heinz.

«Πλέον η γκάμα μας έχει διευρυνθεί σε προϊόντα στερεής μορφής. Η Heinz είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες επώνυμων τροφίμων παγκοσμίως κι η συνεργασία αυτή ανοίγει νέους ορίζοντες για την ΚΕΑΝ. Τα οφέλη θα είναι αμοιβαία με την υποδομή που διαθέτουμε», εξήγησε χαρακτηριστικά.


 

Δειτε Επισης

Τελευταίες πινελιές στα νομοσχέδια για την φορολογική μεταρρύθμιση-Οι βασικές πτυχές και πότε πάνε στην Βουλή
Βγαίνει η Ελληνική, ετοιμάζεται να μπει η Eurobank...Πρόθεση για παράλληλη εισαγωγή των μετοχών της στο ΧΑΚ
Το πρόγραμμα «Δεύτερο Σπίτι» της Κωτσόβολος σε συνεργασία με ΠΣΣΕ-Ο μεγάλος κοινωνικός αντίκτυπος
Το ανεξίτηλο στίγμα της προσφοράς του γιατρού και ανθρώπου Νίκου Ιωάννου-«Χειρουργούσα συνεχώς, χωρίς τελειωμό...»
Το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ...Tο περιεχόμενο, τα social media και η στρατηγική σύνδεση με το κοινό
Η φιλοσοφία του Palm Beach Resort...Η αρχιτεκτονική, ο εσωτερικός σχεδιασμός και ένα έργο που αλλάζει την Λάρνακα
Θάνος Μιχαηλίδης: Ανοίγει το καλοκαίρι του 2026 το Palm Beach Resort-Μεγάλη τιμή η συνεργασία με την Premium Access
Shaul Keinan: Συνήθως βλέπουμε αριθμούς και επενδυτική δυναμική, αλλά...Η πραγματική αξία του Palm Beach Resort
Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή: Τι ισχύει στις διαδικτυακές αγορές από Κίνα, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ
Το μιντιακό οικοσύστημα της Κύπρου σε νέα…συχνότητα-Οι ηγέτες του χώρου αποτυπώνουν ευκρινώς την εικόνα