H Rihanna γίνεται το πρόσωπο της Puma

Ο γερμανικός κολοσσός αθλητικών ειδών της Puma, σε μια προσπάθειά του να ενισχύσει την εικόνα του προχώρησε σε συμφωνία με τη γνωστή τραγουδίστρια Rihanna.

Με το νέο έτος η Rihanna θα γίνει το πρόσωπο της Puma σε παγκόσμιες εκστρατείες για τη γυναικεία σειρά αθλητικών ειδών της εταιρείας.

«Έρευνες αγοράς καταδεικνύουν ότι η Rihanna παρόλο που δεν είναι αθλήτρια αποτελεί πρότυπο για το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε» τόνισε ο CEO της Puma, Bjørn Gulden. Παράλληλα, τόνισε: «Θα προσθέσει δυναμική στο brand μας σε μια εποχή που την έχουμε ιδιαίτερη ανάγκη».

Ο CEO της εταιρείας που εντάχθηκε στο δυναμικό της τον Απρίλιο του 2013 έχει επικεντρωθεί στην στρατηγική της Puma και κυρίως στην εικόνα της. Μάλιστα, κατά το 2014 η Puma «έτρεξε» μια μεγάλη καμπάνια με μπάτζετ που είχε χρόνια να δαπανήσει. Η εταιρεία προώθησε και καινούργιο μήνυμα: «Forever Faster». Η συγκεκριμένη καμπάνια είχε δυο αθλητές ως τα κύρια πρόσωπά της: τον σπρίντερ Usain Bolt και τον ποδοσφαιριστή Mario Balotelli.
H Rihanna με τη σειρά και αναφερόμενη στο deal με την Puma τόνισε: «Λατρεύω το όραμά τους για συνεργασία και κυρίως για δημιουργική ελευθερία». Παράλληλα, σημείωσε: «Δεν θέλουν απλώς να βάλουν το πρόσωπό μου σε μια διαφημιστική πινακίδα».

ΠΗΓΗ: Wall Street Journal

Δειτε Επισης

Πόπη Τάντα: Τα 35 χρόνια καριέρας στον όμιλο Louis Hotels και ο τομέας της φιλοξενίας ως τρόπος ζωής
Συγχαίρει Γ. Παντελίδη για εκλογή στην Προεδρία ΟΕΒ ο ΠΙΣ-«Προσβλέπουμε σε εποικοδομητική συνεργασία»
Σημαντική διάκριση για τον επιχειρηματία John Christodoulou-Βραβεύτηκε με το «Maria Callas Grand Prix Monaco»
Ντέμης Χασάμπης: Ο Κύπριος που κατέκτησε το Νόμπελ και την κορυφή της τεχνητής νοημοσύνης
Επίτιμος Διδάκτορας του Πανεπιστημίου Frederick ο διακεκριμένος Καθηγητής Jeffrey Sachs
Tariff(α)s εκ πεποιθήσεως…Η φιλοσοφία και κοινωνικοοικονομική θεώρηση πίσω από το φορολογικό κρεσέντο του Τραμπ
Τιμητική διάκριση στην Ελλάδα για τον Ε/κ επιχειρηματία και συγγραφέα Δρ. Δημήτριο Ζάμπογλου
Η Χριστίνα Πέτρου εκπροσωπεί την Κύπρο στη Milan Design Week
ΤΕΠΑΚ: Βράβευση ερευνήτριας Δρ. Πηνελόπης Κωνσταντίνου στα Βραβεία Έρευνας του ΙδΕΚ
Theo Paphitis: Το success story, το Dragon’s Den και η κατάκτηση της κορυφής του λιανεμπορίου