Α/φοι Λανίτη: 70 χρόνια προσφορά και καινοτομία

Επέτειο 70 χρόνων ζωής και προσφοράς γιορτάζει φέτος η εταιρεία Α/φοι Λανίτη. Με το μήνυμα «Μαζί μεγαλώσαμε, μαζί συνεχίζουμε», επιβεβαίωσε τη συνεχή της δέσμευση για στήριξη της Κυπριακής οικονομίας και κοινωνίας

Κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής διάσκεψης και ξενάγησης των ΜΜΕ στους χώρους του εργοστασίου στη Λευκωσία ο γενικός διευθυντής κ. Κρις Χριστοδουλάκης ανέφερε ότι η εταιρεία συνεχίζει ακάθεκτη την πορεία της με διαρκή εκσυγχρονισμό και αναβαθμίσεις.

Το μερίδιο της εταιρείας στην αγορά σε μη αλκοολούχα ποτά φτάνει το 30% και ειδικότερα στα αναψυκτικά κόλας κατέχει πέραν του 70%, σε όλα τα αναψυκτικά πέρα του 55%, στο γάλα κατέχει το 38%, στους χυμούς το 20% και στο νερό Κύκκος το 12%.

Όπως είναι γνωστό η ιστορία της εταιρείας ξεκίνησε όταν ο ιδρυτής, Νίκος Κ. Λανίτης αποφάσισε να ιδρύσει μια εταιρεία καλλυντικών. Η παραγωγή αιθέριων ελαίων και η επεξεργασία εσπεριδοειδών που καλλιεργούνταν σε οικογενειακές φυτείες ήταν η κύρια δραστηριότητα, με πρώτους πελάτες τα κομμωτήρια. Μέχρι το 1949, το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων εμπλουτίστηκε με φρουτοποτά από φρέσκα φρούτα όπως λεμόνι και πορτοκάλι και όλα άλλαξαν όταν στις 10 Ιουνίου 1950 η εταιρεία γίνεται ο επίσημος εμφιαλωτής και διανομέας της Coca-Cola με το πρώτο εμφιαλωτήριο στη Λεμεσό. Το 1952 κατασκευάστηκε το υφιστάμενο εργοστάσιο στη  Λευκωσίας με καινούργια μηχανήματα και δυναμικότητα 210 μπουκαλιών το λεπτό.

Σήμερα η εταιρεία παράγει 33 εκ. λίτρα ανθρακούχων ποτών, 2,5 εκ. λίτρα μη ανθρακούχων ποτών, 6 εκ. λίτρα χυμών και φρουτοποτών, 28 εκ. λίτρα γαλακτοκομικών προϊόντων και 15,5 εκ. λίτρα νερό.
Διαθέτει 182 διαφορετικά προϊόντα το 80%, των οποίων παράγονται στην Κύπρο. Εργοδοτεί περισσότερους από 350 υπαλλήλους, δίνει γύρω στο €1 εκ. στη μισθοδοσία, διαθέτει 10.700 ψυγεία παγκύπρια, συνεργάζεται με περισσότερους από 800 προμηθευτές και τα τελευταία δέκα χρόνια έχει πληρώσει στα ταμεία του κράτους γύρω στα €10 εκ. Παράλληλα τα τελευταία οκτώ χρόνια προχώρησε σε επενδύσεις πέραν των €51 εκ. για υποδομές, αναβαθμίσεις, νέα ψυγεία και για το εργοστάσιο εμφιάλωσης του νερού Κύκκος.

Παράλληλα, ετήσιο τέλος ανακύκλωσης στην Green Dot ύψους €2,5 εκ. και στηρίζει με χιλιάδες ευρώ κάθε χρόνο γειτονικούς δήμος και κοινωνικά προγράμματα. Μάλιστα, η χορήγηση του κυπέλλου Coca Cola τα τελευταία 52 χρόνια θεωρείται η μακροβιότερη χορηγία στην Ευρώπη.  
Από το 1991 ανέλαβε την παραγωγή και διανομή της σειράς προϊόντων Schweppes στην Κύπρο. Το 1996 μπήκε στην αγορά γαλακτοκομικών με την εισαγωγή των προϊόντων ΦΑΓΕ.

Το 2001 η Α/φοι Λανίτη μπήκε στην αγορά του φρέσκου γάλακτος με καινοτόμες  πλαστικές φιάλες και το 2006 εξαγοράστηκε από την Ελληνική Εταιρία Εμφιαλώσεως Coca-Cola., η οποία αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες εμφιάλωσης μη-αλκοολούχων ποτών της Ευρώπης. Λειτουργεί σε 28 χώρες με γεωγραφικό εύρος που εκτείνεται από την Ιρλανδία μέχρι τα ανατολικότερα άκρα της Ρωσίας, και από την Εσθονία στη Νιγηρία. Το 2009 έγινε το λανσάρισμα των επώνυμων καφέδων illy issimo και το 2011 εξασφάλισε τα δικαιώματα εμφιάλωσης του φυσικού νερού πηγής Κύκκος από το Σταυροπηγικό Μοναστήρι Κύκκου για 30 χρόνια. Την ίδια χρονιά ανέλαβε τη διανομή και πώληση του ενεργειακού ποτού Monster.


Name

 

Name

Name

Name

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών