H Zivana Loel αλλάζει ταυτότητα
07:29 - 02 Δεκεμβρίου 2014
Νεανική, με ανατρεπτική προσέγγιση αλλά με σταθερή πορεία έναντι της παραδοσιακή συνταγής παρασκευής η ζιβανία της Loel με τη γνωστή πλέον εμπορική επωνυμία Zivana, μπαίνει σε νέα εποχή. Κατά καιρούς επιχειρήθηκε φρεσκάρισμα στην ταυτότητα του εν λόγω ποτού, ωστόσο, αυτή τη χρονική περίοδο φαίνεται πως οι άνθρωποι στον όμιλο Laiko Cosmos έχουν επικεντρωθεί στο rebranding της ζιβανίας του ομίλου.
Τέσσερα νεανικά κοκτέιλ
Σε διαφορετικές περιόδους στο παρελθόν έχουν αναπτυχθεί διάφορα κοκτέιλ με βάση τη Zivana Loel, σήμερα όμως είναι η πρώτη φορά που γίνεται ολοκληρωμένο project το οποίο μας έχει οδηγήσει για αρχή στην παρουσίαση των τεσσάρων κοκτέιλ στα ΚΕΒΕ Αwards τα οποία ενθουσίασαν τους καλεσμένους, όπως έχει τονιστεί από τον όμιλο Laiko Cosmos. «Είναι τέσσερα διαφορετικά cocktails κάθε ένα με την δική του ταυτότητα και γεύση, πολλά με βάση χυμούς φρούτων ή και κομμάτια σοκολάτας ή φρούτων» αναφέρεται παράλληλα.
Στόχος το νεανικό κοινό
Στην ερώτηση για τα κίνητρα του rebranding από πλευράς Laiko Cosmos δίνεται ξεκάθαρη απάντηση που παρουσιάζει και τον προσανατολισμό του ομίλου για το brand ζιβανίας που έχει: «Δεν είναι μόνο η ανάγκη για ψηλότερες πωλήσεις που είναι και ο πρωταρχικός στόχος για κάθε εταιρεία αλλά πιο πολύ η ανάγκη και το στοίχημα που έχουμε βάλει σαν εταιρεία και σαν brand να μπούμε δυναμικά και στο κανάλι των νυχτερινών σημείων πώλησης (clubs, cocktail bars, pubs κ.α.) για να μπορέσουμε έτσι να προσεγγίσουμε και το νεαρότερο κοινό γυναίκες και άντρες 18-30».
Μάλιστα μιλώντας για τη ζιβανία της Loel και το rebranding που αυτόν τον καιρλό επιχειρείται κάποιος μπορεί να υποθέσει πως σταδιακά ο παραδοσιακός της χαρακτήρας ολοκληρώνεται. Με αυτή τη θέση δεν συμφωνούν οι άνθρωποι στον όμιλο Laiko Cosmos τονίζοντας: «Κατά την άποψη μου ο κύκλος του παραδοσιακού τρόπου κατανάλωσης του προϊόντος μας δεν μπορεί να κλείσει αφού είναι διαχρονικός και μεταφέρεται από γενιά σε γενιά, κάτι σαν κληρονομιά. Το στοίχημα εδώ είναι να καταφέρουμε έτσι ώστε ο καταναλωτής να μας δει και από μια άλλη οπτική γωνία, την ίδια οπτική γωνία που βλέπει σήμερα τα εισαγόμενα αλκοολούχα ποτά (βότκα, ρούμι κλπ) και εκτός από τον παραδοσιακό τρόπο κατανάλωσης στην ταβέρνα, στο σπίτι, στην παρέα να μπορέσουμε να την/τον συνοδεύσουμε και στην βραδινή έξοδο με εναλλακτικούς τρόπους κατανάλωσης όπως τα κοκτέιλ».
Η ταυτότητα της Zivana και της Loel
Το οινοποιείο Loel ιδρύθηκε το 1943. Μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της Loel είναι η νόμιμη παραγωγή και διάθεση της Zivana Loel στους 45 βαθμούς και της Zivana De Luxe στους 47 βαθμούς. Στα τέλη της δεκαετίας του `90 η Loel τόλμησε να προχωρήσει στην βιομηχανοποίηση και εμπορία ζιβανίας, ένα παραδοσιακό κυπριακό προϊόν που μέχρι τότε παραγόταν σε ερασιτεχνική βάση.
Η βαθιά γνώση της απόσταξης και η προσεγμένη επιλογή της πρώτης ύλης, προσφέρει ένα προϊόν υψηλής ποιότητας, όπου η απαράμιλλη γεύση του και η σταθερή ποιότητα του το έχει φέρει πρώτο στην προτίμηση του Κύπριου καταναλωτή, με μερίδιο αγοράς πέρα του 75% και έχει διακριθεί σε παγκόσμιους διαγωνισμούς με χρυσά μετάλλια. Οι χώρες που εξάγεται είναι η Αγγλία, η Αυστραλία, η Αμερική και όπου υπάρχει ελληνική και κυπριακή παροικία.
Σήμερα η Zivana Loel θεωρείται ως ένα από τα πιο επιτυχημένα προϊόντα του ομίλου Λαϊκού (που αποτελεί το ένα κομμάτι του Laiko Cosmos) καθιστώντας την Loel την μεγαλύτερη βιομηχανία παραγωγής ζιβανίας στη Κύπρο. Πρώτη στις πωλήσεις είναι η συσκευασία Φλασκί των 200ml ή όπως την αποκαλούν οι καταναλωτές της το «Τεταρτάκι».