Τουρισμός: Ποιο είναι το brand της Κύπρου;
15:49 - 05 Δεκεμβρίου 2014
Προκλήσεις όπως η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων και της ψηφιακής τεχνολογίας, αλλά και η εδραίωση του τουριστικού brand της Κύπρου απασχόλησαν κατά τη διάρκεια του 2ου Cyprus Hotel Management and Investment Forum, που παρουσίασε η KPMG.
Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου συζητήθηκε η στροφή προς τις online κρατήσεις απευθείας από τους ταξιδιώτες, μυστικά για ένα πετυχημένο διαδικτυακό marketing αλλά και οι ευκαιρίες που δεν πρέπει να μείνουν ανεκμετάλλευτες.
Σημαντικοί φορείς και οργανισμοί - κολοσσοί της διεθνούς αγοράς του τουρισμού έδωσαν το παρόν τους, ενώ οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις διεθνείς τάσεις και να αναπτύξουν νέες επαφές.
Κύριος χορηγός του συνεδρίου ήταν η KPMG και διοργανωτής η ΜΗ. Χορηγοί ήταν οι Cablenet, JCC Payment Systems, PGS Lighting Electrical και Swipe Ltd. Υποστηρικτής ήταν οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου. Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα των ΚΟΤ, Σύνδεσμου Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κύπρου, CIMA και ΣΤΕΚ. Χορηγοί Επικοινωνίας ήταν το περιοδικό IN Business και το inbusinessnews.com.