Ομόνοια: Γερμανική μπίρα σε ένα μήνα

Λύσεις εν μέσω ιδιαίτερα δυσμενών συνθηκών τόσο στην οικονομία ευρύτερα όσο και στα εσωτερικά οικονομικά της βρίσκει η Ομόνοια, αξιοποιώντας όλο και περισσότερο το brand name του συλλόγου. Και δεν αρκείται στο να ντύσει με τα χρώματα και το σήμα της συσκευασίες προϊόντων, αλλά αντίθετα αναζητά ποιοτικά προϊόντα που θα αρέσουν στους οπαδούς του σωματείου. Καφές, energy drink και εσχάτως νερό είναι τα προϊόντα που ήδη κυκλοφόρησε η Ομόνοια. Σύντομα θα λανσάρει μπίρα ενώ γίνονται σκέψεις για τσιπς και ξηρούς καρπούς σε μεταγενέστερο στάδιο.

«Ο καφές συσκευάζεται σε εργοστάσιο στην Αυστρία, όπου πολυεθνικές εταιρείες παρασκευάζουν προϊόντα των σειρών τους, την ίδια ώρα που αρνητικές απαντήσεις έχουν λάβει πολλές εταιρείες που επιδίωξαν να συνεργαστούν με την Ομόνοια» τονίζει χαρακτηριστικά στο InBusinessNews το μέλος του ΔΣ αρμόδιο για θέματα μάρκετινγκ, Κώστας Χρήστου. Πιο ειδικά αναφέρει ότι προσέγγισαν τον σύλλογο κάπου 20 εταιρείες προτείνοντας συνεργασίες και η Ομόνοια απάντησε αρνητικά, αφού δεν θεώρησε ότι ικανοποιούνταν τα ποιοτικά στάνταρ που θέτει για τα προϊόντα που λανσάρει στην αγορά.

Καφές και energy drink πέραν των εκτιμήσεων
Μάλιστα ο κ. Χρήστου τονίζει πως οι πωλήσεις καφέ και energy drink που η Ομόνοια προώθησε στην αγορά εδώ και ενάμιση χρόνο έχουν ξεπεράσει κάθε προσδοκία από πλευράς πωλήσεων, πιάνοντας τον στόχο για μερίδια στην αγορά από τον πρώτο μήνα.

Εξάλλου, οι πωλήσεις του νερού Ομόνοια που κυκλοφορεί εδώ και δέκα μήνες «τρέχουν», ενώ στα πλάνα του συλλόγου βρίσκονται κι άλλα προϊόντα για τους φίλους της ομάδας.

Τα προϊόντα της Ομόνοιας προωθούνται σε περισσότερα από 1.000 σημεία πώλησης σε ολόκληρη την Κύπρο, μέσω υπεραγορών, περιπτέρων και της μπουτίκ του συλλόγου.

Μπίρα σε ένα μήνα
Αναφερόμενος σε νέα προϊόντα ο Κώστας Χρήστου αποκάλυψε πως σε ένα μήνα η Ομόνοια θα λανσάρει στην κυπριακή αγορά τη δική της μπίρα, η οποία παρασκευάζεται σε γερμανικό εργοστάσιο, είναι υψηλής ποιότητας αλλά σε προσιτή τιμή. «Σκοπός μας είναι ο κάθε Ομονοιάτης να πίνει το αγαπημένο του ποτό, ενισχύοντας παράλληλα την αγαπημένη του ομάδα» σχολιάζει σχετικά με το επικείμενο λανσάρισμα μπίρας ο Κώστας Χρήστου.

Παράλληλα, αναφέρθηκε στο πρότζεκτ My Spot, μέσω του οποίου ο κάθε Ομονοιάτης έχει τη δυνατότητα να εξασφαλίσει χώρο με τη φωτογραφία του ή των φίλων στους αριθμούς παικτών στην επίσημη εμφάνιση της ομάδας. «Ουσιαστικά ο κάθε Ομονοιάτης θα βρίσκεται μέσα στο γήπεδο, σε κάθε αγώνα και θα αποτελεί κομμάτι του συλλόγου. Μάλιστα μέσω της συγκεκριμένης ιδέας υπολογίζουμε να εξασφαλίσουμε κάπου 70 χιλιάδες για την Ομόνοια» σημειώνει ο κ. Χρήστου.

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις