ISIS: Δεν πουλούσε σοκολάτες λόγω ονόματος!

Όταν το 1923 ένας Βέλγος σοκολατοποιός επέλεγε να ονομάσει την εταιρεία του Italo Suisse τιμώντας τις δύο χώρες, την Ιταλία και την Ελβετία, στις οποίες διδάχθηκε την τέχνης της σοκολάτας, δεν θα μπορούσε να φανταστεί τα προβλήματα που θα αντιμετώπιζαν πολύ αργότερα οι συνεχιστές του.

Πριν από λίγα χρόνια η εταιρεία άλλαξε ονομασία με το σκεπτικό πως μη έχοντας σχέση με καμία από τις δύο χώρες μπορούσε να μετονομαστεί. Επέλεξε το όνομα ISIS, το οποίο όμως παραπέμπει στην οργάνωση των τζιχαντιστών «Ισλαμικό Κράτος».

«Όταν είδαμε πως οι παραγγελίες που περιμέναμε το αργότερο τον Σεπτέμβριο για τα Χριστούγεννα δεν έρχονταν ούτε από τις Ηνωμένες Πολιτείες ούτε από τη Βρετανία είπαμε: “Τι συμβαίνει;” Παραγγελίες είχαμε αλλά η ονομασία ISIS ήταν άκρως ενοχλητική για τους καταναλωτές», είπε ο Ιγκνάσιο Λιμπέερτ, ιδιοκτήτης της εταιρείας.

Η σοκολατοποιΐα, που παράγει 5 χιλιάδες τόνους σοκολάτας ετησίως και έχει τζίρο 35 εκατομμυρίων ευρώ, μετονομάστηκε για ακόμη μια φορά σε Libeert με σκοπό να ανακτήσει το μερίδιό της στην πασχαλινή πλέον, αγορά.

ΠΗΓΗ: Euronews.gr

Δειτε Επισης

Η ΕΚΟ στήριξε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ως μέγας χορηγός για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά (pics)
Η Zooki παρουσιάζει το νέο Magnesium Zooki-Ο πιο απολαυστικός τρόπος να χαλαρώσεις, να ανακάμψεις και να επαναφορτιστείς
Θρίαμβος της Hyundai στο Ράλι Ακρόπολις, με 1η και 3η θέση στο βάθρο των νικητών
Toyota Gazoo Racing: Οδηγεί την κούρσα του WRC μετά το Ράλι Ακρόπολις
Σημαντική διάκριση για το Hyundai IONIQ 5 N… Βραβεύτηκε ως Five-Star Car
Διπλή αναγνώριση για τη Hyundai στα βραβεία Autotrader Drivers’ Choice Awards 2025
Διεθνείς διακρίσεις για το φυσικό μεταλλικό νερό ΚΥΚΚΟΣ
Παραδόθηκαν από την CTC Automotive οι νέες ηλεκτρικές λιμουζίνες κυβερνητικών αξιωματούχων
Defender Experience: Η πολυτελής περιπέτεια που ξεπερνά κάθε προσδοκία
Το νέο Lexus ES επαναπροσδιορίζει την πολυτέλεια και τη φινέτσα