Το Evian συναντά τον οίκο Kenzo

Το Εvian και ο γαλλικός οίκος μόδας ΚΕΝΖΟ συνεργάζονται και δημιούργησαν μια ειδική έκδοση του μπουκαλιού για το γνωστο brand νερού.

Οι creative directors του KENZO, Carol Lim και Humberto Leon, ένωσαν τις δυνάμεις τους με το Εvian για να μετατρέψουν το γραφικό, προσωπικό τους όραμα σε ένα πρωτότυπο, μοναδικό στο είδος του μπουκάλι. Τα μυστηριώδη και παράξενα έργα του καλλιτέχνη και σκηνοθέτη David Lynch επηρέασαν τις συλλογές ΚΕΝΖΟ Φθινόπωρο-Χειμώνας 2014, για άντρες και γυναίκες και σε συνέχεια το μοτίβο του μπουκαλιού. Το μοτίβο απεικονίζει ένα pattern σπασμένου πατώματος, ενώ παίζει με την ιδέα της εναλλαγής των στοιχείων.

Όταν είναι γεμάτο, το μπουκάλι δίνει μια αίσθηση μεγενθυντικού φακού, με το μοβ pattern να σπάει από το lime ζιγκ ζαγκ σχέδιο, δίνοντας στο άτομο που το κρατάει μια αλλιώτικη εικόνα του αγνού του περιεχομένου.
Κατευθείαν από τις Γαλλικές Άλπεις, ντυμένο με ένα μυστήριο πνεύμα, το μπουκάλι ενσαρκώνει μια φυσικά παιχνιδιάρικη ενέργεια: την φιλοσοφία που ένωσε τα δύο brands.

Σημεία πώλησης
Tο Limited Edition KENZO for evian® μπουκάλι, θα διατίθεται σε επιλεγμένες υπεραγορές και εστιατόρια από το Νοέμβριο του 2014. Εισάγεται στην Κύπρο αποκλειστικά από την εταιρεία εισαγωγής διανομής ipH Foodstuff Suppliers LTD. H εταιρεία αναφέρει πως για περισσότερες πληροφορίες το κοινό μπορεί να καλεί στο τηλέφωνο: +357 22 488400.

Δειτε Επισης

Toyota Aygo X Hybrid: Ανανεωμένο και πλήρως υβριδικό
Η MotoTrend παρουσίασε τη Ferrari 12Cilindri στο ξενοδοχείο Anassa
Παγκόσμιο ντεμπούτο για το ολοκαίνουργιο Toyota RAV4
Νέο φυσικό σύμμαχο κατά της καούρας και της γαστρικής ενόχλησης παρουσιάζει η Aboca-Το Neobianacid είναι εδώ
Samsung Vision AI: Η νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars για το 2025 της Samsung
Ξεκινά την παραγωγή του ηλεκτρικού pickup D-MAX EV η Isuzu
Η Samsung παρουσιάζει την gaming οθόνη OLED 500Hz: Odyssey OLED G6
Kia EV3: «Best of the Best» στα Red Dot Awards 2025
Ανανεωμένο Toyota Corolla Cross με έκδοση GR SPORT στη γκάμα του
Jeep Invasion 4: Η απόλυτη Jeep εμπειρία επιστρέφει πιο δυναμική από ποτέ