Powered by

Στην ελληνική δυναμική ανάκαμψης στοχεύει η Ryanair

Οι προσδοκίες που παρουσιάζει η ελληνική οικονομία είναι η αιτία για την οποία η Ryanair δημιούργησε βάση στο διεθνές αεροδρόμιο της Αθήνας, με τον ιρλανδικό αερομεταφορέα να έχει ζητήσει στο πρόσφατο παρελθόν να μειωθούν οι χρεώσεις προκειμένου να «φέρει» αεροσκάφη στην ελληνική πρωτεύουσα.

Χθες, ο -κατά το ήμισυ Ιταλός- επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Ryanair σε Ιταλία, Ελλάδα και Κροατία, John Alborante ανέφερε, σε συνάντηση με τους δημοσιογράφους, ότι τα δεδομένα άλλαξαν. Και αυτό λόγω της ενοποίηση Aegean-Olympic Air, των προοπτικών της Αθήνας και του ελληνικού τουρισμού, και της εκτέλεσης πτήσεων από κεντρικά αεροδρόμια, όπως αυτό των Βρυξελλών και του Φιουμιτσίνο στη Ρώμη.

Μεγάλη η ζήτηση για εισιτήρια
«Η Ελλάδα είναι ο πιο συναρπαστικός (exciting) προορισμός της Ryanair. Οι αντιδράσεις του κόσμου (σ.σ.: λόγω της ενίσχυσης του πτητικού προγράμματος της εταιρείας) είναι θετικές» σχολίασε ο κ Alborante.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η ζήτηση για εισιτήρια είναι πολύ μεγάλη, ξεπερνώντας σε ποσοστό 5%-6% τις αρχικές προσδοκίες.

Όπως ανέφερε, η Ryanair βρίσκεται σε πλήρη ανάπτυξη και στο πλαίσιο αυτό έχει παραγγείλει 175 αεροπλάνα, τα οποία θα παραδίδονται σταδιακά έως τα τέλη της χρονιάς. Σήμερα διαθέτει 298 αεροσκάφη. «Μειώνουμε τα δρομολόγια επειδή δεν διαθέτουμε αεροσκάφη» τόνισε ο Alborante.

Η αεροπορική θα σταθμεύει στα Σπάτα δύο αεροσκάφη, ενώ θα ενισχύσει το αεροδρόμιο «Μακεδονία» με ένα ακόμη αεροπλάνο, εκτιμώντας ότι θα μεταφέρει 1,2 εκατ. επιβάτες στην Αθήνα και 1,6 εκατ. άτομα στη Θεσσαλονίκη.

Οι προσλήψεις
Ενισχύοντας το προσωπικό της η Ryanair, διοργανώνει την 25η Μαρτίου στη Θεσσαλονίκη μέρα αξιολόγησης, με τους υποψήφιους που επιθυμούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία να πρέπει να καταβάλουν, αρχικά, το… ουκ ευκαταφρόνητο ποσό των 500 ευρώ.

Όπως ανέφερε ο John Alborante η Ryanair δεν εμπλέκεται στη διαδικασία προσλήψεων η οποία υλοποιείται από  πέντε εξωτερικές εταιρείες ανεύρεσης προσωπικού. «Οι εταιρείες αυτές υλοποιούν εξολοκλήρου τη διαδικασία προσλήψεων. Η Ryanair δεν εμπλέκεται» σημείωσε χαρακτηριστικά.

Η Crewlink είναι η εταιρεία που διοργανώνει την ημέρα αξιολόγησης στη Θεσσαλονίκη. Και σύμφωνα με όσα αναφέρει στην απαντητική επιστολή της προς τους ενδιαφερόμενους, οι υποψήφιοι θα πρέπει να πληρώσουν 500 ευρώ για να εξασφαλίσουν τη συμμετοχή του στην ημέρα αξιολόγησης. Το ποσό αυτό δεν επιστρέφεται και αφορά στη συμμετοχή στο εκπαιδευτικό σεμινάριο για πληρώματα καμπίνας που διοργανώνει η εταιρεία.

Τέλος, εάν όσοι περάσουν τη συνέντευξη συμμετάσχουν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, θα πρέπει να πληρώσουν είτε 1749 ευρώ, τρεις εβδομάδες πριν την έναρξη του προγράμματος. Είτε 2.349 ευρώ, τα οποία θα κρατηθούν από τις αποδοχές των εκπαιδευόμενων, όταν θα ξεκινήσουν να εργάζονται. Συγκεκριμένα, τον 2ο, 3ο,4ο,5ο,7ο και 8ο μήνα μισθοδοσίας θα παρακρατούνται 300 ευρώ, ενώ τον 6ο μήνα θα αφαιρεθούν 549 ευρώ.

ΠΗΓΗ: capital.gr

Δειτε Επισης

ΔΝΤ: Η Ελλάδα θα πετυχαίνει πρωτογενή πλεονάσματα 2,1% του ΑΕΠ έως το 2029
Scope: Οι θετικές προοπτικές της Ελλάδας στηρίζονται από τη μείωση του χρέους
Από τις φθηνότερες χώρες της Ευρώπης στο ψωμί η Ελλάδα-Ο αριθμός των επιχειρήσεων στον κλάδο
Πού βάζει τον πήχη για τις ελληνικές τράπεζες η Goldman Sachs-Πώς επηρεάζουν τα επιτόκια
XA: Ένας επώδυνος χρηματιστηριακός κύκλος 13 και πλέον ετών φαίνεται να ολοκληρώνεται
S&P: Επιβεβαίωσε για την Ελλάδα την επενδυτική βαθμίδα BBB- με θετική προοπτική
Ξεπέρασαν τα 45 δις ευρώ τα ταμειακά διαθέσιμα της Ελλάδας
Fitch Ratings: Πώς η Ελλάδα μειώνει κατά 50 μονάδες το χρέος της
Ελληνικό Δημοσιονομικό Συμβούλιο: Εφικτοί οι στόχοι για τα πρωτογενή πλεονάσματα
Τα τρία «κλειδιά» για την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας-Το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα έως το 2028