Powered by

Heineken: Αυξάνει τη διαφημιστική δαπάνη το 2014

Η Heineken πρόκειται να αυξήσει τη διαφημιστική δαπάνη μέσα στο 2014, ειδικότερα για τις μπύρες Sol και Desperados, λόγω της μείωσης κατανάλωσης που παρατηρήθηκε στα δύο brands στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. Μέσα στο 2013 η διαφημιστική δαπάνη ήταν 12.6% των εσόδων της εταιρείας, ένα ποσοστό που πρόκειται να αυξηθεί μέσα στο 2014. 
 
Το πλάνο της Heineken θα επικεντρωθεί στους τομείς του brand development, της καινοτομίας και της καλύτερης οργάνωσης των διαφημιστικών επενδύσεων. Ο τελικός στόχος της κίνησης αυτής είναι να αυξηθούντα έσοδα της εταιρείας κατά 1.3% μέσα στο 2014. 
 

Δειτε Επισης

Χρυσός: Διατηρεί τη σταθερότητά του εν μέσω εξελίξεων στο εμπόριο και τις αγορές-Ξεπέρασε και πάλι τις $3.000 η ουγγιά
Γλίτωσε την ύφεση η Γερμανία… Ανάπτυξη 0,2% το α’ τρίμηνο-Οι δασμοί απειλούν τις προοπτικές
ΗΠΑ: Στο έλεος της πολιτικής Τραμπ τα έργα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα
Πρώτα αρνητικά σημάδια από τους δασμούς στην κινεζική οικονομία-Βαρύ πλήγμα στη μεταποίηση τον Απρίλιο
Κίνα: Κατάρτισε «λευκή λίστα» με αμερικανικά προϊόντα που εξαιρούνται από τους δασμούς 125%
Νέα πυρά Τραμπ κατά Πάουελ για τους δασμούς-«Δεν κάνει καλή δουλειά, ξέρω περισσότερα για τα επιτόκια από αυτόν»
Βρετανία: Προχωρά στη θέσπιση ρυθμιστικού πλαισίου για τα κρυπτονομίσματα
ΗΠΑ: Αρνητικό ρεκόρ στο εμπορικό έλλειμμα-Πλήγμα για το ΑΕΠ
Ισπανία: Παραμένει ισχυρή η οικονομία αλλά το blackout επιδεινώνει τις προοπτικές
Σταθεροποίηση δικτύων σε Ισπανία, Πορτογαλία-Χωρίς διαδίκτυο και τηλέφωνο απομακρυσμένες περιοχές στη Γροιλανδία