Bref 6X Effect Power Gel από την Henkel

Ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών βρίσκεται το Bref 6X Effect Power Gel της GPM Henkel.

Σύμφωνα με την εταιρεία, σε σύντομο χρονικό διάστημα, οι καταναλωτές έδειξαν την προτίμηση τους και με την πάροδο του χρόνου ανέδειξαν τη μάρκα σε Νο. 2 προτίμηση, έχοντας τη μεγαλύτερη αυξητική τάση της αγοράς.

 

Με γνώμονα την άριστη ποιότητα, την καινοτομία, αλλά και με διάφορες επιλογές αρωμάτων, η GPM Henkel προώθησε στην αγορά τη μάρκα Bref, το 2011. Αρχικά με το λανσάρισμα τριών Bref Power Active Blocks στην κατηγορία «Toilet WC Blocks» και έπειτα, τον Ιούλιο του 2014, λάνσαρε την επέκταση της μάρκας στην κατηγορία «Υγρά Τουαλέτας». 
Το συγκεκριμένο προϊόν αφαιρεί λεκέδες, σκουριά και άλατα και συμβάλλει στην απολύμανση και τον καθαρισμό. 
                          

Δειτε Επισης

Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις
Το Honda Prelude Concept επιστρέφει και στην Ευρώπη-Η Honda γιόρτασε 25 χρόνια υβριδικής τεχνολογίας
DIMCO: Η ιστορία της εταιρείας που «φωτίζει» την Κύπρο από το 1966
Volkswagen: Επένδυση πέντε δισ. στην αμερικανική Rivian-Θα ιδρύσουν μια κοινά ελεγχόμενη επιχείρηση
allin inERGY drink: Το εναλλακτικό ενεργειακό ποτό χωρίς ταυρίνη-Στην κυπριακή αγορά από την Diplomat Distributors
Refan: Ανοίγει κατάστημα στο Mall of Cyprus
Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024