Gucci: Οι καταναλωτές βαρέθηκαν τα κραυγαλέα λογότυπα
08:47 - 24 Φεβρουαρίου 2014
Στα 50 εκατομμύρια ευρώ διαμορφώθηκαν τα κέρδη της Gucci, το τέταρτο τρίμηνο του 2013. Πρόκειται για τα χαμηλότερα κέρδη των τελευταίων τεσσάρων ετών.
Η εταιρεία είδε τις πωλήσεις της, στην Ευρώπη, να μειώνονται, καθώς μειώθηκαν οι εύποροι τουρίστες, που επισκέφτηκαν την ήπειρο.
Επίσης, οι καταναλωτές με τις «βαθιές τσέπες», κυρίως από την Κίνα, έχουν αλλάξει γούστο. Δεν προτιμούν τα προϊόντα με τα κραυγαλέα λογότυπα, που μέχρι τώρα θεωρούνταν σύμβολα κοινωνικού στάτους.
Η προσπάθεια της Gucci για προσαρμογή σε προϊόντα με πιο διακριτικά σύμβολα είναι χρονοβόρα.
ΠΗΓΗ: euronews.com