7 Tips for your e-business plan

Πώς θα πετύχει το δικό σου e-shop

To διαδίκτυο αποτελεί, πλέον, μέρος της ζωής μας, σε σημείο που δεν μπορούμε να τη φανταστούμε χωρίς αυτό! Έχει γεννήσει πλείστες νέες δραστηριότητες, μεταξύ αυτών και οι ηλεκτρονικές αγορές, οι οποίες γίνονται συνήθεια από ολοένα και μεγαλύτερο αριθμό καταναλωτών. Η αγορά βρίσκεται στο διαδίκτυο. Σε κάθε επιχείρηση συμφέρει να βρίσκεται, επίσης, εκεί με το δικό της e-shop. Για να πετύχει, όμως, πρέπει να το κάνει σωστά, με ένα μελετημένο και έξυπνο e-business plan, που να περιλαμβάνει τις ιδιαιτερότητές της και να προσαρμόζεται σε αυτές. Θα πρέπει να επιλέξει τους κατάλληλους συνεργάτες που θα τη βοηθήσουν στο έργο της αυτό - από το σχεδιασμό μέχρι τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος - αλλά και για την αποστολή, αποθήκευση και συσκευασία των προϊόντων. Να εφαρμόσει αποδοτικές τεχνικές μάρκετινγκ για προσέλκυση πελατών και να χρησιμοποιήσει τα σωστά εργαλεία πληροφορικής.

Το συνέδριο
Το 6ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, που παρουσιάζει η Τράπεζα Πειραιώς Κύπρου και διοργανώνει η ΙΜΗ στις 8 Απριλίου 2014 στο ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία, με γενικό τίτλο «Πρακτικός οδηγός για πετυχημένα e-shops», μπορεί να βοηθήσει. Συγκεκριμένα, ο Δημήτρης Μανιάτης, Επικεφαλής της Reprise Media του ομίλου IPG Mediabrands από Ελλάδα, θα δώσει tips για το σωστό επιχειρηματικό σχεδιασμό μιας ηλεκτρονικής επιχείρησης. Μέσα από την παρουσίασή του με τίτλο «7 Tips for your e-business plan» θα μάθουμε τι έκαναν για να πετύχουν ηλεκτρονικές επιχειρήσεις που τα κατάφεραν, αλλά και τα λάθη άλλων, ώστε να τα αποφεύγουμε.

Ο Δημήτρης Μανιάτης ανέλαβε επικεφαλής της Reprise Media του ομίλου IPG Mediabrands τον Ιανουάριο του 2014 μετά την απορρόφηση της εταιρείας του all things web. Από την ίδρυσή της το 2009, η all things web - με εστίαση στο digital marketing - προσέφερε υπηρεσίες και λύσεις σε εταιρείες του online τουρισμού, των ασφαλειών και χρηματοπιστωτικών προϊόντων, του ρουχισμού και των consumer electronics. Ο ίδιος έχει πάθος για τους αριθμούς και τις πληροφορίες που αυτοί προσφέρουν στη λήψη κρίσιμων αποφάσεων των επιχειρήσεων με τις οποίες συνεργάζεται. Μέχρι το 2009 κατείχε θέσεις Search Marketing Director σε digital agencies και Online Marketing Director στο Pamediakopes.gr. Είναι κάτοχος πτυχίου Software Engineering από το UMIST της Μ. Βρετανίας και είναι συχνά ομιλητής σε συνέδρια digital marketing, καθώς και εισηγητής στα σεμινάρια e-business του ερευνητικού κέντρου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Δήλωσε συμμετοχή τώρα στο 6ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και μάθε όλα όσα πρέπει να ξέρεις για το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ακροατήριο
Το συνέδριο απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις όλων των κλάδων της οικονομίας, που δραστηριοποιούνται ή σκοπεύουν να ασχοληθούν με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Συγκεκριμένα απευθύνεται σε: Γενικούς διευθυντές, διευθυντές και λειτουργούς μάρκετινγκ, πωλήσεων και πληροφορικής.

Προφίλ
Οργανωτής: ΙΜΗ. Κύριος Χορηγός: Τράπεζα Πειραιώς Κύπρου. Χορηγοί: Cyta και Όμιλος Εταιρειών Lamda. Χορηγοί Επικοινωνίας: Το περιοδικό IN Business και το πρώτο business portal της Κύπρου, ΙnΒusinessΝews.com. Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές επικοινωνήστε στο τηλ.: 22505555, φαξ: 22679820, www.imhbusiness.com, events@imhbusiness.com.
 
 

Δειτε Επισης

Συνεργασία ΤΕΠΑΚ-Δήμου Λεμεσού για ψηφιακή προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς
Διπλά χρυσή η MSPS Cyprus στην κατηγορία PR στα Βραβεία Carob 2024
Το χάσμα στις συντάξεις μεταξύ των φύλων, οι παράγοντες που το δημιουργούν και η εξεύρεση λύσεων
EY Κύπρου: Η υιοθέτηση του GenAI στην εργασία εκτοξεύθηκε στο 75%
Δύο οργανισμοί με κεντρικό γνώμονα την ανάπτυξη δεξιοτήτων μάς καθοδηγούν
Εφαρμόζοντας ένα ισχυρό πλαίσιο διαχείρισης κινδύνων ict
Franck Nicolas: Καθοδηγώντας τη στρατηγική για έξυπνες επενδυτικές επιλογές
Δρ. Μαρίνος Σωτηρίου: Παράδειγμα προς μίμηση ο ιδιωτικός τομέας της υγείας
Ενδυναμώνοντας την κοινωνία μέσω της προσφοράς-Η σημασία του εθελοντισμού
Στρατηγική συγχώνευση και RedwolfOgilvy το νέο ισχυρό διαφημιστικό γραφείο της Κύπρου-Ποιοι οι μέτοχοι