OJO Sunglasses: Το «μάτι» (ojo) του ήλιου

Τέσσερα χρόνια ζωής διανύει το κυπριακό brand OJO Sunglasses, που διαθέτει δέκα συνολικά καταστήματα σε Κύπρο και Ελλάδα, ενώ έχει καταφέρει να επεκταθεί με ραγδαίους ρυθμούς, με τη μέθοδο franchise.

Η επέκταση της εταιρείας ξεκίνησε το 2013 με ένα κατάστημα στη Λεμεσό, ενώ σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα επεκτάθηκαν άλλα δύο καταστήματα εκεί. Ακολούθησε, ο Πειραιάς και Αθήνα με άλλον franchisee, ενώ στα σκαριά υπάρχουν υπογραμμένα συμβόλαια για τη Θεσσαλονίκη, την Πάφο και τον Λίβανο, τα οποία είναι έργα που θα υλοποιηθούν το 2015. 

Ο ιδρυτής της εταιρείας OJO Sunglasses Νίκος Μεσολογγίτης τόνισε ότι το όραμα της εταιρείας είναι να φτάσει τα 100 καταστήματα και στόχος της για το 2015, είναι η περαιτέρω επέκταση με οκτώ καινούργια καταστήματα. Όπως είπε, η μέθοδος franchise επιτρέπει την επέκταση σε όλο τον κόσμο. «Πιστεύουμε ότι τα OJO μπορούν να λειτουργήσουν σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου φτάνει να υπάρχει ήλιος», σημείωσε.

Η επιτυχία του brand οφείλεται στον ίδιο τον καταναλωτή. «Το δέκατο κατάστημά μας και όχι μόνο, οφείλεται ακριβώς στον Κύπριο καταναλωτή. Διότι μας έδειξε τεράστια εμπιστοσύνη και οι προτιμήσεις τους μας έφεραν εδώ που είμαστε σήμερα», κατέληξε. 

 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών