Tα νούμερα πίσω από τον Άγιο Βαλεντίνο
08:59 - 17 Φεβρουαρίου 2014
Το ότι η μέρα των ερωτευμένων είναι μια «γιορτή κατανάλωσης» είναι πλέον γνωστό. Σε ορισμένες μάλιστα, χώρες η ανταλλαγή δώρων στις 14 Φεβρουαρίου ξεπερνά ακόμα και τα Χριστούγεννα. Θα λέγαμε λοιπόν, ότι ο Άγιος Βαλεντίνος, εκτός από προστάτης των ερωτευμένων, θα έπρεπε ν' ανακηρυχτεί και επισήμως «ευεργέτης» των ανθοπωλών και των ζαχαροπλαστών που εκείνη τη μέρα βλέπουν τα κέρδη τους να εκτοξεύονται!
Η αλήθεια είναι πάντως, ότι καμία χώρα δεν φτάνει την υστερία των Αμερικάνων με το Vallentine's day. Επειδή όμως, η μέρα αυτή αφορά πολύ κόσμο, κυρίως όσους εν μέσω κρίσης ελπίζουν σε αύξηση του τζίρου τους, συλλέξαμε κάποια στοιχεία που αναφέρονται στην παγκόσμια αγορά και αποκαλύπτουν ότι πίσω από τον Άγιο υπάρχουν πολλά νούμερα...
Τα νούμερα (Πηγή: statisticbrain.com)
• Σε 13.19 δις δολάρια υπολογίζεται ο τζίρος που γίνεται με αφορμή αυτή την ημέρα.
• 180 εκατομμύρια κάρτες με ερωτικές ευχές και όρκους αγάπης ανταλλάσσονται στις 14 Φεβρουαρίου.
• 196 εκατομμύρια τριαντάφυλλα υπολογίζεται ότι «θυσιάζονται» στο βωμό του έρωτα.
• 14% είναι το ποσοστό των γυναικών που στέλνουν λουλούδια στον εαυτό τους.
• 61,8% είναι το ποσοστό των καταναλωτών που «γιορτάζει» ξοδεύοντας αυτή τη μέρα.
• Το 53% των γυναικών, δηλώνει ότι είναι διατεθειμένες να χωρίσουν εάν δεν λάβουν έστω μια κάρτα του Αγ. Βαλεντίνου.
• 11.000 εγκυμοσύνες υπολογίζονται ότι ξεκινούν του Αι- Βαλεντίνου ανήμερα.
• 1.000 γράμματα καταφτάνουν στη Βερόνα, την πόλη του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας, έχοντας ως παραλήπτη τη σαιξπηρική ηρωίδα.
• Σε 220.000 υπολογίζονται οι προτάσεις γάμων που διατυπώνονται στις 14 Φεβρουαρίου.
• 35 εκατομμύρια κουτιά με σοκολατάκια σε σχήμα καρδιάς πωλούνται παγκοσμίως.
Τα πιο δημοφιλή Αγιο-βαλεντίνικα δώρα είναι:
• Γλυκά και σολοκάτες: 47,5 %
• Λουλούδια 34,3 %
• Κάρτες 52,1 %
• Κοσμήματα 17,3 %
• Δείπνα έξω 34,6 %
• Ρούχα και εσώρουχα 14,4 %
• Δωρο-επιταγές 12,6 %
• Άλλα δωράκια 11,2 %
Πηγή: www.reporter.gr