ISIS: Δεν πουλούσε σοκολάτες λόγω ονόματος!

Όταν το 1923 ένας Βέλγος σοκολατοποιός επέλεγε να ονομάσει την εταιρεία του Italo Suisse τιμώντας τις δύο χώρες, την Ιταλία και την Ελβετία, στις οποίες διδάχθηκε την τέχνης της σοκολάτας, δεν θα μπορούσε να φανταστεί τα προβλήματα που θα αντιμετώπιζαν πολύ αργότερα οι συνεχιστές του.

Πριν από λίγα χρόνια η εταιρεία άλλαξε ονομασία με το σκεπτικό πως μη έχοντας σχέση με καμία από τις δύο χώρες μπορούσε να μετονομαστεί. Επέλεξε το όνομα ISIS, το οποίο όμως παραπέμπει στην οργάνωση των τζιχαντιστών «Ισλαμικό Κράτος».

«Όταν είδαμε πως οι παραγγελίες που περιμέναμε το αργότερο τον Σεπτέμβριο για τα Χριστούγεννα δεν έρχονταν ούτε από τις Ηνωμένες Πολιτείες ούτε από τη Βρετανία είπαμε: “Τι συμβαίνει;” Παραγγελίες είχαμε αλλά η ονομασία ISIS ήταν άκρως ενοχλητική για τους καταναλωτές», είπε ο Ιγκνάσιο Λιμπέερτ, ιδιοκτήτης της εταιρείας.

Η σοκολατοποιΐα, που παράγει 5 χιλιάδες τόνους σοκολάτας ετησίως και έχει τζίρο 35 εκατομμυρίων ευρώ, μετονομάστηκε για ακόμη μια φορά σε Libeert με σκοπό να ανακτήσει το μερίδιό της στην πασχαλινή πλέον, αγορά.

ΠΗΓΗ: Euronews.gr

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις