Powered by

ΚΑ: Διαδρομή προς τελική προσγείωση

Τα σχέδια αποδέσμευσης προσωπικού διαδέχτηκαν το ένα το άλλο, οι πρόεδροι αλλάζουν με ανάλογη συχνότητα και τα αεροσκάφη του ομίλου έχουν περιοριστεί στο μισό τα τελευταία δέκα έτη. Η εικόνα στις Κυπριακές Αερογραμμές είναι καταθλιπτική και το μέλλον του αερομεταφορέα είναι δίχως αμφιβολία δυσοίωνο.

Κατά τα τελευταία έντεκα χρόνια ο αριθμός του προσωπικού συρρικνώθηκε στο 1/4 , φτάνοντας να περιορίζεται σε λιγότερα από 500 άτομα σε σύγκριση με περισσότερα από 2.000 έντεκα χρόνια πριν. 

Παράλληλα, ο αριθμός των αεροσκαφών έχει μειωθεί στο μισό αφού έντεκα αεροπλάνα βρίσκονταν στον στόλο των ΚΑ ενώ σήμερα είναι μόλις στα πέντε. Το ένα παραμένει στα γκαράζ της εταιρείας ως εφεδρικό, χρειάζεται επισκευή και είναι ηλικίας πέραν των 20 ετών. 

Τα σχήματα στο ΔΣ αλλάζουν με ιδιαίτερα τακτική συχνότητα. Μόνο από το 2013 κι έπειτα έχουν ήδη διοριστεί τρία ΔΣ με ανάλογο αριθμό προέδρων, με τον καθένα να έχει προωθήσει τα δικά του σχέδια αναδιάρθρωσης. Αποξένωση στοιχείων όπως οι χρονοθυρίδες και τα αεροσκάφη, η αποδέσμευση προσωπικού και οι εξαγγελίες για νέες αποχωρήσεις και μειώσεις μισθών περιλαμβάνονται μόνιμα στην ατζέντα ΔΣ και Υπουργείων. 

Η τελευταία εξαγγελία που έγινε από τον σημερινό πρόεδρο των ΚΑ, Μαρίνο Καλλή, αναφέρεται σε περαιτέρω μείωση προσωπικού, μισθολογίου και αριθμού αεροσκαφών. Οι πιο απαισιόδοξοι κάνουν λόγο για λουκέτο εντός του χειμώνα, ενώ οι αισιόδοξοι για ελεγχόμενο κλείσιμο με έναρξη εργασιών νέας εταιρείας είτε με ιδιωτικά κεφάλαια από το εξωτερικό, είτε με σύμπραξη Κύπριων επιχειρηματιών. 

Παράλληλα, η άνευ προηγουμένου αρνητική στάση των υπουργών Οικονομικών και Συγκοινωνιών έναντι αφενός των επαφών με δυνητικούς επενδυτές και αφετέρου για την επικείμενη ανακοίνωση της Κομισιόν για τις κρατικές ενισχύσεις προς τις ΚΑ δίνουν διαγράφουν ακόμη πιο ζοφερό το μέλλον της εταιρείας. 

 

Δειτε Επισης

Στα καλύτερά του με άνοδο σε αφίξεις και έσοδα ο τουρισμός...Αύξηση της συνεισφοράς του τομέα στο ΑΕΠ
Νέες προσθήκες στο Trilogy Plaza-To πολυαναμενόμενο εστιατόριο που ανοίγει τις πόρτες του την άνοιξη
Ισπανία: «Καμπάνα» 179 εκατ. σε πέντε αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
Γιατί ο ΠΑΣΥΞΕ απέρριψε την μεσολαβητική πρόταση και το μήνυμα Παναγιώτου για τη συλλογική σύμβαση στα ξενοδοχεία
Ολοκαίνουργια άφιξη από όμιλο PHC...Πόλος έλξης και game changer το νέο Caffè Nero στην Πλατεία Ελευθερίας
H στρατηγική συνεργασία της Emirates με τη flydubai...Οι επτά τρόποι με τους οποίους επωφελούνται οι επιβάτες
Ανατροπή με την συλλογική σύμβαση στη ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Όχι» ΠΑΣΥΞΕ στην πρόταση Παναγιώτου
City of Dreams Mediterranean: Κατά €778,750 πλουσιότερος ο νικητής του πρωταθλήματος ρουλέτας
Bean Bar: Συνδράμει το έργο του Hope For Children στηρίζοντας τα παιδιά
PHC: Στρατηγική περαιτέρω επέκτασης στην ελληνική αγορά-Τα πλάνα για Pizza Hut με οδηγό τα Wagamama