Eπιλέγουν καγκουρό και στρουθοκάμηλο οι Κύπριοι

Ο Κύπριος ξεφεύγει από τα όρια της παραδοσιακής σούβλας και επιλέγει το κρέας του καγκουρό και του στρουθοκάμηλου. 

Όπως δήλωσε μάλιστα στην κάμερα του InBusinessNews  ο Διευθυντής των Lidl στην Κύπρο, Χρυσοβαλάντης Καραγιάννης, ο Κύπριος καταναλωτής δείχνει να έχει προτίμηση κυρίως στο κρέας του στρουθοκάμηλου. 

Τα προϊόντα Deluxe φαίνεται να μπήκαν για τα καλά στην ζωή μας τα τελευταία τρία χρόνια, ενώ ο κ. Καραγιάννης μάς ανέφερε ποιες είναι οι βασικές κατηγορίες προϊόντων.  «Βασικές κατηγορίες είναι τα αλκοολούχα ποτά, τα κατεψυγμένα και οι κωδικοί ψυγείου».

Όσον αφορά τα μελλοντικά πλάνα της Lidl στην Κύπρο, ο κ. Καραγιάννης ανέφερε: «Θα θέλαμε να κάνουμε  επέκταση του δικτύου των καταστημάτων μας και το επόμενο βήμα είναι να αυξήσουμε την γκάμα των προϊόντων μας».

 

Δειτε Επισης

Φρέναραν οι εγγραφές σαλούν-Οι μάρκες που πρωταγωνιστούν στην αγορά αυτοκινήτων
Μειώνεται το μετοχικό κεφάλαιο της Ermes-Το ψήφισμα που ενέκρινε η έκτακτη γενική συνέλευση
Ξεκαθαρίζει για χρεώσεις ανακλήσεων σε γκρίζα οχήματα ο ΣΕΜΗΟ-«Διαστρεβλωμένη εικόνα, απόλυτα νόμιμες»
Η Holland & Barrett στην πλατφόρμα της Wolt-Η νέα συνεργασία με την εταιρεία προϊόντων υγείας και ευεξίας
Νέα στρατηγική συνεργασία Airway Solutions με Polar Air-«Βήμα ανάπτυξης της γκάμας προϊόντων μας»
«Stop» επιχειρηματιών της Μακαρίου στο άνοιγμα της λεωφόρου για όλα τα οχήματα-«Θα γίνει ανεξέλεγκτο πέρασμα»
Υψηλή η αναλογία οχημάτων ανά κάτοικο στην Κύπρο...Πολύ χαμηλά τα ηλεκτρικά
Ο Κωτσόβολος στην πλατφόρμα της Wolt-Η νέα συνεργασία με την εταιρεία ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών
Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές προϊόντων τον Απρίλιο-Πού παρατηρήθηκαν αυξήσεις και πού μειώσεις
My Mall Limassol: 16 χρόνια λειτουργίας και μια ξεχωριστή γιορτή την Κυριακή 25 Μαΐου