Gucci: Όχι για όλους

Όταν η Frida Giannini παρουσιάσει την τελευταία της συλλογή στην πασαρέλα για την ιταλική μάρκα Gucci το  Φεβρουάριο θα αποχωρήσει από την εταιρεία μετά από 12 χρόνια.
 
Η σχεδιάστρια Giannini προσχώρησε στην εταιρεία στην Φλωρεντία το 2002 και ήταν επικεφαλής κατά την άνοδο της Gucci, με το διπλό G λογότυπο να κοσμεί παντού τις τσάντες και ζώνες των πλουσίων παγκοσμίως.

Αλλά και πιο πρόσφατα ήταν η Διευθύντρια που προσπάθησε να αναστρέψει την πτωτική τάση του ρυθμού αύξησης των πωλήσεων με τον διευθύνοντα σύμβουλο και σύζυγό της Patrizio di Marco, καθώς οι καταναλωτές πλέον έχουν άλλες απαιτήσεις.

Για τον ιδιοκτήτη της Kering, ο χρόνος έχει εξαντληθεί και ο Πρόεδρoς και Διευθύνων Σύμβουλος François-Henri Pinault, αποφάσισε ότι χρειάζονται  νέα πρόσωπα.

Όπως λέει ο αναλυτής των πολυτελών ειδών Luca Solca: "Οι Διευθυντές πάνε κι έρχονται, ενώ τα εμπορικά σήματα παραμένουν».

Ο Pinault ανακοίνωσε ότι έχει επιλέξει τον Marco Bizzarri, τον επικεφαλής του τμήματος των πολυτελών ειδών, σε αντικατάσταση του di Marco. "Η βιομηχανία ήξερε ότι ήταν μόνο θέμα χρόνου πριν το ζευγάρι αποχωρήσει από την εταιρεία".

Η εταιρεία ανέφερε ότι οι πωλήσεις μειώθηκαν σχεδόν 2% κατά το τρίμηνο μέχρι το τέλος του Σεπτεμβρίου και είναι υπό πίεση για να βελτιώσει την εικόνα της καθώς οι αγοραστές κινούνται μακριά.

Η ομάδα σχεδιάζει να αυξήσει τις τιμές των προιόντων της και να μειώσει δραστικά τον αριθμό των λογαριασμών της χονδρικής ώστε να ενισχύσουν τον έλεγχο σχετικά με το πού και το πώς η μάρκα πωλείται.

Οι τιμές στις τσάντες Gucci αυξήθηκαν κατά 30%, καθώς η GUCCI επιδιώκει να γίνει περισσότερο “exclusive” εν μέσω φόβων ότι ορισμένα από τα προϊόντα της βρίσκονται παντού.

Επίσης, η εταιρεία θα δώσει έμφαση στους κινέζους και ασιάτες καταναλωτές. Οι νεόπλουτοι γίνονται όλο και πιο πολύπλοκοι και θέλουν πιο εκλεπτυσμένες ετικέτες.

ΠΗΓΗ: Ιndependent

 

 

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις