ISIS: Δεν πουλούσε σοκολάτες λόγω ονόματος!

Όταν το 1923 ένας Βέλγος σοκολατοποιός επέλεγε να ονομάσει την εταιρεία του Italo Suisse τιμώντας τις δύο χώρες, την Ιταλία και την Ελβετία, στις οποίες διδάχθηκε την τέχνης της σοκολάτας, δεν θα μπορούσε να φανταστεί τα προβλήματα που θα αντιμετώπιζαν πολύ αργότερα οι συνεχιστές του.

Πριν από λίγα χρόνια η εταιρεία άλλαξε ονομασία με το σκεπτικό πως μη έχοντας σχέση με καμία από τις δύο χώρες μπορούσε να μετονομαστεί. Επέλεξε το όνομα ISIS, το οποίο όμως παραπέμπει στην οργάνωση των τζιχαντιστών «Ισλαμικό Κράτος».

«Όταν είδαμε πως οι παραγγελίες που περιμέναμε το αργότερο τον Σεπτέμβριο για τα Χριστούγεννα δεν έρχονταν ούτε από τις Ηνωμένες Πολιτείες ούτε από τη Βρετανία είπαμε: “Τι συμβαίνει;” Παραγγελίες είχαμε αλλά η ονομασία ISIS ήταν άκρως ενοχλητική για τους καταναλωτές», είπε ο Ιγκνάσιο Λιμπέερτ, ιδιοκτήτης της εταιρείας.

Η σοκολατοποιΐα, που παράγει 5 χιλιάδες τόνους σοκολάτας ετησίως και έχει τζίρο 35 εκατομμυρίων ευρώ, μετονομάστηκε για ακόμη μια φορά σε Libeert με σκοπό να ανακτήσει το μερίδιό της στην πασχαλινή πλέον, αγορά.

ΠΗΓΗ: Euronews.gr

Δειτε Επισης

Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις
Το Honda Prelude Concept επιστρέφει και στην Ευρώπη-Η Honda γιόρτασε 25 χρόνια υβριδικής τεχνολογίας
DIMCO: Η ιστορία της εταιρείας που «φωτίζει» την Κύπρο από το 1966
Volkswagen: Επένδυση πέντε δισ. στην αμερικανική Rivian-Θα ιδρύσουν μια κοινά ελεγχόμενη επιχείρηση
allin inERGY drink: Το εναλλακτικό ενεργειακό ποτό χωρίς ταυρίνη-Στην κυπριακή αγορά από την Diplomat Distributors
Refan: Ανοίγει κατάστημα στο Mall of Cyprus
Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024