Τουρισμός: Ποιο είναι το brand της Κύπρου;

Προκλήσεις όπως η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων και της ψηφιακής τεχνολογίας, αλλά και η εδραίωση του τουριστικού brand της Κύπρου απασχόλησαν κατά τη διάρκεια του 2ου Cyprus Hotel Management and Investment Forum, που παρουσίασε η KPMG. 

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου συζητήθηκε η στροφή προς τις online κρατήσεις απευθείας από τους ταξιδιώτες, μυστικά για ένα πετυχημένο διαδικτυακό marketing αλλά και οι ευκαιρίες που δεν πρέπει να μείνουν ανεκμετάλλευτες.

Σημαντικοί φορείς και οργανισμοί - κολοσσοί της διεθνούς αγοράς του τουρισμού έδωσαν το παρόν τους, ενώ οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις διεθνείς τάσεις και να αναπτύξουν νέες επαφές. 

Κύριος χορηγός του συνεδρίου ήταν η KPMG και διοργανωτής η ΜΗ.  Χορηγοί ήταν οι Cablenet, JCC Payment Systems, PGS Lighting Electrical και Swipe Ltd. Υποστηρικτής ήταν οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου. Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα των ΚΟΤ, Σύνδεσμου Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κύπρου, CIMA και ΣΤΕΚ. Χορηγοί Επικοινωνίας ήταν το περιοδικό IN Business και το inbusinessnews.com.

 

Δειτε Επισης

Μ. Κυριακίδης: Προσέλκυση «σωστού» τύπου επενδύσεων με το νέο πλαίσιο ελέγχου ΑΞΕ-Δεν θα αποθαρρύνει επενδυτές
Ενισχύεται ο ρόλος της Κύπρου στην προώθηση της καινοτομίας, επιστήμης και νέων τεχνολογιών-Υπέγραψαν MoU KEBE και CSEO
Πανεπιστήμιο Λεμεσού: Ειδική μείωση διδάκτρων για το πρόγραμμα Προδημοτική Εκπαίδευση (BEd)
Καραϊσκάκειο Ίδρυμα και Costa Coffee ενώνουν ξανά δυνάμεις για ενίσχυση του αρχείου εθελοντών δοτών μυελού των οστών
Eurobank: Όταν η ανάπτυξη μετριέται με κοινωνικό αποτύπωμα
Τα πaiδία παίζει στη RedwolfOgilvy...Η σειρά μικρών διαφημίσεων που επανατοποθετούν την αφήγηση με σύγχρονα εργαλεία(vid)
Save The Date για το 17ο Συνέδριο Εταιρικής Βιωσιμότητας & Υπευθυνότητας
Το SupportCY της Τράπεζας Κύπρου στη μάχη της πρόληψης και άμεσης ανταπόκρισης σε πυρκαγιές
Φοιτητές αρχιτεκτονικής του Πανεπιστημίου Νεάπολις σχεδίασαν για τη Γάζα με οδηγό την ανθεκτικότητα
Η νέα καμπάνια «Voices of Purpose» της Purpose Communications-Δημόσια συζήτηση για επανεξέταση του ρόλου της επικονωνίας