Champions League: Αποχωρεί μετά από 20 χρόνια η Ford
15:34 - 11 Μαρτίου 2014
Μετά από 20 χρόνια χορηγία του UEFA Champions League η εταιρεία Ford σταματά τη συνεργασία και θα επενδύσει στο λανσάρισμα νέων προϊόντων στην Ευρώπη.
Η σύμπραξη της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας με την ευρωπαϊκή ομοσπονδία ποδοσφαίρου της UEFA ολοκληρώνεται με τον τελικό που θα γίνει τον Μάιο στη Λισσαβόνα. Η Ford θα χρησιμοποιήσει τον αγώνα για να δώσει το έναυσμα σε μια ώθηση μάρκετινγκ να αυξήσει το μερίδιό της στην πανευρωπαϊκή αγορά.
Μια τηλεοπτική διαφήμιση θα τρέξει κατά τη διάρκεια του αγώνα, την οποία αναμένεται να δουν πάνω από 300 εκατομμύρια άνθρωποι σε περισσότερες από 200 χώρες, για την προώθηση της μάρκας Mustang. Το νέο αυτοκίνητο θα αρχίσει να πωλείται σε όλη την Ευρώπη, για πρώτη φορά στα 50 χρόνια ιστορίας της.
Υποστηρικτή της συμφωνίας UEFA και Ford είναι η μπύρα Heineken, η οποία φέρεται να πληρώνει £43,6 εκατ. τη σεζόν και όπως φαίνεται θα απελευθερώσει παρόμοιο ποσό για την υποστήριξη της νέας ώθησης της Ford στην ευρωπαϊκή αγορά. Η Ford με την ενέργεια αυτή ελπίζει να ορθοποδήσει και πάλι μετά από τη μείωση της ζήτησης σε ολόκληρη την περιοχή τα τελευταία χρόνια μετά και την οικονομική κρίση. Η Heineken πάντως, είχε υπογράψει πέρσι συμβόλαιο μέχρι το 2018, διεκδικώντας να είναι η μοναδική μπύρα που σχετίζεται με το τουρνουά.
Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της Ford Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής Stephen Odell, τώρα είναι η κατάλληλη εποχή για την εταιρεία να προχωρήσει μπροστά και να ενισχύσει τα 25 νέα οχήματα που θα έρθουν μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.
Πηγή: www.marketingweek.co.uk