Ο Ρουμάνος τσοπάνης που απογείωσε τη Vodafone
12:40 - 05 Δεκεμβρίου 2014
O Υοnathan Dominitz της εταιρείας, Mindscapes, με δύο βίντεο απέδειξε πως η καλή και ανατρεπτική ιδέα είναι που θα κάνει τη διαφορά σε κάθε περίπτωση χρειαστεί να εφαρμοστεί.
Στο πρώτο βίντεο η Intel έκανε ουσιαστικά ένα βιωματικό ντοκιμαντέρ με πρωταγωνιστή τον κάθε ένα ήθελε να συμμετάσχει σε αυτό. Για την εν λόγω καμπάνια η εταιρεία τεχνολογίας δεν σπατάλησε ούτε ευρώ αλλά έτρεξε την καμπάνια online.
Στο δεύτερο βίντεο η Vodafone στη Ρουμανία έδωσε ένα smartphone σε ένα βοσκό και αυτός στη συνέχεια μοιράστηκε καθετί ζούσε μέσω social media. Ο τσοπάνης έγινε πασίγνωστος και ιδιαίτερα αγαπητός. Η Vodafone κατάφερε να αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις smartphone στη χώρα.
Σε μια τρίτη περίπτωση το βίντεο αφορούσε στην περιγραφή μιας ιστορίας και της αξίας που έχει το story telling στον κόσμο της επικοινωνίας. Μάλιστα, ο κ. Dominitz αναφέρθηκε στα brands της ζωής τονίζοντας πως σε κανένα δεν αρέσει αλλά αντίθετα είναι μια καλή ιστορία, τα συναισθήματα και κάποιες εμπειρίες που θα σε ωθήσουν να μιλήσεις για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.
«Δεν συνδέονται όλα με την τιμή που πωλείται κάτι αλλά να καταφέρεις να συνδέσεις με όλα τα άλλα ενός περιβάλλοντος, όπως το συναίσθημα, το γέλιο, η ικανοποίηση, το δάκρυ. Είναι όλα πολύ σημαντικά» τόνισε ο κ. Dominitz.