Διαφημιστικό deal Συνεργατισμού-MediaLab
06:53 - 06 Νοεμβρίου 2014
Σε συμφωνία με το διαφημιστικό γραφείο MediaLab προχώρησε ο Συνεργατισμός, με βασικό αντικείμενο του deal να είναι το μπάτζετ για διαφήμιση σε έντυπα, ηλεκτρονικά μέσα αλλά και σε outdoor πινακίδες.
Ο Συνεργατισμός σε πρώτη φάση επιδιώκει να αναδείξει τον ιστορικό χαρακτήρα και ρόλο του στην κυπριακή αγορά αλλά και να κερδίσει σταδιακά τη χαμένη εμπιστοσύνη του κοινού προς το κίνημα. Στόχος βεβαίως να ενισχυθεί η καταθετική βάση του Συνεργατισμού, η οποία λόγω κυρίως φημολογίας που κατ΄’α καιρούς αναπτύχθηκε αιμορραγεί.
Η συνεργασία του Συνεργατισμού με το MediaLab θα διαρκέσει περίπου τρεις μήνες, ενώ κάπου στο ενδιάμεσο το κίνημα με έρευνα που θα δεξάγει θα επιδιώξει να αξιολογήσει την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας που ήδη τρέχει στα media.
Την ίδια ώρα ο Συνεργατισμός αναζητά μέσω διαγωνισμού διαφημιστικό γραφείο για τις καμπάνιες που θα λανσάρει το 2015 και θα αποτελέσουν ουσιαστικά το εφαλτήριο για την επόμενη η μέρα.
Μάλιστα, σημαντικό κομμάτι της επικοινωνίας του Συνεργατισμού θα αποτελέσει η κοινή ταυτότητα που θα αποκτήσουν οι 18 εταιρείες που αποτελούν το κινήματα μέσω των 300 και πλέον καταστημάτων τους σε όλη την Κύπρο.