Powered by

Heineken: Αυξάνει τη διαφημιστική δαπάνη το 2014

Η Heineken πρόκειται να αυξήσει τη διαφημιστική δαπάνη μέσα στο 2014, ειδικότερα για τις μπύρες Sol και Desperados, λόγω της μείωσης κατανάλωσης που παρατηρήθηκε στα δύο brands στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. Μέσα στο 2013 η διαφημιστική δαπάνη ήταν 12.6% των εσόδων της εταιρείας, ένα ποσοστό που πρόκειται να αυξηθεί μέσα στο 2014. 
 
Το πλάνο της Heineken θα επικεντρωθεί στους τομείς του brand development, της καινοτομίας και της καλύτερης οργάνωσης των διαφημιστικών επενδύσεων. Ο τελικός στόχος της κίνησης αυτής είναι να αυξηθούντα έσοδα της εταιρείας κατά 1.3% μέσα στο 2014. 
 

Δειτε Επισης

Νέες κυρώσεις στον σκιώδη στόλο της Ρωσίας από το Ηνωμένο Βασίλειο...Aπαγορεύσεις σε ακόμη 20 πλοία
Επενδύσεις €76 δις από χώρες Ε.Ε. για υποδομές περιβαλλοντικής προστασίας το 2024-Τι αφορούσαν
Handelsblatt: Η Ε.Ε. είναι διατεθειμένη να δεχτεί ενιαίο δασμό 10% από τις ΗΠΑ υπό όρους
Γερμανία: Επιστροφή στην ανάπτυξη το 2025-Τι προβλέπουν οι οικονομολόγοι
Ντε Γκίντος (ΕΚΤ): Περιορισμένος ο κίνδυνος απόκλισης από τον στόχο για τον πληθωρισμό
Oxford Economics: Οι δασμοί δεν θα περιορίσουν τις καταναλωτικές δαπάνες στην Ευρώπη
Ποιες χώρες διαθέτουν τα περισσότερα αποθέματα χρυσού-Οι μεγαλύτερες αγορές και οι μεγαλύτεροι πωλητές
Υιοθετεί το ευρώ τον Ιανουάριο η Βουλγαρία-Γιατί ανησυχούν οι πολίτες
Αφήνει αμετέβλητα τα επιτόκια παρά τις πιέσεις Τραμπ για μειώσεις η Fed
Από τα McDonald’s στην Amazon: Τα μαθήματα που πήρε ο Τζεφ Μπέζος στην πρώτη του δουλειά