Ομόνοια: Γερμανική μπίρα σε ένα μήνα

Λύσεις εν μέσω ιδιαίτερα δυσμενών συνθηκών τόσο στην οικονομία ευρύτερα όσο και στα εσωτερικά οικονομικά της βρίσκει η Ομόνοια, αξιοποιώντας όλο και περισσότερο το brand name του συλλόγου. Και δεν αρκείται στο να ντύσει με τα χρώματα και το σήμα της συσκευασίες προϊόντων, αλλά αντίθετα αναζητά ποιοτικά προϊόντα που θα αρέσουν στους οπαδούς του σωματείου. Καφές, energy drink και εσχάτως νερό είναι τα προϊόντα που ήδη κυκλοφόρησε η Ομόνοια. Σύντομα θα λανσάρει μπίρα ενώ γίνονται σκέψεις για τσιπς και ξηρούς καρπούς σε μεταγενέστερο στάδιο.

«Ο καφές συσκευάζεται σε εργοστάσιο στην Αυστρία, όπου πολυεθνικές εταιρείες παρασκευάζουν προϊόντα των σειρών τους, την ίδια ώρα που αρνητικές απαντήσεις έχουν λάβει πολλές εταιρείες που επιδίωξαν να συνεργαστούν με την Ομόνοια» τονίζει χαρακτηριστικά στο InBusinessNews το μέλος του ΔΣ αρμόδιο για θέματα μάρκετινγκ, Κώστας Χρήστου. Πιο ειδικά αναφέρει ότι προσέγγισαν τον σύλλογο κάπου 20 εταιρείες προτείνοντας συνεργασίες και η Ομόνοια απάντησε αρνητικά, αφού δεν θεώρησε ότι ικανοποιούνταν τα ποιοτικά στάνταρ που θέτει για τα προϊόντα που λανσάρει στην αγορά.

Καφές και energy drink πέραν των εκτιμήσεων
Μάλιστα ο κ. Χρήστου τονίζει πως οι πωλήσεις καφέ και energy drink που η Ομόνοια προώθησε στην αγορά εδώ και ενάμιση χρόνο έχουν ξεπεράσει κάθε προσδοκία από πλευράς πωλήσεων, πιάνοντας τον στόχο για μερίδια στην αγορά από τον πρώτο μήνα.

Εξάλλου, οι πωλήσεις του νερού Ομόνοια που κυκλοφορεί εδώ και δέκα μήνες «τρέχουν», ενώ στα πλάνα του συλλόγου βρίσκονται κι άλλα προϊόντα για τους φίλους της ομάδας.

Τα προϊόντα της Ομόνοιας προωθούνται σε περισσότερα από 1.000 σημεία πώλησης σε ολόκληρη την Κύπρο, μέσω υπεραγορών, περιπτέρων και της μπουτίκ του συλλόγου.

Μπίρα σε ένα μήνα
Αναφερόμενος σε νέα προϊόντα ο Κώστας Χρήστου αποκάλυψε πως σε ένα μήνα η Ομόνοια θα λανσάρει στην κυπριακή αγορά τη δική της μπίρα, η οποία παρασκευάζεται σε γερμανικό εργοστάσιο, είναι υψηλής ποιότητας αλλά σε προσιτή τιμή. «Σκοπός μας είναι ο κάθε Ομονοιάτης να πίνει το αγαπημένο του ποτό, ενισχύοντας παράλληλα την αγαπημένη του ομάδα» σχολιάζει σχετικά με το επικείμενο λανσάρισμα μπίρας ο Κώστας Χρήστου.

Παράλληλα, αναφέρθηκε στο πρότζεκτ My Spot, μέσω του οποίου ο κάθε Ομονοιάτης έχει τη δυνατότητα να εξασφαλίσει χώρο με τη φωτογραφία του ή των φίλων στους αριθμούς παικτών στην επίσημη εμφάνιση της ομάδας. «Ουσιαστικά ο κάθε Ομονοιάτης θα βρίσκεται μέσα στο γήπεδο, σε κάθε αγώνα και θα αποτελεί κομμάτι του συλλόγου. Μάλιστα μέσω της συγκεκριμένης ιδέας υπολογίζουμε να εξασφαλίσουμε κάπου 70 χιλιάδες για την Ομόνοια» σημειώνει ο κ. Χρήστου.

Δειτε Επισης

Lidl Κύπρου: Η επετειακή καμπάνια για τα 15 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην Κύπρο (video)
Το καινοτόμο συμπλήρωμα διατροφής Coligas Fast από την Aboca-Διατίθεται σε όλα τα φαρμακεία παγκύπρια
VitaPets Ltd: Γιορτάζει πέντε χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην κυπριακή αγορά
Νέα επένδυση από Frou Frou-Εκπόνησε και υλοποίησε ένα από τα σημαντικότερα project του ομίλου(pics)
Στα σκαριά η εξαγορά της Just Eat από την ολλανδική Prosus-Μεγάλο deal 4,1 δισ. ευρώ
Χρυσταλλένα Πουλλή: To brand CP Herbalist και η δύναμη της φύσης στην περιποίηση(video)
Fever-Tree: Νο1 Best Selling & No1 Top Trending mixer brand για 11η συνεχόμενη χρονιά
Tanqueray No. TEN: #1 Best Selling Gin Brand & #1 Bartenders’ Choice από το Drinks International Report 2025
Toyota Κύπρου: Ενισχύει τον στόλο της Αστυνομίας με νέα Toyota Land Cruiser-Συνέχεια της σταθερής συνεργασίας
Honda: Το νέο υβριδικό Prelude έρχεται στην Ευρώπη το 2026