Powered by

Γιοφύρι της Άρτας... το Μετρό Θεσσαλονίκης

Αίτηση διάλυσης της σύμβασης για το Μετρό Θεσαλονίκης αποφάσισε να υποβάλει η ανάδοχος κοινοπραξία (ΑΕΓΕΚ- Impregilo- Ansaldo- Ansaldobreda- Seli), μετά και την έκδοση της σχετικής απόφασης του αρμόδιου Διαιτητικού Δικαστηρίου για το θέμα της οριακής προθεσμίας του έργου, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ. 

Μετά τον έλεγχο της αίτησης, η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ θα προβεί στις νόμιμες ενέργειες εντός του προβλεπόμενου από τη νομοθεσία δεκαπενθημέρου, «με γνώμονα όπως πάντα τη διασφάλιση του δημόσιου συμφέροντος».

Όπως δημοσιεύει το capital.gr, οι τρεις εναλλακτικές που διαθέτει είναι να αρνηθεί την αίτηση διάλυσης και το ζήτημα να οδηγηθεί στο διαιτητικό δικαστήριο. Είτε να την κάνει δεκτή, ο παραχωρησιούχος να εγκαταλείψει το έργο και η Αττικό Μετρό να προχωρήσει στην επαναδημοπράτηση του Μετρό Θεσσαλονίκης. Είτε να ακολουθηθεί η διαδικασία της ματαίωσης της διάλυσης εάν και εφόσον οι δύο πλευρές συναινέσουν σε μία τέτοια κίνηση. Η ματαίωση της διάλυσης προβλέπεται από τη νομοθεσία για τα δημόσια έργα και οδηγεί στην παραμονή του παραχωρησιούχου σε ένα έργο με ταυτόχρονη καταβολή αποζημίωσης θετικών ζημίων (δαπάνες που έχει καταβάλει όσο καιρό τα έργα ήταν σε τέλμα).

Δειτε Επισης

Χρηματιστήριο Αθηνών: Το νέο στοίχημα, τα ατού της αγοράς και οι εξωτερικοί κίνδυνοι
Ο ελληνικός τουρισμός κοιτάζει ψηλά το 2025 και ποντάρει στη δυναμική των μακρινών αγορών
Τριπλάσιο το ποσοστό μακροχρόνια ανέργων στην Ελλάδα σε σχέση με Ε.Ε.
Morgan Stanley: H Ελλάδα συνεχίζει μια σταθερή πορεία ανάπτυξης-«Αγκάθι» το real estate
Σταθερό το θετικό κλίμα στα ελληνικά ομόλογα-Κάτω από το 0,8% το spread με τα γερμανικά
Ανοίγουν και κατάσχουν τις θυρίδες: Πώς το ελληνικό Δημόσιο θα αρπάζει τη λεία των παρανόμων
Αναβάθμιση προοπτικών της ελληνικής οικονομίας σε θετικές από Fitch-Επιβεβαίωση αξιολόγησης στη βαθμίδα ΒΒΒ-
Ελλάδα: Πρωτογενές πλεόνασμα 5,16 δις στο 4μηνο-7% πάνω από τον στόχο τα έσοδα από φόρους
Eurostat: Οι Έλληνες εργάστηκαν τις περισσότερες ώρες εβδομαδιαίως στην Ε.Ε. το 2024 (γραφήματα)
Διπλό crash test για Ελλάδα-Στο μικροσκόπιο Fitch και Κομισιόν