Powered by

Heineken: Αυξάνει τη διαφημιστική δαπάνη το 2014

Η Heineken πρόκειται να αυξήσει τη διαφημιστική δαπάνη μέσα στο 2014, ειδικότερα για τις μπύρες Sol και Desperados, λόγω της μείωσης κατανάλωσης που παρατηρήθηκε στα δύο brands στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. Μέσα στο 2013 η διαφημιστική δαπάνη ήταν 12.6% των εσόδων της εταιρείας, ένα ποσοστό που πρόκειται να αυξηθεί μέσα στο 2014. 
 
Το πλάνο της Heineken θα επικεντρωθεί στους τομείς του brand development, της καινοτομίας και της καλύτερης οργάνωσης των διαφημιστικών επενδύσεων. Ο τελικός στόχος της κίνησης αυτής είναι να αυξηθούντα έσοδα της εταιρείας κατά 1.3% μέσα στο 2014. 
 

Δειτε Επισης

Προειδοποίηση ΔΝΤ: Υψηλή αβεβαιότητα λόγω των δασμών Τραμπ-Καλεί σε σταθερό εμπορικό περιβάλλον
Νέο ρεκόρ για το Bitcoin-Πάνω από τα $113.000 με θετικό κλίμα και ρευστοποιήσεις short
Ο Τραμπ επιβάλλει επιπλέον δασμούς 35% στα καναδικά προϊόντα-Ετοιμάζεται η επιστολή για Ε.Ε.
Νέο μέτωπο στο παγκόσμιο εμπόριο...Ο Τραμπ επιβάλλει δασμό 50% στον εισαγόμενο χαλκό
Τουρκία: Αύξηση φόρων σε καταθέσεις και κεφάλαια για την ενίσχυση του προϋπολογισμού
Σημαντική πτώση 3,6% στις τιμές παραγωγού της Κίνας τον Ιούνιο
KPMG: Επιβράδυνση της παγκόσμιας ανάπτυξης στο χαμηλότερο επίπεδο από το 2009
Και επίσημα στο ευρώ από 1/1/26 η Βουλγαρία-Πού «κλείδωσε» η ισοτιμία
Τραμπ: Τέλος στις παρατάσεις-Απειλές για δασμούς 200% σε φαρμακευτικές και 50% στον χαλκό
Κρούει τον κώδωνα στην Ε.Ε. για τους εμπορικούς της εταίρους μελέτη της ΕΚΤ...Πάρε-δώσε με αυταρχικές κυβερνήσεις