Smirnoff: Επέτειος 150 χρόνων

Παρά την αρχική δημοτικότητά του ως ένα ποτό για το Βασιλικό Παλάτι στη Ρωσία, μια ματιά στην ιστορία της μάρκας δείχνει ότι ποτέ δεν οραματίστηκε ένα είδος καταναλωτή.

Μια πρόσφατη καμπάνια του brand "Αποκλειστικά για Όλους", ήταν μια προσπάθεια να ξεφύγουν από την κατηγοριοποίηση του ως premium ποτό. Άλλωστε ο στόχος ήταν πάντοτε όλοι. 

Η Smirnoff έχει διατεθεί στο εμπόριο με συνέπεια τόσο προς τους άνδρες όσο και προς τις γυναίκες, και ήταν μία από τις πρώτες μάρκες αλκοόλ που στόχευσαν άμεσα στην αφρο-αμερικανική αγορά. Τώρα, η μάρκα έχει μια ισχυρή σχέση με την ΛΟΑΤ κοινότητα.

Ο παγκόσμιος διευθυντής μάρκετινγκ για τη Smirnoff Julie Bramham, είπε ότι "η συμμετοχικότητα είναι πραγματικά σημαντική για εμάς. Είναι ο πυρήνας της μάρκας που δεν έχει αλλάξει μετά από 150 χρόνια. Αυτό που έχει αλλάξει είναι ο τρόπος που το εκτελούμε ".

Η ανάμιξη με μουσική

Προσωπική αγάπη της  Smirnoff είναι η μουσική και το θέατρο που αντανακλάται στη διαφήμιση της μάρκας. Για να προωθήσει αυτή τη μουσική ιστορία, η μάρκα έχει ξεκινήσει μια συνεργασία με την Spotify και τη Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου, η υπηρεσία θα δημιουργήσει λίστες αναπαραγωγής βασισμένες στα μουσικά γούστα του χρήστη. 

Η ιστορία της καινοτομίας

Το 1864, η PA Smirnoff άρχισε να παράγει βότκα στη Μόσχα ως «ένα ποιοτικό προϊόν για να το απολαύσουν όλοι».
Το ποτό διατέθηκε στην αγορά ως «λευκό ουίσκι» με καμία γεύση ή οσμή, προκειμένου να δελεάσει τους πότες ουισκιού και να ανταγωνιστούν τα ποτά που γίνονται παραδοσιακά με τζιν.

ΠΗΓΗ: Marketing Week

Δειτε Επισης

Toyota Aygo X Hybrid: Ανανεωμένο και πλήρως υβριδικό
Η MotoTrend παρουσίασε τη Ferrari 12Cilindri στο ξενοδοχείο Anassa
Παγκόσμιο ντεμπούτο για το ολοκαίνουργιο Toyota RAV4
Νέο φυσικό σύμμαχο κατά της καούρας και της γαστρικής ενόχλησης παρουσιάζει η Aboca-Το Neobianacid είναι εδώ
Samsung Vision AI: Η νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars για το 2025 της Samsung
Ξεκινά την παραγωγή του ηλεκτρικού pickup D-MAX EV η Isuzu
Η Samsung παρουσιάζει την gaming οθόνη OLED 500Hz: Odyssey OLED G6
Kia EV3: «Best of the Best» στα Red Dot Awards 2025
Ανανεωμένο Toyota Corolla Cross με έκδοση GR SPORT στη γκάμα του
Jeep Invasion 4: Η απόλυτη Jeep εμπειρία επιστρέφει πιο δυναμική από ποτέ