Ermes Stores: Πτώση τζίρου, άνοδος κερδών

Μειωμένο κύκλο εργασιών κατά 10,1% καταγράφουν τα καταστήματα Ermes του ομίλου Σικαόλα, για το σύνολο του 2013 σε σύγκριση με το 2012. Πιο συγκεκριμένα, το περασμένο έτος τα καταστήματα πραγματοποίησαν πωλήσεις της τάξης των 218,4 εκ. ευρώ, σε σύγκριση με πωλήσεις ύψους 243 εκ. ευρώ για το σύνολο του 2012.

Πάντως, η κερδοφορία είναι αισθητά αυξημένη κατά το 2013 φτάνοντας στα 2,6 εκ. ευρώ, σε σχέση με κέρδη μόλις 260 χιλιάδων ευρώ που καταγράφηκε το 2012. Η εταιρεία Ermes Department Stores στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της στο ΧΑΚ τονίζει πως η σαφώς βελτιωμένη κερδοφορία αποδίδεται στις προσπάθειες που έγιναν για μείωση των δαπανών, των αποσβέσεων των πάγιων και άυλων περιουσιακών στοιχείων, των χρηματοδοτικών εξόδων και τα φορολογίας.

Δύσκολο και το 2014
Μάλιστα, το ΔΣ του ομίλου στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων  τονίζει ότι το 2014 αναμένεται εξίσου δύσκολο όπως και το 2013, αλλά θεωρεί πως το συγκρότηα θα παραμείνει ανταγωνιστικό και θα βελτιώσει τη θέση του στην αγορά.

Εύσημα στην κυβέρνηση
Ιδιαίτερα θετικά σχόλια για τους έως τώρα χειρισμούς της κυβέρνησης επί των οικονομικών προκλήσεων που αντιμετωπίζει η Κύπρος, κάνει το ΔΣ του συγκροτήματος Ermes. «Το ΔΣ και η διεύθυνση του συγκροτήματος εκφράζουν την ικανοποίησή τους για τις αποφάσεις της κυβέρνησης για ανάκαμψη της οικονομίας και ευελπιστούν ότι θα συνεχίσουν να λαμβάνουν όλα εκείνα τα μέτρα στους τομείς της αντιμετώπισης της ανεργίας, του τουρισμού και των δημόσιων οικονομικών, που θα οδηγήσουν τη χώρας μας να επανέλθει σε κανονικούς ρυθμούς» αναφέρεται στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων.

 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών