The Smiley Shop: Διασκεδάζοντας την κρίση

Ένα κατάστημα έρχεται να δώσει το δικό του στίγμα μέσα στην κρίση της εποχής προσφέρει κάτι το διαφορετικό, σε πολύ προσιτές τιμές. Το «The Smiley Shop» είναι το νέο εγχείρημα των Άντυ Παναγιώτου και Αντρέα Αρέστη, που έρχεται να συμπληρώσει ένα ευρύτερο concept της εταιρείας «Smiley Face Marketing Strategies». «Για μένα το Smiley είναι να αισθάνεσαι όμορφα, κάτι ευχάριστο, παίζω πολύ με τη θετική ενέργεια», μας είπε ο Άντυ Παναγιώτου.
 
Η «Smiley Face Marketing Strategies» είναι εταιρεία μάρκετινγκ, με ιδιαίτερη βαρύτητα στα social media. Διαχειρίζεται τα κοινωνικά δίκτυα για λογαριασμό επιχειρήσεων και τα καταστημάτων. Το όλο concept του group έρχεται να συμπληρώσει η Smiley DJ’s, για corporate events και γάμους. 
 
«Το “The Smiley Shop” είναι κάτι που επεξεργαζόμασταν για καιρό στο μυαλό μας», τόνισε ο κ. Παναγιώτου. Και πρόσθεσε: «Ο κόσμος έχει κάνει στροφή στο χειροποίητο πιο έντονα τον τελευταίο χρόνο όπως στο σμιλί ή άλλες τεχνικές που ενδεχομένως να θεωρούσαμε απαρχαιωμένες και υπάρχουν αξιόλογοι καλλιτέχνες που δημιουργούν». 
 
Στο «The Smiley Shop» θα βρει κανείς πρωτότυπες δημιουργίες, χειροποίητα από πολλούς Κύπριους καλλιτέχνες, σε συνδυασμό με το mainstream. «Το σλόγκαν μας είναι Handmade, mainstream, kitsch» σε συνδυασμό με το «Forget boring, we are fun», σημείωσε. «Τα mainstream είναι τα μοντέρνα βιομηχανοποιημένα προϊόντα mass production, τα οποία όμως, έχουν κάτι διαφορετικό να πουν. Και το βασικό είναι ο συνδυασμός του Handmade με το mainstream στη σωστή τιμή», υπογράμμισε. 
 
Το concept δεν είναι βασισμένο στα οικονομικά δεδομένα της εποχής, αλλά στο ευρύτερο σκεπτικό να μην υπερχρεώνεται ο πελάτης. 
 
«Είχαμε αρκετά θετικές αντιδράσεις από τον κόσμο, όταν μας είδαν στη λεωφόρο Χριστουγέννων όπου συμμετείχαμε. Θεώρησαν ότι είναι κάτι πρωτότυπο και διαφορετικό. Θέλουμε ο πελάτης να επιστρέφει κοντά μας. Υπάρχει γενικά η αντίληψη πως ό,τι χειροποίητο είναι και ακριβό, αλλά το συζητάμε κάθε φορά με τον καλλιτέχνη, ώστε να μένει κι αυτός ευχαριστημένος, αλλά να μην ανεβαίνει ψηλά η τιμή. Θέλουμε να δώσουμε τη δυνατότητα στον κόσμο να ξεφύγει από τα καθιερωμένα, δίνοντας σημασία στην ποιότητα. Τα προϊόντας μας μπορούν να ικανοποιήσουν πελάτες από βρέφη, ηλικίες των 15, αλλά και μέχρι 50 – 60 ετών», κατέληξε.
 
Το κατάστημα ανοίγει  την ερχόμενη εβδομάδα, στην Πειραιώς 24Β, στο Στρόβολο, ενώ ο κόσμος μπορεί να παραγγείλει από την ιστοσελίδα www.thesmileyshop.net με επιπλέον κόστος μόνο €4 για παράδοση με courier στο σπίτι του κι εκεί μπορεί να γίνει η πληρωμή.
 

Δειτε Επισης

Ο Κωτσόβολος στην πλατφόρμα της Wolt-Η νέα συνεργασία με την εταιρεία ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών
Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές προϊόντων τον Απρίλιο-Πού παρατηρήθηκαν αυξήσεις και πού μειώσεις
My Mall Limassol: 16 χρόνια λειτουργίας και μια ξεχωριστή γιορτή την Κυριακή 25 Μαΐου
FT-Me: Η Toyota παρουσιάζει τη δική της εκδοχή για τις αστικές μετακινήσεις
Αύξηση 1,4% στον εναρμονισμένο Δείκτη Τιμών Καταναλωτή τον Απρίλιο
Στο μικροσκόπιο της ΕΠΑ ο ανταγωνισμός στη λιανική αγορά νωπού κρέατος αμνοεριφίων-Αυτεπάγγελτη έρευνα
Νέος διευθυντής του ΣΟΔΑΠ ο Γιάγκος Τσίβικος-Στο επίκεντρο το νοικοκύρεμα του οργανισμού και η αύξηση πωλήσεων
Ετήσια αύξηση 3,9% στις παραδόσεις αγελαδινού γάλακτος
Ανοίγει η Μακαρίου...Οι νέες ρυθμίσεις με την πλειοψηφική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λευκωσίας
Lidl: Στον δρόμο για να γίνει το ισχυρότερο movement brand στην Ευρώπη με νέα ταυτότητα η CRIVIT