Eπιλέγουν καγκουρό και στρουθοκάμηλο οι Κύπριοι

Ο Κύπριος ξεφεύγει από τα όρια της παραδοσιακής σούβλας και επιλέγει το κρέας του καγκουρό και του στρουθοκάμηλου. 

Όπως δήλωσε μάλιστα στην κάμερα του InBusinessNews  ο Διευθυντής των Lidl στην Κύπρο, Χρυσοβαλάντης Καραγιάννης, ο Κύπριος καταναλωτής δείχνει να έχει προτίμηση κυρίως στο κρέας του στρουθοκάμηλου. 

Τα προϊόντα Deluxe φαίνεται να μπήκαν για τα καλά στην ζωή μας τα τελευταία τρία χρόνια, ενώ ο κ. Καραγιάννης μάς ανέφερε ποιες είναι οι βασικές κατηγορίες προϊόντων.  «Βασικές κατηγορίες είναι τα αλκοολούχα ποτά, τα κατεψυγμένα και οι κωδικοί ψυγείου».

Όσον αφορά τα μελλοντικά πλάνα της Lidl στην Κύπρο, ο κ. Καραγιάννης ανέφερε: «Θα θέλαμε να κάνουμε  επέκταση του δικτύου των καταστημάτων μας και το επόμενο βήμα είναι να αυξήσουμε την γκάμα των προϊόντων μας».

 

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού IN Business... Κυπριακή βιομηχανία: Ηοld the line
Ουσιαστικό βήμα για την ένταξη της Κύπρου στη ζώνη Σένγκεν-Ανοίγει ο δρόμος για λειτουργία του εθνικού VIS
Matt Murphie: Ένα φυσικό κινηματογραφικό στούντιο η Κύπρος-Η κάθοδος και τα πλάνα της Copper Island για το νησί
Εξαγόρασε Hadjipieris Dairy και έρχεται στην Κύπρο η ΟΜΗΡΟΣ-Συνολικές επενδύσεις 30 εκατ. την επόμενη πενταετία
Ο Κύπριος Γιάννης Ιωάννου νέος Group CFO στον όμιλο ΤΙΤΑΝ-«Αυτό δεν είναι απλώς ένα επαγγελματικό ορόσημο»
CBN Young Dragon Awards: Ξεκίνησε το open call για τις υποψηφιότητες-Πού και πώς μπορούν να υποβληθούν
Γιάννης Γεωργούλας: Ουσιαστικά βήματα σε ψηφιακή πολιτική, έρευνα και καινοτομία-Δημιουργικός ο ρόλος του ΔΗΣΥ
Μάριος Ταννούσης: Πολύ σημαντικό και θετικό βήμα ο Εθνικός Μηχανισμός Ελέγχου ΑΞΕ-Το όφελος για την Κύπρο
Στο Εθνικό Συμβούλιο ο Μάκης Κεραυνός…Ενημέρωσε την πολιτική ηγεσία για την φορολογική μεταρρύθμιση
Δυναμική επιστροφή για την αγορά ακινήτων υψηλής αξίας-Πού και ποια η ακριβότερη πώληση