H Rihanna γίνεται το πρόσωπο της Puma
11:35 - 17 Δεκεμβρίου 2014
Ο γερμανικός κολοσσός αθλητικών ειδών της Puma, σε μια προσπάθειά του να ενισχύσει την εικόνα του προχώρησε σε συμφωνία με τη γνωστή τραγουδίστρια Rihanna.
Με το νέο έτος η Rihanna θα γίνει το πρόσωπο της Puma σε παγκόσμιες εκστρατείες για τη γυναικεία σειρά αθλητικών ειδών της εταιρείας.
«Έρευνες αγοράς καταδεικνύουν ότι η Rihanna παρόλο που δεν είναι αθλήτρια αποτελεί πρότυπο για το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε» τόνισε ο CEO της Puma, Bjørn Gulden. Παράλληλα, τόνισε: «Θα προσθέσει δυναμική στο brand μας σε μια εποχή που την έχουμε ιδιαίτερη ανάγκη».
Ο CEO της εταιρείας που εντάχθηκε στο δυναμικό της τον Απρίλιο του 2013 έχει επικεντρωθεί στην στρατηγική της Puma και κυρίως στην εικόνα της. Μάλιστα, κατά το 2014 η Puma «έτρεξε» μια μεγάλη καμπάνια με μπάτζετ που είχε χρόνια να δαπανήσει. Η εταιρεία προώθησε και καινούργιο μήνυμα: «Forever Faster». Η συγκεκριμένη καμπάνια είχε δυο αθλητές ως τα κύρια πρόσωπά της: τον σπρίντερ Usain Bolt και τον ποδοσφαιριστή Mario Balotelli.
H Rihanna με τη σειρά και αναφερόμενη στο deal με την Puma τόνισε: «Λατρεύω το όραμά τους για συνεργασία και κυρίως για δημιουργική ελευθερία». Παράλληλα, σημείωσε: «Δεν θέλουν απλώς να βάλουν το πρόσωπό μου σε μια διαφημιστική πινακίδα».
ΠΗΓΗ: Wall Street Journal