Powered by

Heineken: Αυξάνει τη διαφημιστική δαπάνη το 2014

Η Heineken πρόκειται να αυξήσει τη διαφημιστική δαπάνη μέσα στο 2014, ειδικότερα για τις μπύρες Sol και Desperados, λόγω της μείωσης κατανάλωσης που παρατηρήθηκε στα δύο brands στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. Μέσα στο 2013 η διαφημιστική δαπάνη ήταν 12.6% των εσόδων της εταιρείας, ένα ποσοστό που πρόκειται να αυξηθεί μέσα στο 2014. 
 
Το πλάνο της Heineken θα επικεντρωθεί στους τομείς του brand development, της καινοτομίας και της καλύτερης οργάνωσης των διαφημιστικών επενδύσεων. Ο τελικός στόχος της κίνησης αυτής είναι να αυξηθούντα έσοδα της εταιρείας κατά 1.3% μέσα στο 2014. 
 

Δειτε Επισης

Ε.Ε.: Σχέδια για τέλος δύο ευρώ σε μικροδέματα από Κίνα–Πλήγμα για Shein και Temu
Ε.Ε.: «Πράσινο φως» για το 17ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας
Πρώτη συμφωνία επαναπροσέγγισης μετά το Brexit...Τι προβλέπει το deal Ευρωπαϊκής Ένωσης-Βρετανίας
Υποβάθμισε σε Aa1 το αξιόχρεο των ΗΠΑ ο Moody’s-Οργισμένη αντίδραση από την αμερικανική προεδρία
Εμπορικό πλεόνασμα ρεκόρ για την ευρωζώνη-Άγγιξε τα €36,8 δις τον Μάρτιο
Στο 7,4% αυξήθηκε η ανεργία στη Γαλλία το πρώτο τρίμηνο του 2025
Δασμοί 30% στην Κίνα μέχρι τα τέλη του 2025-Οι εκτιμήσεις των αναλυτών
Oxford Economics: Διαχειρίσιμες προς το παρόν οι επιπτώσεις των δασμών στον εφοδιασμό της Ευρωζώνης
Σχέδιο εμπορικής συμφωνίας Ε.Ε. και ΗΠΑ-Τι αλλάζει στην πρόταση των Βρυξελλών
Βιομηχανική παραγωγή: Ισχυρή άνοδος στην Ευρώπη τον Μάρτιο, πτώση 4,6% στην Ελλάδα