Powered by

Gucci: Οι καταναλωτές βαρέθηκαν τα κραυγαλέα λογότυπα

Στα 50 εκατομμύρια ευρώ διαμορφώθηκαν τα κέρδη της Gucci, το τέταρτο τρίμηνο του 2013. Πρόκειται για τα χαμηλότερα κέρδη των τελευταίων τεσσάρων ετών.

Η εταιρεία είδε τις πωλήσεις της, στην Ευρώπη, να μειώνονται, καθώς μειώθηκαν οι εύποροι τουρίστες, που επισκέφτηκαν την ήπειρο.

Επίσης, οι καταναλωτές με τις «βαθιές τσέπες», κυρίως από την Κίνα, έχουν αλλάξει γούστο. Δεν προτιμούν τα προϊόντα με τα κραυγαλέα λογότυπα, που μέχρι τώρα θεωρούνταν σύμβολα κοινωνικού στάτους.

Η προσπάθεια της Gucci για προσαρμογή σε προϊόντα με πιο διακριτικά σύμβολα είναι χρονοβόρα.

ΠΗΓΗ: euronews.com

Δειτε Επισης

Νέες κυρώσεις στον σκιώδη στόλο της Ρωσίας από το Ηνωμένο Βασίλειο...Aπαγορεύσεις σε ακόμη 20 πλοία
Επενδύσεις €76 δις από χώρες Ε.Ε. για υποδομές περιβαλλοντικής προστασίας το 2024-Τι αφορούσαν
Handelsblatt: Η Ε.Ε. είναι διατεθειμένη να δεχτεί ενιαίο δασμό 10% από τις ΗΠΑ υπό όρους
Γερμανία: Επιστροφή στην ανάπτυξη το 2025-Τι προβλέπουν οι οικονομολόγοι
Ντε Γκίντος (ΕΚΤ): Περιορισμένος ο κίνδυνος απόκλισης από τον στόχο για τον πληθωρισμό
Oxford Economics: Οι δασμοί δεν θα περιορίσουν τις καταναλωτικές δαπάνες στην Ευρώπη
Ποιες χώρες διαθέτουν τα περισσότερα αποθέματα χρυσού-Οι μεγαλύτερες αγορές και οι μεγαλύτεροι πωλητές
Υιοθετεί το ευρώ τον Ιανουάριο η Βουλγαρία-Γιατί ανησυχούν οι πολίτες
Αφήνει αμετέβλητα τα επιτόκια παρά τις πιέσεις Τραμπ για μειώσεις η Fed
Από τα McDonald’s στην Amazon: Τα μαθήματα που πήρε ο Τζεφ Μπέζος στην πρώτη του δουλειά