«Έργω κ’ουκέτι μύθω» (Έργα και όχι λόγια) Αισχύλος

???? ??a ?????, ???? p??? t? ??????µ??? ??a? t?? ???t? t?? 2013, e??a ????e? st? e??µe??t??? de?t?? t?? ????: «…t? ß??eµa t?? ??????µ???? ???s?? (?s?eta a? ???µ??eta? t?ape???? ? d?µ?s????µ???) ?a? ? a???s? t?? a?e???a? se t?t??a p??t?fa?? ep?peda e??a? ap? ta p???? ????a??a ??µata, ??at? a??????? s?ed?? t??? p??te? ?a? ??e? t?? ?????e?, ??t??? de t?? ???????a µa? se µ?a ?d?a?te?a d?s???? ?a? s????? d???µas?a, p??t?????? ??a t?? ?e?te?e? ?????e?. ? ??p??? t?? af????a? ?a? t?? ??????µ????, d??e?, ?a?µat?? t?? de?aet??? t?? ‘80 ?a? t?? ’90, t?? µe????? ?e??as?a? µe t? f??s?a t?? ???µat?st?????, ß??s?eta? s?µe?a p?? t?? ??e???p?a?, ??? t?s? t?? ??????µ???? a???, ??????, a?t?? t?? ?esµ?? ?a? t?? a????, µe ?µes? ???d??? ?a p???e? ?a? ? ????????? s?????, ? p?st? ?a? ? e?p?da ??a t? a????...»
 
S?µe?a ? t?p?? µa? ß???e? ??a ta ?a?? t?? ep?pt?se?? ?a? ta ap?te??sµata µ?a? ep?p??a??? ?a? s?µfe???t???????? s?µpe??f????, t?? ß???µat?? ?a? t?? ??ade?f?sµ?? ap? t??? p??????, µ?a? ?at? s?????? s?µfe???t???????? ?a? ?ata???st???? s?µpe??f????, t?? ?pe?a??es?? ?a? t?? µ??a? ap? t??? ?????? ep?t?de???? ?a? µa???????de?. 
 
??????µe s?µe?a t?? e?e?te??sµ? ?a? t?? ?t??p? ?? ?????p?? ?a? ?? ???????a a?t?? t?? ???a? ???? t?? aµet??ep???, ???t?f?a?µ?? ?a? e? p?????? p??d?t???? s?µpe??f???? a????p?? p?? ??a ???a et????sa?, ???a ?p?s???ta? ?a? ???a ?p?atta?.
 
?? µ??a sf??µa µa? e??a? ?t? t??? a?e?t??aµe ?a? t??? a?e??µaste. ???? a?e??µaste ?a µa? ?????de???? ??a t?? a??µp???? µa? ?a t??? ap??a?????µe, ?a t??? e???s??µe, ?a t??? t?µ???s??µe, ?a t??? tsa??s??µe ta ????a p?? ???ß??? ?a? t? st?µa p?? ?????de?e? µe ta p???a ????a. 
 
? ???d???? e??a? p???? ?pa??t??, µ?a ???????? ?e??? a?t?? t?? t?p?? ???eta? ??at? ??e? ?p????e?te? ? e????? ?a? ??at??? a?e?a?t?s?a se ???a t?ast, st??? d?e??e?? eµp????? t?? e????.
 
??a ??????µ?a, ??a t?? ?p??a ?? ??at???te? ?a? s?ed?? apa??pa?te? d?a?a???sa? ?t? e??a? a??ß?t?, ?ta? st?? ??s?a ?ata??e?µ??? d??t? af????e ?a ?e??at??e? ap? ta t???t??? ?a? t??? ??f??e?, e?? a?t??, ?? ????te? t?? a?µ?d??t?ta, t?? e???s?a, ??a ?a? t?? e?????, de? t? pa?ad????ta? ?a? de? ?pa???a? µ?t?a – ????? ?ß?epa? µ??? t? p????? t??? ?a? ????? ta ?????? t???. ? at??µ?a, ?? e?as?te???sµ?? ?a? ta µ????p???t??? s?µf????ta ?fe?a? ta p???µata se a?t? t?? ?at??t?a, t?? s?ss?t???, t?? ?????????? pa?t?p??e???, t?? µ?????a? ?a? t?? a???e?a?, µa ??????, t?? e?????? ?a? ??at???? ?p?t??e?a? st??? ??????. ? a?e???a tsa???e? t??? ????? a??? ?a? t??? pa?a??te????. ?? ?aµ??e?? ?a? ? e?p?da ??a t? ??? sß??e? ?a? ???eta? ?a??µe????.
 
?as??? ??t??µe?? ?a? p??te?a??t?t? µa? ?a??µe????, ??µ??? ?t? e??a? ? epa???t?s? t?? a???p??pe?a? t?s? se at?µ??? ?s? ?a? se ??at??? ep?ped?. ? de e?asf???s? apas????s?? e??a? ap? ta p???? ßas??? ??a t?? a???p??pe?a se at?µ??? ep?ped?, d??t? ? ?????p?? e?t?? t?? ??????? t?? ß??p???st???? t?? a?????? e??a? e? t?? f?s?? t?? ?? p?? ???e? ?a p??sf??e?, ?a e??a? ???s?µ? st?? ea?t? t?? ?a? st?? ???????a p?? a???e?. ?s?? af??? t?? ??at??? a???p??pe?a e?e? t? ??t??µe?? e??a? ? s??es? st?? ?s??s? e???s?a?, st??? ?e???sµ??? ?a? t?? ap?f?se?? µe ???st? p??te?a??t?ta t?? ?p???t?s? t?? e?????? s?µf????t?? ?a? µ??? a?t??.
 
?pa?t??µe, ?? ??es?e? ?a a?a??ß??? t?? e????e? t??? ?a? ?a eµp?e?s??? µe t? ?a??µe???? t??? ???µµa ??af?? t??? s?µp???te? µa? st? d?s???? p??e?a t?? d??a??s?? ??a t?? t?p? µa?.
 

Δειτε Επισης

Η απόφαση της ΕΚΤ να δώσει προτεραιότητα στην ανάπτυξη δεν προκαλεί έκπληξη
Η Ευρωπαϊκή Ένωση πάτησε «στοπ» στις αναφορές βιωσιμότητας: Πώς πρέπει να το εκλάβουν οι επιχειρήσεις;
Οι δασμοί Τραμπ και η ανάγκη διαφύλαξης των εξαγωγών του χαλλουμιού ΠΟΠ
Η εναλλακτική των ακινήτων στους κλυδωνισμούς των χρηματαγορών λόγω δασμών
Ρυθμισμένο lobbying στην Κύπρο: Μια νέα θεσμική πραγματικότητα
Δασμοί και ανταγωνιστικότητα: Ποιος κερδίζει και ποιος χάνει;
Startups & ΜμΕ στην Κύπρο: Προκλήσεις, ευκαιρίες και ο ρόλος του κατάλληλου συμβούλου
Μπορούν οι δασμοί του Τραμπ να διασώσουν την αμερικανική οικονομία από το δυσβάσταχτο χρέος;
Ευκαιρίες και προκλήσεις της τεχνητής νοημοσύνης
Μειώνει η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης τη σημασία των soft skills;