Powered by

Η ρωσική αγορά τρομάζει τον ACTA

Μείωση 20% αναμένεται, σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα και συνθήκες, ότι θα έχουμε το Καλοκαίρι του 2015 από τη ρωσική αγορά, γεγονός που έχει ήδη κινητοποιήσει όλους τους εμπλεκόμενους φορείς της τουριστικής βιομηχανίας ώστε να περιοριστεί στο ελάχιστο η ζημιά με την αντιστάθμιση από άλλες αγορές, δήλωσε στο ΚΥΠΕ, ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κύπρου (ACTA) Βίκτωρας Μαντοβάνης

Αυτή τη στιγμή, για το Χειμώνα, είπε ο κ. Μαντοβάνης, ο εξερχόμενος τουρισμός από τη Ρωσία γενικά, είναι περίπου 50-60% μειωμένος. “Υπολογίζουν ότι και για το Καλοκαίρι υπό τις σημερινές συνθήκες, τα πράγματα δεν θα είναι πολύ καλύτερα κι ότι θα υπάρξουν μειώσεις γύρω στο 30-40% για διάφορους λόγους. Ο κυριότερος λόγος είναι το ρούβλι του οποίου έχει μειωθεί η αξία, έχει υποτιμηθεί σε μεγάλο βαθμό αλλά και το Ουκρανικό, τα μέτρα που έλαβε η ΕΕ κατά της Ρωσίας, το Σένγκεν που θα υπάρξει πρόβλημα με τις βίζες, η αβεβαιότητα και η γενική οικονομική κατάσταση που επικρατεί στον κόσμο”, σημείωσε.

Για την Κύπρο, δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο κ. Μαντοβάνης, η μείωση υπολογίζεται να είναι μικρότερη παρά από άλλες ευρωπαϊκές χώρες ακριβώς λόγω του Σένγκεν διότι εμείς δεν ανήκουμε στις χώρες του Σένγκεν, άρα η έκδοση της βίζας προς το παρόν θα είναι πολύ ευκολότερη παρά η έκδοση βίζας για Ισπανία, Ελλάδα και άλλες ευρωπαϊκές χώρες κι αυτό ίσως μας βοηθήσει κάπως.

“Το ότι θα είναι μια δύσκολη χρονιά από τη Ρωσία δεν υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία. Φαίνεται όμως, ότι οι άλλες αγορές της Ευρώπης πάνε καλύτερα όπως είναι η Αγγλία, η Γερμανία,
η Ελβετία κ.ά. Αν θα μπορέσουν αυτές οι αγορές να αντισταθμίσουν τις μειώσεις της Ρωσίας δεν το γνωρίζουμε ακόμα. Θα είναι μια δύσκολη χρονιά...”, πρόσθεσε.

Εμείς πάντα λέγαμε, συνέχισε, ότι θα έπρεπε να είχαμε ένα καλύτερο μείγμα αγορών ώστε να αποφεύγονται αυτά τα προβλήματα, δηλαδή δεν μπορεί ο κυπριακός τουρισμός πάντοτε να στηρίζεται σε μια ή δύο αγορές.

Ερωτηθείς σχετικά, είπε πως υπάρχουν πάρα πολλές κινήσεις τόσο από τον Κυπριακό Οργανισμό Τουρισμού (ΚΟΤ), εμάς και τους ξενοδόχους. Το θέμα είναι, διευκρίνισε, πως όταν είναι μια γενική κατάσταση, δεν είναι κάτι που θα επηρεάσει μόνο την Κύπρο, δεν γνωρίζουμε αν αυτές οι κινήσεις θα φέρουν οποιεσδήποτε αποτέλεσμα.

Ο κ. Μαντοβάνης τόνισε ότι “μιλούμε για μειώσεις από τη ρωσική αγορά βάση των σημερινών δεδομένων και συνθηκών που επικρατούν αλλά μπορεί τα πράγματα να αλλάξουν την τελευταία στιγμή, κάτι που ευχόμαστε”.

Πρέπει επιτέλους, σημείωσε, να χαράξουμε μια μακροπρόθεσμη στρατηγική, να δημιουργήσουμε το σωστό μείγμα αγορών, να μην εξαρτόμαστε από μια αγορά, και να δημιουργήσουμε κι ένα ελκυστικό προϊόν στην Κύπρο. “Δεν προχωρούμε, δεν βελτιώνουμε το τουριστικό μας προϊόν και δεν δημιουργήσαμε και μια τουριστική ταυτότητα, το λεγόμενο branding, να μας συνδέουν με κάτι όπως τα ελληνικά νησιά με την θάλασσα, την ταβέρνα, το ψάρι, την Ισπανία με τις ταυρομαχίες κ.λ.π. Να δημιουργήσουμε κάτι που ο καταναλωτής στην Ευρώπη να ξέρει τι θα βρει όταν θα έρθει στην Κύπρο. Δεν έχουμε ένα δυνατό χαρακτήρα και μια δυνατή τουριστική ταυτότητα”, συμπλήρωσε.

Ποσοστό 10% Κυπρίων
θα περάσουν τις γιορτές τους
στο εξωτερικό

Ένα ποσοστό 10% - λίγο πιο πάνω από τα περσινά δεδομένα – θα περάσει τις γιορτές των Χριστουγέννων και την Πρωτοχρονιά στο εξωτερικό. Σύμφωνα με τον κ. Μαντοβάνη, οι χώρες που επιλέγουν αυτή την περίοδο οι Κύπριοι είναι κυρίως η Ελλάδα, Αγγλία αλλά και Άλπεις για σκι.

Δειτε Επισης

Στα καλύτερά του με άνοδο σε αφίξεις και έσοδα ο τουρισμός...Αύξηση της συνεισφοράς του τομέα στο ΑΕΠ
Νέες προσθήκες στο Trilogy Plaza-To πολυαναμενόμενο εστιατόριο που ανοίγει τις πόρτες του την άνοιξη
Ισπανία: «Καμπάνα» 179 εκατ. σε πέντε αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
Γιατί ο ΠΑΣΥΞΕ απέρριψε την μεσολαβητική πρόταση και το μήνυμα Παναγιώτου για τη συλλογική σύμβαση στα ξενοδοχεία
Ολοκαίνουργια άφιξη από όμιλο PHC...Πόλος έλξης και game changer το νέο Caffè Nero στην Πλατεία Ελευθερίας
H στρατηγική συνεργασία της Emirates με τη flydubai...Οι επτά τρόποι με τους οποίους επωφελούνται οι επιβάτες
Ανατροπή με την συλλογική σύμβαση στη ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Όχι» ΠΑΣΥΞΕ στην πρόταση Παναγιώτου
City of Dreams Mediterranean: Κατά €778,750 πλουσιότερος ο νικητής του πρωταθλήματος ρουλέτας
Bean Bar: Συνδράμει το έργο του Hope For Children στηρίζοντας τα παιδιά
PHC: Στρατηγική περαιτέρω επέκτασης στην ελληνική αγορά-Τα πλάνα για Pizza Hut με οδηγό τα Wagamama