Ο Ρουμάνος τσοπάνης που απογείωσε τη Vodafone

O Υοnathan Dominitz της εταιρείας, Mindscapes, με δύο βίντεο απέδειξε πως η καλή και ανατρεπτική ιδέα είναι που θα κάνει τη διαφορά σε κάθε περίπτωση χρειαστεί να εφαρμοστεί. 

Στο πρώτο βίντεο η Intel έκανε ουσιαστικά ένα βιωματικό ντοκιμαντέρ με πρωταγωνιστή τον κάθε ένα ήθελε να συμμετάσχει σε αυτό. Για την εν λόγω καμπάνια η εταιρεία τεχνολογίας δεν σπατάλησε ούτε ευρώ αλλά έτρεξε την καμπάνια online. 

Στο δεύτερο βίντεο η Vodafone στη Ρουμανία έδωσε ένα smartphone σε ένα βοσκό και αυτός στη συνέχεια μοιράστηκε καθετί ζούσε μέσω social media. Ο τσοπάνης έγινε πασίγνωστος και ιδιαίτερα αγαπητός. Η Vodafone κατάφερε να αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις smartphone στη χώρα. 

Σε  μια τρίτη περίπτωση το βίντεο αφορούσε στην περιγραφή μιας ιστορίας και της αξίας που έχει το story telling στον κόσμο της επικοινωνίας. Μάλιστα, ο κ. Dominitz αναφέρθηκε στα brands της ζωής τονίζοντας πως σε κανένα δεν αρέσει αλλά αντίθετα είναι μια καλή ιστορία, τα συναισθήματα και κάποιες εμπειρίες που θα σε ωθήσουν να μιλήσεις για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. 

«Δεν συνδέονται όλα με την τιμή που πωλείται κάτι αλλά να καταφέρεις να συνδέσεις με όλα τα άλλα ενός περιβάλλοντος, όπως το συναίσθημα, το γέλιο, η ικανοποίηση, το δάκρυ. Είναι όλα πολύ σημαντικά» τόνισε ο κ. Dominitz. 

Δειτε Επισης

Ενισχύεται ο ρόλος της Κύπρου στην προώθηση της καινοτομίας, επιστήμης και νέων τεχνολογιών-Υπέγραψαν MoU KEBE και CSEO
Πανεπιστήμιο Λεμεσού: Ειδική μείωση διδάκτρων για το πρόγραμμα Προδημοτική Εκπαίδευση (BEd)
Καραϊσκάκειο Ίδρυμα και Costa Coffee ενώνουν ξανά δυνάμεις για ενίσχυση του αρχείου εθελοντών δοτών μυελού των οστών
Eurobank: Όταν η ανάπτυξη μετριέται με κοινωνικό αποτύπωμα
Τα πaiδία παίζει στη RedwolfOgilvy...Η σειρά μικρών διαφημίσεων που επανατοποθετούν την αφήγηση με σύγχρονα εργαλεία(vid)
Save The Date για το 17ο Συνέδριο Εταιρικής Βιωσιμότητας & Υπευθυνότητας
Το SupportCY της Τράπεζας Κύπρου στη μάχη της πρόληψης και άμεσης ανταπόκρισης σε πυρκαγιές
Φοιτητές αρχιτεκτονικής του Πανεπιστημίου Νεάπολις σχεδίασαν για τη Γάζα με οδηγό την ανθεκτικότητα
Η νέα καμπάνια «Voices of Purpose» της Purpose Communications-Δημόσια συζήτηση για επανεξέταση του ρόλου της επικονωνίας
Μέχρι την 1η Αυγούστου αιτήσεις για υποτροφίες από το Enavsma Foundation