Σε κερδοφορία επέστρεψε ο όμιλος Delhaize
12:26 - 13 Μαρτίου 2014
Στα κέρδη επέστρεψε η Delhaize Group το τέταρτο τρίμηνο, εξαιτίας των απομειώσεων της περυσινής αντίστοιχης περιόδου, με τα λειτουργικά αποτελέσματα, ωστόσο, να βρίσκονται υπό πίεση από τις μειώσεις των τιμών και τα υψηλά κόστη.
Τα καθαρά κέρδη για το τρίμηνο έως τις 31 Δεκεμβρίου διαμορφώθηκαν στα 101 εκατ. ευρώ από ζημιές 169 εκατ. ευρώ το τέταρτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, όπου υπήρξαν έκτακτες χρεώσεις ύψους 168 εκατ. ευρώ που σχετίζονται με την αλυσίδα supermarket Maxi.
Παράλληλα, τα έσοδα ενισχύθηκαν 0,1% στα 5,34 δις. ευρώ, ενώ η οργανική ανάπτυξη κατά 3% αντισταθμίστηκε από την επίδραση του ισχυρότερου ευρώ έναντι του δολαρίου.
Σημειώνεται πως η Delhaize δραστηριοποιείται στις ΗΠΑ με τις επωνυμίες των Food Lion, Hannaford και Sweetbay. Το επόμενο έτος, σχεδιάζει να αναπτύξει μια νέα στρατηγική για την αλυσίδα Food Lion ενώ αναζητά τρόπους να επιταχύνει την ανάπτυξη της Hannaford.
Στις ΗΠΑ, οι τάσεις πωλήσεων διατηρήθηκαν σχεδόν αμετάβλητες φέτος, ανέφερε η Delhaize, αποδίδοντας τη σταθερότητα στις άσχημες καιρικές συνθήκες. Παράλληλα, η αγορά στο Βέλγιο παρέμεινε ανταγωνιστική, ενώ όπως σημείωσε η εταιρεία οι περαιτέρω μειώσεις των τιμών και οι μεγαλύτερες προσφορές θα πλήξουν την κερδοφορία, ιδιαίτερα στο πρώτο τρίμηνο του 2014.
«Από την αρχή του έτους συνεχίζουμε να έχουμε θετικές τάσεις στην Delhaize America, ωστόσο διατηρούνται οι προκλήσεις στο Βέλγιο και τη Σερβία», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος, Frans Muller.
ΠΗΓΗ: euronews.com