Powered by

Gucci: Οι καταναλωτές βαρέθηκαν τα κραυγαλέα λογότυπα

Στα 50 εκατομμύρια ευρώ διαμορφώθηκαν τα κέρδη της Gucci, το τέταρτο τρίμηνο του 2013. Πρόκειται για τα χαμηλότερα κέρδη των τελευταίων τεσσάρων ετών.

Η εταιρεία είδε τις πωλήσεις της, στην Ευρώπη, να μειώνονται, καθώς μειώθηκαν οι εύποροι τουρίστες, που επισκέφτηκαν την ήπειρο.

Επίσης, οι καταναλωτές με τις «βαθιές τσέπες», κυρίως από την Κίνα, έχουν αλλάξει γούστο. Δεν προτιμούν τα προϊόντα με τα κραυγαλέα λογότυπα, που μέχρι τώρα θεωρούνταν σύμβολα κοινωνικού στάτους.

Η προσπάθεια της Gucci για προσαρμογή σε προϊόντα με πιο διακριτικά σύμβολα είναι χρονοβόρα.

ΠΗΓΗ: euronews.com

Δειτε Επισης

ΗΠΑ: Αρνητικό ρεκόρ στο εμπορικό έλλειμμα-Πλήγμα για το ΑΕΠ
Ισπανία: Παραμένει ισχυρή η οικονομία αλλά το blackout επιδεινώνει τις προοπτικές
Σταθεροποίηση δικτύων σε Ισπανία, Πορτογαλία-Χωρίς διαδίκτυο και τηλέφωνο απομακρυσμένες περιοχές στη Γροιλανδία
Το Πεκίνο βελτιώνει την πολιτική επιστροφών φόρου για ξένους τουρίστες
Εντολές για αξιολογήσεις από ΕΤΕπ θα λαμβάνει πλέον ο Scope Ratings
Μεγάλοι κίνδυνοι για ύφεση της παγκόσμιας οικονομίας φέτος-Καμπανάκι από οικονομολόγους
Η IBM σχεδιάζει επενδύσεις $150 δισ. στις ΗΠΑ την επόμενη πενταετία
Φωνάζουν για τον υπερτουρισμό και παροτρύνουν τους Βρετανούς τουρίστες να «μείνουν σπίτι» οι Ισπανοί
Ανατρέπει τα δεδομένα το ράλι του ευρώ έναντι του δολαρίου
Τραμπ: Υπόσχεται νέες μειώσεις φόρων για να αντισταθμίσει το κόστος των δασμών