BoConcept: Συνεργασία με τον Ιάπωνα σχεδιαστή Oki Sato

Τη συνεργασία τους με τον Ιάπωνα σχεδιαστή του brand Nendo, Oki Sato ανακοίνωσαν τα BoConcept. 
 
Το brand Nendo ιδρύθηκε στο Τόκιο το 2002, από τον Oki Sato, ο οποίος το 2102 ανακηρύχθηκε «Σχεδιαστής της χρονιάς» από το περιοδικό Wallpaper  και το Elle Deco International Design Award. Τρία χρόνια μετά την ίδρυση της εταιρείας, άνοιξε γραφείο στο Μιλάνο. Η εταιρεία εργοδοτεί σήμερα 30 άτομα σ’ όλο τον κόσμο και διατηρεί μια εντυπωσιακή λίστα από βραβεία, εκθέσεις και απίθανα σχέδια.
 
Το όνομα Nendo είναι ιαπωνικό και παραπέμπει στην πλαστελίνη. Είναι ενδεικτικό μιας παιχνιδιάρικης, αλλά ορθολογικής προσέγγισης. Η φιλοσοφία Nendo επιδιώκει να μετατρέπει την αλληλεπίδραση των ανθρώπων με τα αντικείμενα καθημερινής χρήσης δημιουργώντας «μικρές στιγμές» στην καθημερινότητα.
 
Η συλλογή fusion έχει λανσαριστεί αποκλειστικά από το BoConcept ανά το παγκόσμιο και περιλαμβάνει έπιπλα και αξεσουάρ συνδυάζοντας την ιαπωνική αισθητική με τη δανέζικη λειτουργικότητα. Η ιδέα του Oki Sato ήταν να χρησιμοποιήσει το origami, την παραδοσιακή ιαπωνική τέχνη αναδίπλωσης των δύο διαστάσεων φύλλων χαρτιού σε τρισδιάστατα αντικείμενα. Αυτή η ιδέα εξελίχθηκε αναμειγνύοντας δύο και τρεις διαστάσεις σε μια φόρμα που αντικατοπτρίζεται ξεκάθαρα σε όλα τα σχέδια της συλλογής fusion. 
 
Η συλλογή περιλαμβάνει καναπέ, καρέκλα, σκαμπό, τραπεζάκι του καφέ, σύστημα τοίχου, χαλιά, ποτήρια, πιάτα, δίσκους, μαξιλάρια, κουτιά αποθήκευσης, ρολόγια τοίχου, κηροπήγια και γλυπτά των πτηνών.
 
 
 
 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών