Νέο λογότυπο για τη Reebok
07:37 - 05 Μαρτίου 2014
Η γνωστή φίρμα Reebok αλλάζει κι ανανεώνεται με το νέο της λογότυπο να δίνει έμφαση στην υγεία και την καλή φυσική κατάσταση των ερασιτεχνών αθλητών, σε αντίθεση με το παλιό που συμβόλιζε τους στενούς δεσμούς της με αθλητικούς αστέρες.
Το νέο λογότυπο «Reebok Δέλτα», αποτελεί μονάχα τη δεύτερη μεγάλη αλλαγή στο λογότυπο της μάρκας αθλητικών ειδών στη μακρόχρονη ιστορία των 119 χρόνων λειτουργίας της. Σταδιακά θα εισαχθεί στα υποδήματα και είδη ένδυσης από αυτό το μήνα, ενώ το παλιό λογότυπο θα φαίνεται μόνο στα προϊόντα της Reebok Classic. Η τελευταία φορά που άλλαξε το λογότυπο ήταν το 1986.
Όπως τόνισε ο υπεύθυνος μάρκετινγκ της Reebok Matt O'Toole, ο διακόπτης λογότυπο αντικατοπτρίζει την κίνηση της εταιρείας να ενταχθεί στην κατηγορία fitness. Οι πωλήσεις της Reebok αυξήθηκαν κατά 5% τους τελευταίους τρεις μήνες έως τον Σεπτέμβριο, το δεύτερο συνεχόμενο επιτυχημένο τρίμηνο ανάπτυξης της μάρκας μετά από χρόνια μειώσεις στις πωλήσεις.
Ανέφερε ότι η εταιρεία εδώ και 30 χρόνια έχει δημιουργήσει επιτυχημένα προϊόντα για εκλεκτούς αθλητές, αλλά αυτό που δεν ήταν σε θέση να κάνει ήταν να εμπνεύσει τους ανθρώπους. «Είναι μια πρόσκληση για όλους μας να λάβουμε μέρος και να πολεμήσουμε τον εφησυχασμό των καθημερινών ανθρώπων», επεσήμανε. Και πρόσθεσε: «Το νέο σήμα της μάρκας σηματοδοτεί τον σαφή σκοπό που έχει το brand μας, το οποίο θα αποτελέσει το σήμα κατατεθέν σ’ αυτούς που επιδιώκουν μια πληρέστερη ζωή μέσω της φυσικής κατάστασης».
Η εταιρεία προσπάθησε να κυριαρχήσει στην κατηγορία fitness το 2012 όταν ο ιδιοκτήτης της Adidas ανανέωσε την ομάδα μάρκετινγκ της. Από τότε, η Reebok έχει αναμορφώσει την στρατηγική της στα social media λανσάροντας μια παγκόσμια εκστρατεία μάρκετινγκ fitness.
Το προηγούμενο λογότυπο της Reebok «φορέθηκε» από χιλιάδες επαγγελματίες αθλητές, συμπεριλαμβανομένων του αρχηγού της Λίβερπουλ Steven Gerrard και του σταρ του NBA LeBron James. Το brand άλλαξε τη στρατηγική μάρκετινγκ του σε μια προσπάθεια να αποτρέψει τη μείωση των πωλήσεων με την Adidas να θέλει να χρησιμοποιήσει το brand ως ένα τρόπο για να ανταγωνιστεί τη Nike στην ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία του fitness.
Πηγή: www.marketingweek.co.uk