powered by

Εκπαιδευτικό Συνέδριο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου

«Η διερώτηση ως πλαίσιο διδασκαλίας και μάθησης στις Φυσικές Επιστήμες», ήταν το θέμα του εκπαιδευτικού συνέδριου που διοργάνωσε το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου, στο πλαίσιο του Έργου «Ενδοϋπηρεσιακή Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης», το οποίο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο της Ε.Ε.. 
Το Συνέδριο πραγματοποιήθηκε στο  ξενοδοχείο HiltonPark στη Λευκωσία

Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις σύγχρονες προσεγγίσεις στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών.
Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν  βιωματικά εργαστήρια για εις βάθος μελέτη διαφόρων πτυχών του θέματος, ως εξής:

•Καλλιέργεια δεξιοτήτων διερεύνησης μέσω πειραματικών διαδικασιών
•Τεχνικές διαμορφωτικής αξιολόγησης στις Φυσικές Επιστήμες
• Κατασκευή μοντέλων φυσικών φαινομένων
•Καλλιέργεια δεξιοτήτων επιχειρηματολογίας μέσα από μαθήματα Φυσικών Επιστημών
• Ενίσχυση της επιστημολογικής επάρκειας μαθητών μέσα από μαθήματα Φυσικών Επιστημών.

Το Συνέδριο αποτελεί την πρώτη από μία σειρά εκπαιδευτικών δράσεων για τη διδασκαλία και τη μάθηση στις Φυσικές Επιστήμες, η οποία περιλαμβάνει επιμορφωτικά σεμινάρια και δράσεις σε σχολικές μονάδες Μέσης Εκπαίδευσης. 

 

Δειτε Επισης

Με μεγάλη επιτυχία το 7ο ετήσιο Τουρνουά Φούτσαλ TELETHON-Η νικήτρια ομάδα
Δυναμική παρουσία Κύπρου στο MRC Crete 2025-Οι διακρίσεις ομάδων ρομποτικής δημόσιων και ιδιωτικών φορέων
«Η Αόρατη Συνωμοσία»: Το νέο βιβλίο του Ανδρέα Χατζηκυριάκου για τον φόνο του Αμερικανού πρέσβη στη Λευκωσία το 1974
3ο Cyprus Forum-Cities: Πόσο έξυπνες μπορούν να γίνουν οι πόλεις της Κύπρου;
Συμμόρφωση με την Ε.Ε., παγκόσμια ευθυγράμμιση AML και δικαιοδοσίες υψηλού κινδύνου
Βραβεύτηκαν οι μαθητές που διακρίθηκαν στους Μαθητικούς Διαγωνισμούς Πληροφορικής CCS
Διεθνής αναγνώριση για το MBA του Πανεπιστημίου Λεμεσού με EFMD διαπίστευση
Η επανάσταση στη ναυτιλία μέσα από την τεχνητή νοημοσύνη
Libertex και Απόλλων ΑΜΕΑ: Ομαδικότητα, σεβασμός και ανθεκτικότητα
Η αναπαράσταση στην αρχιτεκτονική ως εργαλείο δημιουργίας-Διάλεξη στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις