Πώς να στήσεις στρατηγική για τα social media
11:20 - 05 Δεκεμβρίου 2014
Μιλώντας στο 11th Digital Marketing Forum, Άλεξ Μος, διευθυντής της FireCast με έδρα τη Μεγάλη Βρετανία, τόνισε πως αρχικά χρειάζεται σχεδιασμός και στη συνέχεια ανάλυση για το πλάνο δράσης σχετικά με τα social media.
Μάλιστα αναφέρθηκε στη σημασία που έχει να παρακολουθεί κάποιος τον ανταγωνισμό αλλά και να υπάρχουν όλα τα στοιχεία που αφορούν το ίδιο το δικό μας προϊόν ή υπηρεσία. «Υπάρχουν αμέτρητα δίκτυα και θα πρέπει γίνει η επιλογή αυτών που ταιριάζουν και να δουλέψουμε με αυτά» σημείωσε ο Άλεξ Μος.
«Είναι εξαιρετικό το facebook και οι επιλογές που δίνει στους χρήστες, ωστόσο, θα πρέπει κι εσείς να έχετε πλάνο αναφορικά με τον χειρισμό του. Ο σχεδιασμός για παράδειγμα είναι σημαντικός. Κανένας δεν θα κάτσει να διαβάσει ένα μεγάλο κείμενο χωρίς αριθμούς, ποσοστά ή ακόμη και γραφικά σε αυτό» τόνισε ο Άλεξ Μος.
«Φροντίστε ότι κάνετε κάτι πιο βελτιωμένο σε σύγκριση με προηγούμενες καταστάσεις και αυτό απαιτεί έρευνα και σχεδιασμό» ανέφερε στη συνέχεια της παρουσίασής του στο συνέδριο ο κ. Μος.