Powered by

Gucci: Οι καταναλωτές βαρέθηκαν τα κραυγαλέα λογότυπα

Στα 50 εκατομμύρια ευρώ διαμορφώθηκαν τα κέρδη της Gucci, το τέταρτο τρίμηνο του 2013. Πρόκειται για τα χαμηλότερα κέρδη των τελευταίων τεσσάρων ετών.

Η εταιρεία είδε τις πωλήσεις της, στην Ευρώπη, να μειώνονται, καθώς μειώθηκαν οι εύποροι τουρίστες, που επισκέφτηκαν την ήπειρο.

Επίσης, οι καταναλωτές με τις «βαθιές τσέπες», κυρίως από την Κίνα, έχουν αλλάξει γούστο. Δεν προτιμούν τα προϊόντα με τα κραυγαλέα λογότυπα, που μέχρι τώρα θεωρούνταν σύμβολα κοινωνικού στάτους.

Η προσπάθεια της Gucci για προσαρμογή σε προϊόντα με πιο διακριτικά σύμβολα είναι χρονοβόρα.

ΠΗΓΗ: euronews.com

Δειτε Επισης

Απαντά στους δασμούς Τραμπ με στρατηγική ανάπτυξης η Ε.Ε.-Το σχέδιο για την ενίσχυση της αγοράς
Μεξικό: Μειώνονται στο 15% οι δασμοί για τα οχήματα που εξάγονται προς τις ΗΠΑ
Νέοι τριγμοί στις σχέσεις ΗΠΑ-Κίνας με επίκεντρο τα τσιπ-Το Πεκίνο υπόσχεται «σθεναρά μέτρα»
Βρετανία: Άνοδος του πληθωρισμού στο 3,5% τον Απρίλιο-Πάνω από τις προβλέψεις των αναλυτών
Τι περιλαμβάνει η συμφωνία για το reset Ε.Ε.-Βρετανία… Το όφελος για το Ηνωμένο Βασίλειο
Ε.Ε.: Σχέδια για τέλος δύο ευρώ σε μικροδέματα από Κίνα–Πλήγμα για Shein και Temu
Ε.Ε.: «Πράσινο φως» για το 17ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας
Πρώτη συμφωνία επαναπροσέγγισης μετά το Brexit...Τι προβλέπει το deal Ευρωπαϊκής Ένωσης-Βρετανίας
Υποβάθμισε σε Aa1 το αξιόχρεο των ΗΠΑ ο Moody’s-Οργισμένη αντίδραση από την αμερικανική προεδρία
Εμπορικό πλεόνασμα ρεκόρ για την ευρωζώνη-Άγγιξε τα €36,8 δις τον Μάρτιο