Heineken: Αυξάνει τη διαφημιστική δαπάνη το 2014
10:30 - 13 Φεβρουαρίου 2014
Η Heineken πρόκειται να αυξήσει τη διαφημιστική δαπάνη μέσα στο 2014, ειδικότερα για τις μπύρες Sol και Desperados, λόγω της μείωσης κατανάλωσης που παρατηρήθηκε στα δύο brands στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. Μέσα στο 2013 η διαφημιστική δαπάνη ήταν 12.6% των εσόδων της εταιρείας, ένα ποσοστό που πρόκειται να αυξηθεί μέσα στο 2014.
Το πλάνο της Heineken θα επικεντρωθεί στους τομείς του brand development, της καινοτομίας και της καλύτερης οργάνωσης των διαφημιστικών επενδύσεων. Ο τελικός στόχος της κίνησης αυτής είναι να αυξηθούντα έσοδα της εταιρείας κατά 1.3% μέσα στο 2014.