Bref 6X Effect Power Gel από την Henkel

Ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών βρίσκεται το Bref 6X Effect Power Gel της GPM Henkel.

Σύμφωνα με την εταιρεία, σε σύντομο χρονικό διάστημα, οι καταναλωτές έδειξαν την προτίμηση τους και με την πάροδο του χρόνου ανέδειξαν τη μάρκα σε Νο. 2 προτίμηση, έχοντας τη μεγαλύτερη αυξητική τάση της αγοράς.

 

Με γνώμονα την άριστη ποιότητα, την καινοτομία, αλλά και με διάφορες επιλογές αρωμάτων, η GPM Henkel προώθησε στην αγορά τη μάρκα Bref, το 2011. Αρχικά με το λανσάρισμα τριών Bref Power Active Blocks στην κατηγορία «Toilet WC Blocks» και έπειτα, τον Ιούλιο του 2014, λάνσαρε την επέκταση της μάρκας στην κατηγορία «Υγρά Τουαλέτας». 
Το συγκεκριμένο προϊόν αφαιρεί λεκέδες, σκουριά και άλατα και συμβάλλει στην απολύμανση και τον καθαρισμό. 
                          

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις