Powered by

Gucci: Οι καταναλωτές βαρέθηκαν τα κραυγαλέα λογότυπα

Στα 50 εκατομμύρια ευρώ διαμορφώθηκαν τα κέρδη της Gucci, το τέταρτο τρίμηνο του 2013. Πρόκειται για τα χαμηλότερα κέρδη των τελευταίων τεσσάρων ετών.

Η εταιρεία είδε τις πωλήσεις της, στην Ευρώπη, να μειώνονται, καθώς μειώθηκαν οι εύποροι τουρίστες, που επισκέφτηκαν την ήπειρο.

Επίσης, οι καταναλωτές με τις «βαθιές τσέπες», κυρίως από την Κίνα, έχουν αλλάξει γούστο. Δεν προτιμούν τα προϊόντα με τα κραυγαλέα λογότυπα, που μέχρι τώρα θεωρούνταν σύμβολα κοινωνικού στάτους.

Η προσπάθεια της Gucci για προσαρμογή σε προϊόντα με πιο διακριτικά σύμβολα είναι χρονοβόρα.

ΠΗΓΗ: euronews.com

Δειτε Επισης

Ανοδικά ξανά οι τιμές πετρελαίου και φυσικού αερίου λόγω των γεωπολιτικών αναταραχών
Ευρωζώνη: Απροσδόκητη πτώση για τον ιδιωτικό τομέα τον Νοέμβριο-«Φλερτάρει» με την ύφεση
Γερμανία: Ταχύτερη η συρρίκνωση στον ιδιωτικό τομέα-«Αγκάθι» οι υπηρεσίες
Bitcoin: Ο «βασιλιάς» των cryptos φλερτάρει με τα $100.000
Εκτίμηση αναλυτών: Γεωπολιτικά και δασμοί θα φέρουν απόλυτη ισοτιμία μεταξύ ευρώ και δολαρίου το 2025
Βιλερουά: Δεν βλέπει μεγάλο πληθωριστικό «χτύπημα» από τους δασμούς του Τραμπ
Τι σημαίνει η επιστροφή Τραμπ για τις αποδόσεις των ομολόγων και τα νομίσματα
Bitcoin: Έσπασε το φράγμα των 95.000 δολαρίων λόγω του «φαινομένου Τραμπ»
Βρετανία: Απροσδόκητη αύξηση του πληθωρισμού στο 2,3% τον Οκτώβριο
Morgan Stanley: Φρένο στην ανάπτυξη και πληθωρισμός από τους δασμούς Τραμπ